Doładowanie max. 0,3 bara - 1.8T AGU

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marrat
    Drive
    • 2005
    • 44

    Doładowanie max. 0,3 bara - 1.8T AGU

    Zamieszczone przez crom.de
    Zamieszczone przez paweł2
    Od czerwca wchodzi do Leona 1.6MPI 110ps
    Czyli ta wkładka w instrukcji od O3 która zamieścił jeden kolega to nie był czeski błąd
    r2r się będzie cieszyć
    1.2 Tsi tez będzie teraz po "chipie" i katalogowo bedzie 110 osiolkow.
    Gdzie jest ta "wkładka" z instrukcji do O3?
  • cieq
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 745
    • Octavia I (1U2)
    • AGU 1.8 20VT 150 KM
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #2
    Doładowanie max. 0,3 bara - 1.8T AGU

    Pojawił się u mnie problem - doładowanie osiąga max. 0,3 bara (mam zamontowany wskaźnik), jaka może być tego przyczyna? Padnięty DV? Proszę o pomoc.

    [ Dodano: Wto 13 Sie, 13 23:24 ]
    Po otwarciu szyby słychać syczenie i lekko więcej zaczął palić... nieszczelność w dolocie?
    www.pinkbike.com

    Komentarz

    • roLLo
      L&K
      • 2008
      • 1063
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      jak słychać syczenie to dolot do sprawdzenia

      Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

      Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
      Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
      Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        Sprawdz szczelności, DV-ke.
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • cieq
          Rider
          S_OCP Member
          • 2005
          • 745
          • Octavia I (1U2)
          • AGU 1.8 20VT 150 KM
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          Śmiga :szeroki_usmiech Przyczyną była pęknięta guma przy wyjściu z intercoolera. DV trzyma.

          Potrzebuję wymienić te gumy na mocniejsze, sylikonowe. Orientujesz się może gdzie mogę dostać nieco dłuższe niż 76mm dostępne w sklepach tuningowych? Znalazłem tutaj http://www.truck-tychy.pl/k2258-prze...-laczniki.html po 1m, trochę za dużo, mi potrzeba ze 30cm.
          www.pinkbike.com

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Zamieszczone przez cieq
            Śmiga :szeroki_usmiech Przyczyną była pęknięta guma przy wyjściu z intercoolera. DV trzyma.

            Potrzebuję wymienić te gumy na mocniejsze, sylikonowe. Orientujesz się może gdzie mogę dostać nieco dłuższe niż 76mm dostępne w sklepach tuningowych? Znalazłem tutaj http://www.truck-tychy.pl/k2258-prze...-laczniki.html po 1m, trochę za dużo, mi potrzeba ze 30cm.
            FMIC.pl
            re5pect.pl
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            Pracuję...