Witam,
Dwa dni temu pojawił mi się problem w pracy wycieraczek przedniej szyby. Problem polega na tym że powoli chodzą i w zasadzie na każdym biegu tak samo powoli. Czy cięgna mogą być z lekka zapieczone? Może coś z silnikiem? Jutro spróbuje zajrzeć pod osłonę do tych cięgien i przesmaruje. Co to może być?
strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Witam,
Dwa dni temu pojawił mi się problem w pracy wycieraczek przedniej szyby. Problem polega na tym że powoli chodzą i w zasadzie na każdym biegu tak samo powoli. Czy cięgna mogą być z lekka zapieczone? Może coś z silnikiem? Jutro spróbuje zajrzeć pod osłonę do tych cięgien i przesmaruje. Co to może być?
zapieczone oski w tulejach , wyjmij wyczysc papierkiem sciernym nasmaruj i zloz , i bedzie ok
zapieczone oski w tulejach , wyjmij wyczysc papierkiem sciernym nasmaruj i zloz , i bedzie ok
strazakp, zrób to czym prędzej.
U mnie w Toledo II doszło do tego, że połamałem cały pantograf, bo zwlekałem.
Potem oprócz smarowania, musiałem pospawać pantograf.
W zeszły piątek dobrałem się do tego mechanizmu wycieraczek i rozkręciłem. Od razu okazało się że jeden sworzeń bardzo ciężko się kręcił. Wybiłem obydwa i ten co siężko chodził miał już wżery i kupę syfu. Przeczyściłem, nasmarowałem smarem, poskręcałem i działa.
Oczywiście nie obyło się bez komplikacji (jak to u mnie bywa). Przy wybijaniu sworznia (tego zapieczonego) źle umiesiciłem w imadle i uderzając młotkiem złamałem mocowanie :/
Na szczęcie miałem możliwość by pospawać więc jakoś obyło się bez wymiany całego mechanizmu. W zasadzie zamienniki nie są drogie bo to koszt ok 40-50zł ale następnego dnia wyjeżdżałem w daleką trasę więc czas grał dużą role.
strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Komentarz