No wlasnie, a jak potem ojciec kwote ze sprzedazy podaruje wnukom, to drugi syn nie bedzie mial mimo wszystko nic z tego - dobrze kombinuje :?:
[O1] TDI PD poszarpuje na zimnym silniku
Zwiń
X
-
[O1] TDI PD poszarpuje na zimnym silniku
witam. po nocy gdy odpalam silnik (odpala od strzału - nie ma problemu) auto dosyć mocno zakopci na biało i przy tym wyczuwalny jest intensywny, szczypiący po oczach zapach spalin. Towarzyszy temu wszystkiemu trochę nierówna praca silnika - czuć niewielkie trzęsienie w kabinie. Jak osiągnie 90st pracuje równiutko jak zegarek.
Przeglądając fora natknąłem się jak ktoś zasugerował wymianę uszczelniaczy na pompowtryskiwaczach. Co o tym wszystkim myślicie?
silnik to TDI PD 150KM '02r.
edit. edytowalem tytuł tematu
-
-
biały dym możesz mieć nawet przez kilka minut po porannym odpaleniu, do czasu zupełnego odparowania wody z wydechu. osadza się tam z powodu różnicy temperatur, jak zgasisz auto. masz katalizator na miejscu :?: gryzące spaliny są przy braku takowego wynalazku.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez richi9a ja świeczki bo to wygląda coś jakby nie dopalał.
Poza tym nie tak dawno sprawdzałem profilaktycznie świece omomierzem i miernik wskazywał na wszystkich dokładnie tą samą wartość chyba że jest jakiś inny sposób na dokładniejsze ich sprawdzenie?
Najbardziej martwi mnie jednak nie to że zakopci na na biało przy odpaleniu tylko to telepanie na zimnym silniku
Zamieszczone przez przemikDiagnostyka statyczna wskazana
Komentarz
-
-
przemik, zrobine. jeśli mógłbym prosić o przyjrzenie się temu
Zamieszczone przez przemikStatyczne - 001,003,004,007,013,018 i 023
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/m_paczek_126082.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/m_paczek_126079.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/m_paczek_126080.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/m_paczek_126078.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/m_paczek_126076.html
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/m_paczek_126077.html
Zamieszczone przez przemikStatyczne w trybie Basic Settings - 003 i 011
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/m_paczek_126083.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez abbaprzemik, zrobine. jeśli mógłbym prosić o przyjrzenie się temu
Zamieszczone przez przemikStatyczne - 001,003,004,007,013,018 i 023
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/m_paczek_126082.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/m_paczek_126079.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/m_paczek_126080.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/m_paczek_126078.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/m_paczek_126076.html
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/m_paczek_126077.html
Zamieszczone przez przemikStatyczne w trybie Basic Settings - 003 i 011
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/m_paczek_126083.html
Logi ok.nic poza slabym 3-cim wtryskiem.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez abbaZamieszczone przez rOBERTO795Logi ok.nic poza slabym 3-cim wtryskiem.
co mogę jeszcze sprawdzić by się dowiedzieć co powoduje te podrygiwania na zimnym?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
podwyzszylem vagiem obroty z domyślnych 903 na 924 i problem pooszarpywania jakby ustąpił. jeszcze sprawdze dokładnie jutro rano po nocy jak będzie, ale gdyby było ok to by mogło to oznaczać jakąś usterke?
edit: no niestety, rano po odpaleniu też były drgawki :/
wymieniam oringi na pompkach - jeszcze w tym mam nadzieje
Komentarz
-
-
rOBERTO795, O jakich gumkach mówisz? Pytam, bo mam podobny problem. Łapie drgawki przez jakieś 2-3s potem ładnie równo pracuje. Może to być jedna świeca uwalona? W zimie nie miał problemów z odpalaniem, choć te drgawki miał jakby wyraźniejsze.
VAG nie wyrzuca żadnych błędów. Na ciepło pali normalnie. Objaw występuje rano i też mam wrażenie, że nie zawsze.Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
uszczelnienia ciśnieniowe i termiczne na pompowtryskach->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
No dobra, właśnie wróciłem od mechanika po wymianie oringów na pompkach. Mechanik mówi że stare nosiły ślady zużycia - były ponacinane.
Jutro rano będę już coś wiedział, czy to właśnie te uszczelniacze były przyczyną tych porannych drgawek.
Wcześniej sprawdziłem/poprawiłem jak radziliście wtyczki na pompowtryskiwaczach, ale nic się nie zmieniło.
Komentarz
-
-
przemik, tylko ze na max nagrzanym silniku wszystko jest w porządku, więc i logi chyba będą w porządku
a może tak zrobić logi na zimnym silniku, w tedy kiedy właśnie występują drgawki, co Ty na to?
jutro jeszcze sprawdzę te drgawki przy porannym odpaleniu, ale chyba nic się nie zmieniło bo teraz auto stało 8 godz, odpaliłem i drgawki tak jak były tak są
wciskam pedał sprzęgła to przestaje niby drgać, ale dwumas przecież nowiutki, wymieniony
Komentarz
-
Komentarz