zapieczone kierowniczki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rafalus
    L&K
    • 2005
    • 1140
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #26
    Ja tam 1100 zrobilem i mialem w baku na jeszcze pare km

    ale to juz kwestia opon :lol:
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz

    • lukas_ig
      Ambiente
      S_OCP Member
      • 2006
      • 230

      #27
      Witam !
      Dzisiaj próbowałem rozruszać kierownice turbiny według zamieszczonego opisu. Moja Octavia od pewnego czasu nie chce jechać więcej niż 160 km/h.W zasadzie zawsze po przekroczeniu tej magicznej prędkości przestaje ciągnąć. Po ponownym odpaleniu wraca do normy. Dodam jeszcze że do osiągnięcia tej predkości można ją krecić ile się da i nie ma takiego spadku mocy. Wiem że konieczna jest diagnostyka ale chciałem najpierw sam sprawdzić jak chodzą kierownice. Moje pytanie jest takie czy dzwignia ma chodzić bardzo lekko czy też troche ciężej?. U mnie jest tak że wciśnięcie wymaga trochę siły natomiast po wciśnięciu chodzi gładko czyli tak jakby jest małe przycięcie przy samym naciśnięciu. Drugie pytanko jest takie czy na wygiętej rurce metalowej od góry turbiny może się znajdować olej? U mnie jest ona w oleju,obrudziłem sobie o nią reke.
      Pozdrawiam i będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
      PerfectService by

      Komentarz

      • xekon
        Rider
        S_OCP Member
        • 2005
        • 742

        #28
        lukas_ig, sprawdz filtr powietrza, u mnie jakos w polowie pomiedzy wymianami (7 - 8 kkm ) juz jest zasyfiony i czuc wyraznie ze auto slabiej jedzie...

        Komentarz

        • team-am
          Classic
          • 2006
          • 33

          #29
          Zamieszczone przez handzol
          lukasz_prz Skok siłownika ok 2 cm.
          Jestes pewien czy dokladnie Tyle? Mialem ten sam problem w kierownicami i po ich rozruszaniu (sposob podobny do opisywanego przez Was) skok tloczka wynosi ok 1-1,3cm i nie wiem czy musze jeszcze troche je pomeczycy zeby pracowaly w wiekszym zakresie czy taki skok jest juz dobry i nie trzeba juz nic wiecej robic??

          Pozdr
          VW Golf V 193KM 413NM

          Komentarz

          • handzol
            Ambiente
            • 2006
            • 212

            #30
            Zamieszczone przez team-am
            handzol napisał/a:
            lukasz_prz Skok siłownika ok 2 cm.
            Dokładnie tego nie mierzyłem,te 2 cm to pomiar na oko :shock: .Przegoń auto,i jak nie łapie notlaufu, to chyba jest ok.

            Komentarz

            • lukasz_prz
              Classic
              • 2006
              • 6

              #31
              No i po problemie z utrata mocy Ale od początku
              1. Podmieniłem przepływke i N75 - nie pomogło
              2. Następnie ręczna zabawa w ruszanie cięgnem od kierowniczek i tu niemiła niespodzianka, zacięcie w 1 miejscu
              3. Demontaż turbiny - no i zaczęła się zabawa
              4. Turbinka poszła na kilka godzin do nafty
              5. Potem piaskowanie geometrii
              6. Masa nagaru zebrała się na kolektorze ssącym (średnica zmniejszyła się o połowę), oczyściłem prętem i szczoteczką metalową
              7. No i finał Poskładałem wszystko do kupy i śmiga aż miło

              No i najważniejsze WIELKIE DZIĘKI WSZYSTKIM CO MI POMOGLI ORAZ W NAJMNIEJSZYM STOPNIU STARALI SIĘ POMÓC

              Komentarz

              • wojtass
                Rider
                • 2007
                • 473

                #32
                witam serdecznie
                I mnie ten problem dopadl. Probowalem rozruszac ten dzyndzel le cz chodzi bardzo ciezko i jak ruszam cos tam skrzypi Najprawdopodobniej mam zapieczone kierowniczki Moje pytanie brzmi Czy koszt takiej naprawy jest duzy i gdzie to mozna naprawic w warszawie ? PZDR :|

                Komentarz

                • koja86
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 3178

                  #33
                  Zamieszczone przez wojtass
                  I mnie ten problem dopadl. Probowalem rozruszac ten dzyndzel le cz chodzi bardzo ciezko i jak ruszam cos tam skrzypi Najprawdopodobniej mam zapieczone kierowniczki Moje pytanie brzmi Czy koszt takiej naprawy jest duzy i gdzie to mozna naprawic w warszawie ? PZDR
                  Na sucho tego nie rozruszasz ropa i delikatnie :wink: sprawdź od razu mieszek czy się nie zacina to też w tych modelach dość częsta dolegliwość
                  Takie zwykłe Ambiente

                  Komentarz

                  • wojtass
                    Rider
                    • 2007
                    • 473

                    #34
                    mieszek jest ok ale gdzie mam to spryskac ? Na te wajche? na dlugo to pomoze taka kuracja?

                    Komentarz

                    • LordVere
                      Classic
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 33

                      #35
                      Oprócz ropy można to spryskać jakimś preparatem w stylu WD40 lub jakimś innym smarującym ?
                      Możecie polecić jakiś preparat ?

                      Komentarz

                      • dariuspolo
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 1168

                        #36
                        Zamieszczone przez LordVere
                        Oprócz ropy można to spryskać jakimś preparatem w stylu WD40 lub jakimś innym smarującym ?
                        Możecie polecić jakiś preparat ?
                        ...smarujacy odradzam, po takiej kuracji sie jeszcze szybciej zapieka, tak jak radzi Koja
                        ropa przez dluzszy czas czyni cuda.
                        T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                        SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                        Zuzycie paliwa

                        Komentarz

                        • wojtass
                          Rider
                          • 2007
                          • 473

                          #37
                          z tym WD40 czytalem na forum że to lipa Odparowywuje. Ropa ? nie wiem ale jaka ropa Taka zwykła jak na stacji ? Czy to efekt długotrwały czy tylko na kilka km? Bo jak tak to wolę podjechać do mechanika. tylko jaki koszt i gdzie?

                          [ Dodano: Sob 08 Gru, 07 11:42 ]
                          witam jeszcze raz Dzisiaj zauważyłem następujące objawy. Otóż przy obrotach ok 2500 tys nastąpiło takie chwilowe szarpnięcie i muł. Czyżby to może słynny przepływomierz a nie zapieczone kierowniczki? Jakie są objawy zwalonego przepływomierza?

                          [ Dodano: Pon 10 Gru, 07 16:21 ]
                          Te zapieczone kierowniczki to rozruszać na włączonym silniku czy nie?

                          [ Dodano: Nie 16 Gru, 07 14:24 ]
                          witam ponownie A więc zabrałem się za te kierowniczki Ruszam tą wajchą i mam skok ok 2cm potem opór związany iż tam jest jakaś sprężyna Czyli tak ma być czy chodzić powinna w większym skoku?

                          Komentarz

                          • oktawiusz5
                            Classic
                            • 2007
                            • 27

                            #38
                            mam pytanie co to są te kierowniczki i gdzie sie one znajdują w którym miejscu?? prosze o pomoc
                            1,9 TDI 2003

                            Komentarz

                            • wojtass
                              Rider
                              • 2007
                              • 473

                              #39
                              Jeśli muli Ci autko od jakis 3000 -3500 tys obr/min to jest najprawdopodobniej awaria zapieczonych kierowniczek Jednak jest to jeden z wielu awarii Trzeba sprawdzic koniecznie VAG-em Ale jak widzę masz autko ze zmienna geometrią łopatek. A przez co możesz miec zapieczone kierowniczki? Przez jazdę tzw stylem PSJ :szeroki_usmiech

                              Komentarz

                              • oktawiusz5
                                Classic
                                • 2007
                                • 27

                                #40
                                do 3000 buja ciężko potem jak przekroczy tą wartość to troszke lepiej przyśpiesza ale to i tak czuć jakby była z tyłu wielka przyczepa nie czuć kopa. ;/

                                a i jak rozruszać te kierowniczki, jak sie do nich dostać trzeba turbinę rozkręcić koniecznie ??
                                1,9 TDI 2003

                                Komentarz

                                • koja86
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 3178

                                  #41
                                  oktawiusz5, podepnij vaga i zdaj relację . JA takie objawy mam jak któryś wężyk mi wpadnie :wink:
                                  Takie zwykłe Ambiente

                                  Komentarz

                                  • Ziomal
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 5841
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                    #42
                                    oktawiusz5, widzę ,że jesteś z Supraśla , jak coś to możemy zobaczyć co u Ciebie pokaże na Vagu , oczywiscie dla OCP bezpłatnie
                                    Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                    Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                    Jest O1 1.6 BFQ

                                    Komentarz

                                    • koja86
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2007
                                      • 3178

                                      #43
                                      Zamieszczone przez Ziomal
                                      możemy zobaczyć co u Ciebie pokaże na Vagu , oczywiscie dla OCP bezpłatnie
                                      :idea: :idea: :idea:
                                      Takie zwykłe Ambiente

                                      Komentarz

                                      • Ziomal
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 5841
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                        #44
                                        koja86, tak Jaruś ? :wink:

                                        [ Dodano: Nie 16 Gru, 07 22:19 ]
                                        Znając życie pokaże błąd 17965 czyli przeładowanie turbo
                                        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                        Jest O1 1.6 BFQ

                                        Komentarz

                                        • oktawiusz5
                                          Classic
                                          • 2007
                                          • 27

                                          #45
                                          Zamieszczone przez Ziomal
                                          oktawiusz5, widzę ,że jesteś z Supraśla , jak coś to możemy zobaczyć co u Ciebie pokaże na Vagu , oczywiscie dla OCP bezpłatnie
                                          a gdzie miałbym podjechać byśmy mogli to sprawdzić ja nie mam vag-a ;/ niestety
                                          1,9 TDI 2003

                                          Komentarz

                                          • Ziomal
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 5841
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                            #46
                                            Zamieszczone przez oktawiusz5
                                            a gdzie miałbym podjechać byśmy mogli to sprawdzić ja nie mam vag-a ;/ niestety
                                            Ja mam , jutro pod wieczór moglibyśmy się spotkać np pod mc donaldem i rozkminić co to
                                            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                            Jest O1 1.6 BFQ

                                            Komentarz

                                            • krzynol
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 11255
                                              • Superb II combi (3T5)
                                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                              #47
                                              tak na ma4rginesie oktawiusz5
                                              gdzie jest supraśl?
                                              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                              poprzednie modele:
                                              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                              Komentarz

                                              • oktawiusz5
                                                Classic
                                                • 2007
                                                • 27

                                                #48
                                                jak w ciągu dnia nic nie załatwię ( u Stefana z aso ) to było by nieźle narzazie odpiąłem przepływke to jak coś sie dotoczę pomalutku, a z rana odkręcę pokrywę i zobaczę czy nie zapieczone te ( kierowniczki ) dam znać
                                                1,9 TDI 2003

                                                Komentarz

                                                • Ziomal
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2005
                                                  • 5841
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                                  #49
                                                  krzynol, jest to 10 km za Białymstokiem

                                                  oktawiusz5 nie chce Cie martwić ale u mnie we wtorek w ASO powiedzieli , że to turbo do wymiany :lol:
                                                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                                  Jest O1 1.6 BFQ

                                                  Komentarz

                                                  • DGW
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2006
                                                    • 2330

                                                    #50
                                                    tak tylko chciałem wtrącić swoje 5gr.

                                                    Jeśli by ktoś całą tyrbawkę w ropie zanurzył to wtedy miało by to jakiś sens > ruszanie dźwignią.
                                                    Nie ma takiej możliwości aby jakikolwiek środek dotarł do miejsc gdzie powinien, pryskając na dźwignie.
                                                    Proponuje rozebrać turbine i zobaczyć jak jest skonstruowana i wszystko się wyjaśni*

                                                    *- odradzam komuś kto nigdy tego nie robił bo może uszkodzić suszarke
                                                    NFPNorth-West
                                                    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                                    WARSZTAT www.dsize.pl
                                                    ->
                                                    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                                    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...