Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Reanimacja skodziny 1.9 agr

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Reanimacja skodziny 1.9 agr

    Zależy ;-) ja leję 98, mam wrażenie że mniej pali. Na klapce napisane "min. 95", rzadko go myję więc paliwo przynajmniej leję lepsze ;-)

  • #2
    Reanimacja skodziny 1.9 agr

    Witam!

    Jako iż będę miał czas na małe dłubanki przy furmance. Chciał bym porobić przy niej takie awarie jak.

    Przeładowanie turbo.

    -Wymiania wszystkich wężyków podciśnienia ponieważ strasznei są sparciałe i wgl nic nie zasysają.
    A dlaczego chce wymienić to:
    Gdy jade np pod ostrą górkę i wcisne do oporu gaz to idzie idzie nagle 2500 obrotów np na 3 biegu i nagle jak by turbo sie wyłaczało. Nic nie świeci np kontrolka silnika.

    Co może być przyczyną w przebieraniu na obrotach jałowych np jak hamuje do skrzyżowania i chce sie zatrzymać to obroty strasznei skaczą po dodaniu gazu i jak samochód stoi obroty wyrównują sie.

    Komentarz


    • #3
      Zacznij od wykonania porzadnej diagnozy... bo tak to działanie po omacku.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        Diagnozy czyli? Co dokładnie mam zrobić?

        Komentarz


        • #5
          Odczytać błędy i zrobić logi.

          Komentarz


          • #6
            Wszyscy zaraz zrób logi.A może nie każdy się zna na tym i nie każdy ma dostęp.Pisze że ma sparciałe wężyki,wymień je wszystkie co do centymetra kolego zrób ostrą jazdę i napisz będziemy dalej myśleć.Zobaczymy czy coś się pozmieniało.
            http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
            Pozdrawiam ANIOL

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez aniol
              Wszyscy zaraz zrób logi
              A jak Cie cos boli i idziesz do lekarza... to gdzie Cie kieruje ? Na szczegolowe badania czy od razu na operacje ??

              Wymieniac mozesz... tez jakis sposob... tyle, ze droższy.

              Pozdrawiam serdecznie
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz


              • #8
                Mam już zakupione te wężyki. Siedzą mi w domu i walają sie z kąta do kąta. Niestety nie mam znajomego mechanika aby mi mógł podpiąć pod kompa za małe pieniądze a nie jak wszyscy od 70zł krzyczą od podpięcia.

                Komentarz


                • #9
                  To kup sobie kabelek, wyjdzie taniej i sam sprawdzaj. Kabelki są teraz za grosze. Proponuje zajrzeć na Allegro.

                  Komentarz


                  • #10
                    Czyli ten najzwyklejszy za 30zł wystarczy? Nie musi byc ten lepszy aby chyba VDS działał?

                    Komentarz


                    • #11
                      Kolego ja miałem ten sam problem co ty. okazało sie ze popsuty był zawór n75.Wymieniłem na nowy i od dwóch lat spokój.
                      marcing2720

                      Komentarz


                      • #12
                        Najpierw podmienie te wężyki. Jak nie pomoże to zakupie kabel usb i zawór n73.

                        Komentarz


                        • #13
                          rytcher, Nie N-73 tylko N-75.Możesz go sprawdzić podmieniając na jazdę próbną z zaworem bodajże N-118,taki sam ino cały czarny.Znajduje się też na potrzybiu ino bliżej EGR-ra.
                          Link
                          Tego linka jeszcze sobie poczytaj może coś ci pomoże.
                          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                          Pozdrawiam ANIOL

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez aniol
                            bodajże N-118
                            Nie N118 tylko N18
                            Przemek
                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                            Komentarz


                            • #15
                              przemik, Ok,jedna cyferka mi się za dużo wklepała.Pisałem na szybko i nawet nie zauważyłem. :idea:
                              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                              Pozdrawiam ANIOL

                              Komentarz


                              • #16
                                Ja używam takiego
                                Link

                                Komentarz


                                • #17
                                  Miałem to samo w Golfie III 1Z. Przyczyną były właśnie te wężyki (w sumie to nawet ich brak :P) Ale tak jak tu piszą koledzy, nie jest powiedziane że to akurat od tego. Jednak na wężyki bym obstawiał, przecierają się i już nie ma podciśnienia czy nadciśnienia. Zależy od silnika.
                                  >> Serwisujesz swoją Skodę? Ściągnij książki "Sam Naprawiam - Octavia I" <<
                                  >>Link alternatywny<<

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Dobrze Panowie. Jak zdobęde podnośnik To i wytne kata. I te rurki podmienie.

                                    [ Dodano: Nie 12 Sty, 14 00:38 ]
                                    Panowie. Myślałem że po małych naprawach przy turbawce (wezyki i czyszczenie dolotu) ustały objawy że pod dużym obciążeniem np pod górke sporą na ful gazie na 3 biegu przy równych 2.5 tys obrotów traci moc. Po ostygnięciu ma ją spowrotem. Co to może być?

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X