[O1] Błagam o pomoc przy analizie logów już nie mam siły
witam mam problem z notlaufami od maja mniej więcej rok temu sprężarka czyszczona i wyważona nie uprawiam PJS staram się deptać kiedy tylko możliwe minimum raz w tygodniu a ostatnie 2 miechy non stop cisnę i robi sie coraz częściej, sztanga ma delikatny opór przy startowaniu na zimnym silniku potem chodzi aż do ogranicznika ok 1cm może 1,5cm ruszanie gruszką nic nie daję robiłem pprzez tydzień po 100 razy dzinnie i nie pomaga. Błąd jeden z przeładowaniem poniżej logi z dzisiaj (złapał notlaufa chyba 2 razy. Mechanik dał mi n75(czarny) na podmiane ale też łapał tryb awaryjny mówi że sztanga chodzi chce mi podmienić map sensor jeszcze
dynammiczny Log (0 - 008)
dynamiczny Log (1 - 011)
00 BS statyczny Log (2 - 000)
dynamiczne Log (3 - 003)
BS statyczne Log (4 - 011)
proszę pomóżcie;(
Ostavia I TDI ASV(seria)
2002r 193tys.
olej wymieniony 3 miechy temu na Castrol Edge 0w40
filtr powietrza MAN
masz najprawdopodobniej zle wyczysczaona turbine lub sama geometria jest wyrobiona i mimo ze jest czysta to i tak sie zacina . co było dokładnie robione z ta turbina .
była zwieziona na czyszczenie i zrobili wyważenie, w zime chodziła potem od maja gdzieś zdarzało się jej złapać notlafa raz na 3 razy a jak mocno sie rozgrzało auto to mogłem cisnąć do końca każdy bieg. teraz rozgrzanie nie pomaga albo niewiele. jak ruszam sztangą na zimny słychać zaraz z góry delikatnie piszczenie nie zawsze
p.s była czyszczona w Auto-Turbo Bielsko biała, niestety po czyszczeniu było ok więc logów nie robiłem. jeśli znów jest problem z nią to chyba kupię turbo od ASZ z nowym środkiem znajomy proponował mi ją za 900zł.
co dziwne ale w logu 011 miałem notlaufa i wtedy przestałem deptać a tam doładowanie jest do końca o co chodzi?
mapsensor b.rzadko wysiada i podmiana nic nie wniesie ale możesz spróbować.
moje ALH łapało notlaufy i miałem podmienione na próbę wszystko, N75, mapsensor, gruszka itp. dolot i turbina czyszczone....nic nie pomagało. sztanga po odpięciu gruszki luźno chodziła...po obserwacji ruchu sztangi okazało się że nie chodzi ona w jednej płaszczyźnie a po założeniu gruszki ma lekki opór w połowie drogi.... diagnoza- oś sztangi była lekko skrzywiona, po delikatnym naprostowaniu osi żadnych notlaufów od 3 lat...
rOBERTO795 a powiedz mi podejmiesz sie regulacji?? mam niedaleko do ciebie tzn ok 70km. Powiem że nastawiłeś mnie pozytywnie takim wyrażeniem bo to już mniejsze koszty..
rOBERTO795 a powiedz mi podejmiesz sie regulacji?? mam niedaleko do ciebie tzn ok 70km. Powiem że nastawiłeś mnie pozytywnie takim wyrażeniem bo to już mniejsze koszty..
Jak masz vaga to sam sobie powinieneś poradzić. Jak nie to zapraszam
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
to jk piszczy na zimnej turbinie to znaczy ze wtedy sie cos zacina . wyciagnij turbine i dokładnie sprawdz sama geometrie i pierscien oporowy czy nie sa po przycierane i czy oski od łopatek nie maja za duzego luzu w pierscieniu .
german81 a gdybym tak wymienił turbo na zregenerowane z asz KKK z "TurboTechnika imielin" i program dorobić do tego?? bo kanału nie mam zeby samemu to wytargać a chciał bym pozbyć sie raz na zawsze notlaufów a wiem że jest jakiś myk który zapobiega zapiekaniu się łopatek w turbie odpuszczając gaz alebo przy naciśnięciu hamulca że łopatki pomachają. Mechanik powiedział mi około 150zł za przełożenie sprężary mógł bym co prawda kazać wyciągnąć i zabrać na 2 dni od niego ja i samemu czyścić tylko czy dam rade??
Komentarz