Masz racje ale moim zdanie przyjazna obsluga czyt. doradca serwisowy, kierownik serwisu, znizki czasem nijak maja sie do jakosci uslugi.
Sam kiedys bylem swiadkiem kiedy to pracownik(mechanik) obil drzwi w aucie jednego z klientow.
I to mnie najbardziej boli..
Trafisz na serwis gdzie z doradca serwisowym zalatwisz wszystko jest mily grzeczny i kompetentny da Ci znizke a auto wjedzie na hale i tam juz mechanik ma Cie w d...
Ale jak od samego wejścia wszyscy cię mają w dupie to już jest kanał ops:
Mam pytanko bo od jakiegoś czasu mam taki problem że przy ruszaniu normalnym, silnik sie zachowuje jak ruszał bym na zaciągniętym (sprawnym) ręcznym z jedynki na małych obrotach (tak jak by był przeciążony). Ręczny sprawdzany jest ok chamulce tak samo, nie grzeją się, dwumas pewno sprawny bo nie szarpie przy gaszeniu, sprzęgło też ok, odczuwam tylko na postoju na biegu jałowym drgania delikatne równo z rytmem silnika.
Macie może pomysły co może być??
Ale to działał by mina płaskiej suchej powierzchni też?? Dam przykład: wyjeżdzam z bramy przy delikatnym spószczaniu ze sprzegła i odrobinie gazu zachowuje sie ttak jak pisałem a najwieksze przeciązenie ma jak wyjade i ruszam z jedynki jak już zacznie sie toczyć to jest normalnie
Ja tak podpowiadam bo EDS ma za zadanie aby oba przednie koła się kręciły z tą samą prędkością i wtedy przychamowuje jedno koło jakby abs działał.
No to może poduszki silnika.?
Komentarz