Zamieszczone przez crom.de
Doładowanie max. 0,3 bara - 1.8T AGU
Zwiń
X
-
Doładowanie max. 0,3 bara - 1.8T AGU
Pojawił się u mnie problem - doładowanie osiąga max. 0,3 bara (mam zamontowany wskaźnik), jaka może być tego przyczyna? Padnięty DV? Proszę o pomoc.
[ Dodano: Wto 13 Sie, 13 23:24 ]
Po otwarciu szyby słychać syczenie i lekko więcej zaczął palić... nieszczelność w dolocie?
-
-
jak słychać syczenie to dolot do sprawdzenia
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
Sprawdz szczelności, DV-ke.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Śmiga :szeroki_usmiech Przyczyną była pęknięta guma przy wyjściu z intercoolera. DV trzyma.
Potrzebuję wymienić te gumy na mocniejsze, sylikonowe. Orientujesz się może gdzie mogę dostać nieco dłuższe niż 76mm dostępne w sklepach tuningowych? Znalazłem tutaj http://www.truck-tychy.pl/k2258-prze...-laczniki.html po 1m, trochę za dużo, mi potrzeba ze 30cm.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cieqŚmiga :szeroki_usmiech Przyczyną była pęknięta guma przy wyjściu z intercoolera. DV trzyma.
Potrzebuję wymienić te gumy na mocniejsze, sylikonowe. Orientujesz się może gdzie mogę dostać nieco dłuższe niż 76mm dostępne w sklepach tuningowych? Znalazłem tutaj http://www.truck-tychy.pl/k2258-prze...-laczniki.html po 1m, trochę za dużo, mi potrzeba ze 30cm.
re5pect.plOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz