Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Praca wycieraczek=problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Praca wycieraczek=problem

    Zamieszczone przez tom007
    jutro już pewnie tej dyrektywy nie będzie
    - wkręt się jak widać udał

    Dzięki za spota

  • #2
    Praca wycieraczek=problem

    Witam,
    Dwa dni temu pojawił mi się problem w pracy wycieraczek przedniej szyby. Problem polega na tym że powoli chodzą i w zasadzie na każdym biegu tak samo powoli. Czy cięgna mogą być z lekka zapieczone? Może coś z silnikiem? Jutro spróbuje zajrzeć pod osłonę do tych cięgien i przesmaruje. Co to może być?
    strazakp

    Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
    Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

    Komentarz


    • #3
      ja tak miałem i wymieniłem cięga na nowe i jest ok
      smarowanie nic nieda

      Komentarz


      • #4
        Re: Praca wycieraczek=problem

        Zamieszczone przez strazakp
        Witam,
        Dwa dni temu pojawił mi się problem w pracy wycieraczek przedniej szyby. Problem polega na tym że powoli chodzą i w zasadzie na każdym biegu tak samo powoli. Czy cięgna mogą być z lekka zapieczone? Może coś z silnikiem? Jutro spróbuje zajrzeć pod osłonę do tych cięgien i przesmaruje. Co to może być?
        zapieczone oski w tulejach , wyjmij wyczysc papierkiem sciernym nasmaruj i zloz , i bedzie ok

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez mobi65
          zapieczone oski w tulejach , wyjmij wyczysc papierkiem sciernym nasmaruj i zloz , i bedzie ok
          strazakp, zrób to czym prędzej.
          U mnie w Toledo II doszło do tego, że połamałem cały pantograf, bo zwlekałem.
          Potem oprócz smarowania, musiałem pospawać pantograf.

          Komentarz


          • #6
            W zeszły piątek dobrałem się do tego mechanizmu wycieraczek i rozkręciłem. Od razu okazało się że jeden sworzeń bardzo ciężko się kręcił. Wybiłem obydwa i ten co siężko chodził miał już wżery i kupę syfu. Przeczyściłem, nasmarowałem smarem, poskręcałem i działa.
            Oczywiście nie obyło się bez komplikacji (jak to u mnie bywa). Przy wybijaniu sworznia (tego zapieczonego) źle umiesiciłem w imadle i uderzając młotkiem złamałem mocowanie :/
            Na szczęcie miałem możliwość by pospawać więc jakoś obyło się bez wymiany całego mechanizmu. W zasadzie zamienniki nie są drogie bo to koszt ok 40-50zł ale następnego dnia wyjeżdżałem w daleką trasę więc czas grał dużą role.
            strazakp

            Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
            Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X