[O1] notlauf - co jeszcze do wymiany?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • KOSZYK59
    Classic
    • 2015
    • 1

    [O1] notlauf - co jeszcze do wymiany?

    Jak w starym A6 C4 3 foteliki wchodza na luzie, czego nie mozna powiedziec o Octavii, to w nowym tez powinny wchodzic.

    A silnik, diesel fajny, ale ja wolalbym cos w benzynie nawet 4.2 V8 zagazowane - nie ma turbin, wtryskow i innych takich, a jezdzi tez dobrze
  • Bartekk942
    Classic
    • 2013
    • 11

    #2
    [O1] notlauf - co jeszcze do wymiany?

    Witam, mam problem z notlauf'ami. Kiedyś zdarzały się rzadko, teraz non stop. Dzisiaj wymieniłem zawór N75, przepływomierz, filtr powietrza, filtr paliwa. Auto jest silniejsze, lecz notlauf jeszcze czasami się zdarza. Jedyny błąd jaki komputer pokazuje to 17964. Nie mam pojęcia co jeszcze może to powodować. Dzisiaj kręciłem ją po wymianie części do 150 na 4ce i szła jak pocisk, jak wracałem bardziej bezpieczniej to nagle poczułem zanik mocy. Pozdrawiam Bartosz!

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Układ podciśnienia ma być drożny, szczelny oraz gruszka sprawna + to co wymieniłeś. Jeśli jest to zachowane przyjżyj się turbinie.
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • german81
        L&K
        • 2010
        • 1414
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #4
        zrób logi bo najprawdopodobniej jest tak jak robrt napisał czyli geometria sie zacina . jak bedziesz miał problem z ogarnieciem tematu to zapraszm do wrocławia .
        diagnostyka vag 602-614-253

        Komentarz

        • elemenateur
          Elegance
          • 2007
          • 803

          #5
          Tak tylko spytam: wymieniłeś N75 i przepływkę w ciemno? Pewnie okaże się, że tylko VTG jest do czyszczenia.

          Komentarz

          • Bartekk942
            Classic
            • 2013
            • 11

            #6
            Zamieszczone przez elemenateur
            Tak tylko spytam: wymieniłeś N75 i przepływkę w ciemno? Pewnie okaże się, że tylko VTG jest do czyszczenia.
            Po odpięciu wtyczki od przepływówki auto zaczęło lepiej chodzić, więc ją wymieniłem. N75 w ciemno. Mógłbyś rozwinąć skrót VTG? Pozdrawiam Bartosz!

            Komentarz


            • #7
              specem nie jestem, ale ja bym zaczal od czyszczenia geometrii i sprawdzil gruszke jak przycina to wymienic ja (lub sprobowac przeczyscic i rozruszac u mnie narazie pomoglo, ale chyba wymienie za jakis czas), koszt przynajmniej u mnie ok.200 zl grucha.

              Komentarz

              • Bartekk942
                Classic
                • 2013
                • 11

                #8
                Zamieszczone przez Golas27
                specem nie jestem, ale ja bym zaczal od czyszczenia geometrii i sprawdzil gruszke jak przycina to wymienic ja (lub sprobowac przeczyscic i rozruszac u mnie narazie pomoglo, ale chyba wymienie za jakis czas), koszt przynajmniej u mnie ok.200 zl grucha.
                Można prosić o jakiś tutorial jak wyciągnąć turbo z octavi? Jest możliwość uszkodzonej gruszki turbo w moim przypadku? Pozdrawiam Bartosz!

                Komentarz

                • aniol
                  RS
                  • 2012
                  • 5228
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  Bartekk942,

                  Tu sobie poczytaj. :idea:
                  http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                  Pozdrawiam ANIOL

                  Komentarz

                  • przemik
                    RS
                    • 2012
                    • 1610

                    #10
                    Zrób logi bo nie wiesz na czym stoisz....
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    • Bartekk942
                      Classic
                      • 2013
                      • 11

                      #11
                      Witam, dzisiaj zauważyłem 2 przetarte przewody do zaworu od EGR. Zalutowałem nowe przewody i zrobiłem log programem "Polski log". Poniżej wstawiam zdjęcie:



                      Pomiar robiłem samemu, więc trochę niezręcznie było. Koledzy mogą wywnioskować czy są jakieś problemy? Jak na razie błąd ze turbiną nie występuję. Pozdrawiam Bartosz!

                      Komentarz

                      • przemik
                        RS
                        • 2012
                        • 1610

                        #12
                        Nic z tego nie wynika... zrob logi VCDSem albo VAGiem... a nie kalkulatorem..
                        Przemek
                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                        Komentarz

                        • Bartekk942
                          Classic
                          • 2013
                          • 11

                          #13
                          Witam udało się zrobić pomiar grupy 11. Proszę:

                          Komentarz

                          • przemik
                            RS
                            • 2012
                            • 1610

                            #14
                            Zrob 011, 010 008 i 003
                            Przemek
                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                            Komentarz

                            • Bartekk942
                              Classic
                              • 2013
                              • 11

                              #15
                              Nie ma problemu. Logi umieszczę pod wieczór, bo aktualnie wyjeżdżam. Z tego jednego logu mam rozumieć, że niestety nic nie idzie wywnioskować? Pozdrawiam!

                              [ Dodano: Sob 06 Lip, 13 13:21 ]
                              Jednak stwierdziłem, że nie ma sensu dalej tego przeciągać i w przyszłą sobotę wyciągam turbo do czyszczenia. Jest możliwość, aby turbo było uszkodzone?

                              Komentarz

                              • przemik
                                RS
                                • 2012
                                • 1610

                                #16
                                Błąd.
                                Zrób logi dynamiczne bo nie wiesz gdzie masz problem. Sprezarke zawsze zdąrzysz wyciagnac.
                                Przemek
                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                Komentarz

                                • aniol
                                  RS
                                  • 2012
                                  • 5228
                                  • Octavia I combi (1U5)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                  #17
                                  Bartekk942, Od 4 lipca kolega przemik, ci pisze zrób porządne logi,a ty dalej swoje.Turbinę zostaw na końcu,to jest najkosztowniejsza i pracochłonna operacja.Zacznij od początku a nie od strony .Tyle razy było pisane na temat notlauf że szok.
                                  http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                                  Pozdrawiam ANIOL

                                  Komentarz

                                  • german81
                                    L&K
                                    • 2010
                                    • 1414
                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                    #18
                                    z tych logów co w kleiłes to ja bym narazie nie ruszał turbiny tylko dokładnie sprawdził układ podcisnieniowy czy jest szczelny , bo wydlonda to na problem z podcisnienim lub duza nieszczelnoscia w układzie turbo
                                    diagnostyka vag 602-614-253

                                    Komentarz

                                    • Bartekk942
                                      Classic
                                      • 2013
                                      • 11

                                      #19
                                      Powiem tak. Dzisiaj sprawdzałem turbinę. Jest źle, bo przepuszcza olej... Przejechałem palcem i miałem zabrudzony w oleju. Teraz to już sam nie wiem, regeneracja turbiny to dość duży wydatek. Przewody sprawdzałem i optycznie wyglądają na całe. Nie wiem, gdzie mogłaby być ta nieszczelność. Wedle waszych wskazówek jutro poproszę o pomoc znajomego i zrobimy porządnie te logi. Pozdrawiam.

                                      Komentarz

                                      • german81
                                        L&K
                                        • 2010
                                        • 1414
                                        • Octavia II combi (1Z5)
                                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                        #20
                                        w turbinie i na przewodach zawsze bedziesz miał olej bo dostaje sie on z odmy . podjedz do mnie to ci to zrobie ,sam sie bedziesz meczył i wydawał niepotrzebnie pieniadze .
                                        diagnostyka vag 602-614-253

                                        Komentarz

                                        • Bartekk942
                                          Classic
                                          • 2013
                                          • 11

                                          #21
                                          Świerze logi, ciężko zrobić, bo co chwile przechodzi w tryb awaryjny. Wymieniłem dzisiaj wszystkie wężyki od podciśnienia i zaślepiłem przewód podciśnieniowy od EGR.

                                          Komentarz

                                          • german81
                                            L&K
                                            • 2010
                                            • 1414
                                            • Octavia II combi (1Z5)
                                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                            • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                            #22
                                            sparawdz kruciec na pompie vac czy nie jest luzny jeslu jest to sklep go młoteczkiem i powtórz logi .
                                            diagnostyka vag 602-614-253

                                            Komentarz

                                            • Bartekk942
                                              Classic
                                              • 2013
                                              • 11

                                              #23
                                              Zamieszczone przez german81
                                              sparawdz kruciec na pompie vac czy nie jest luzny jeslu jest to sklep go młoteczkiem i powtórz logi .
                                              Faktycznie, króciec był tak luźny, że można było nim obkręcać. Dobiłem młotkiem zewnętrznego stronę i zmieniłem tą seryjną(strasznie lipną) obejmę na taką dokręcaną śrubokrętem. Przejechałem się 2 razy po bocznej uliczce i jak na razie w tryb awaryjny nie przechodził. Logów nie zrobiłem, ponieważ jestem po spożyciu alkoholu i nie chcę igrać z prawem, więc zrobię je jutro. Pozdrawiam Bartosz.

                                              [ Dodano: Wto 09 Lip, 13 14:23 ]
                                              Nowe logi:

                                              Tutaj za późno kliknąłem STOP: http://vaglog.rtnet.pl/bartez942_134003.html
                                              Tutaj mi się udało kliknąć w czas: http://vaglog.rtnet.pl/bartez942_134004.html

                                              Dzisiaj znów wszedł w tryb awaryjny.

                                              Komentarz

                                              • rOBERTO795
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 3465
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                #24
                                                turbo wstaje jakby nie mogło. Zrób 011BS
                                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                Komentarz

                                                • german81
                                                  L&K
                                                  • 2010
                                                  • 1414
                                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                                  #25
                                                  dalej jest kibel . podepnij podcisnienie od pompy vac prosto do gruszki od turbo i zrób logi do 2500 obr . 3 mozliwosci niedrozny układ podcisnieniowy ,prtzerdzewiała gruszka lub zmielone koło kompresji w turbinie .
                                                  diagnostyka vag 602-614-253

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...