Dobrze, Reasumując że będzie to uszczelka pod głowicą należy ja wymienić, zrobić planowanie i szczelność, Co jeszcze przy takiej operacji należy wykonać aby później nie zerkać znowu w silnik i pokrywać tych samych kosztów w robocizną ?
rozumiem że przy uszczelce jeszcze dodatkowe koszty to : ?
szpilki głowicy
uszczelka kolektor ssący
uszczelka kolektor wydechowy
uszczelka pokrywy zaworów
czy po zdjęciu głowicy musiał bym sprawdzić zawory prowadnice i gumki
szpilki głowicy
uszczelka kolektor ssący
uszczelka kolektor wydechowy
uszczelka pokrywy zaworów
czy po zdjęciu głowicy musiał bym sprawdzić zawory prowadnice i gumki
To zależy od Twojego widzi mi sie
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Tak jak w temacie po odkręceniu korka zbiornika wyrównawczego czuje zapach benzyny w płynie chłodniczym. Czym to może być spowodowane ?
Wymieniony Termostat i czujnik ukł. chłodzenia, zalany nowy płyn g12++ (operacja około 3 tys. km temu).
Olej na bagnecie w normie,
brak maźi przez długie trasy,
przy krótkich występuje,
spalanie oleju widoczne od 130km/h w górę 300ml na 600km,
Kolego, a czy przy wymianie nie było np. tak, że ktoś kto to robił mył benzynie jakąś cześć którą potem zamontował?? Albo nalewając płyn do układu nalewał ją np. naczyniem w którym było nieco benzyny??
To by tłumaczyło zapach benzyny w układzie chłodzenia - układ jest hermetyczny, więc pary benzyny nie mają możliwości się ulotnić.
Uszczelka pod głowicą dawałaby raczej zapach spalin w płynie chłodniczym.
Płyn wymieniałem osobiście. Po spuszczeniu wąchałem stary nie miał zapachu PB.
Zlałem cały z bloku i chłodnicy. Po czym uzupełniłem nowym G12++ koncentratem z wodą zdeterminalizowan. Rozrabiałem w org butelkach po G12++. Także zapachu benzyny też nie było.
Gdy odkręcam korek od zbiornika wyrownaczego to płyn jest lekko zasysany tak jak by coś go wciągneło i bąbelki i spokój po chwili. Raz jakiś świst powietrza usyszałęm po prawej stronie ale trwało to 2s więc nie byłem w stanie zlokalizować. Teraz gdy próbuje to nic tylko wyżej opisana usterka się pojawia.
Gdy odkręce natomiast korek od oleju na ciepłym silniku to wydostaje się lekko powiew dymku.
Gdy odkręcam korek od zbiornika wyrownaczego to płyn jest lekko zasysany tak jak by coś go wciągneło i bąbelki
A odpowietrzyłeś nagrzewnicę?
[ Dodano: Sob 13 Lip, 13 17:44 ]
Zamieszczone przez zlociutki999
Gdy odkręce natomiast korek od oleju na ciepłym silniku to wydostaje się lekko powiew dymku.
Ale jakiego dymku, opisz go bardziej (szary, biały) czy chodzi Ci o powietrze :idea:
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Tak cał układ został odpowietrzony, po wymianie nie było żadnych problemów, nie jednokrotnie był odkręcany korek od zbiornika wyrównaczego i niebyło z niczym problemu tj. bulgotanie czy zapach pb
Dym jest koloru hmmm szaro białego, ciężko rozrużnić
Komentarz