Turbo i nowa gruszka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • nexik
    Classic
    • 2016
    • 5

    Turbo i nowa gruszka

    Zamieszczone przez lukrys
    a jakbym wyłożył całą podłogę bagażnika styropianem lub wełną mineralną
    Nie sądzę żeby to pomogło. Na podłogę bagażnika trzeba wyłożyć coś co będzie idealnie do niej przylegało. Styropian i wełna nie spełnią tego warunku, ale spróbuj.
  • dadamen
    Classic
    • 2013
    • 25

    #2
    Turbo i nowa gruszka

    Witam, własnie dziś regenerowali mi turbosprężarkę i wymienili gruszkę na nowa (stara zardzewiała) . Mam pytanie :arrow:


    czy powyżej 2000 obrotów powinienem czuć jak turbo się załącza i daje kopa czy coś nie tak jest gdyż nic nie odczuwam??

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Poczekaj chwilke-300-500km niech turbo sie rozjeździ -dopiero potem logi i regulacja.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • dadamen
        Classic
        • 2013
        • 25

        #4
        nie mam własnego lapka z vagiem i kabla, wiec za podłączenie płace 70 zeta. jest sens???

        Komentarz

        • tomaszwrc
          Rider
          • 2010
          • 368
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #5
          u mnie po wymianie-to samo było robione i wszystko od razu wróciło do normy.Na razie bym sie wstrzymał... Szkoda kasy

          Komentarz

          • dadamen
            Classic
            • 2013
            • 25

            #6
            tomaszwrc, co masz na myśli?? czy po wymianie miałeś regulacje czy samo się ustawiło??

            Komentarz

            • robekcool
              RS
              • 2009
              • 2041
              • Octavia II (1Z3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              Wymiana gruszki wiąże się z odpowiednim jej ustawieniem. Regulacja powinna być zawarta w procesie / cenie usługi.
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz

              • jacki64
                Drive
                • 2010
                • 82
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                Wydaje mi się że przy turbinie ze zmienną geometrią (a taką masz u siebie) nie ma odczucia " kopa" po osiągnięciu 2000obr. Takie odczucie miałem jeżdżąc autem z 90 KM silnikiem. Turbo nie "załącza" się lecz ciągnie od samego dołu. Niżej link n/t wymiany i regulacji gruszki

                Komentarz

                • pekool
                  Rider
                  • 2012
                  • 321
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  potwierdzam slowa kloegi jacki64 turbo ze zmienna geometria ciagnie od samego dolu
                  pekool

                  Komentarz

                  • aniol
                    RS
                    • 2012
                    • 5228
                    • Octavia I combi (1U5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #10
                    Koledzy turbo ze zmienną geometrią nie ciągnie lecz pracuje od samego dołu.Przy obrotach 1950-2000 obr/min.dobrze wyregulowanna gruszka zaczyna swoją prace otwierając lub zamykając kierowniczki turbiny.Tyle chyba wystarczy czy opisać cały proces doładowania silnika.Nie wiem co wy macie za silniki ale w moim jak turbina zaczyna ładować to nawet żona odczuwa zryw choć na mechanice sie nie zna.
                    http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                    Pozdrawiam ANIOL

                    Komentarz

                    • tomaszwrc
                      Rider
                      • 2010
                      • 368
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                      #11
                      odebrałem auto od machera i było tak jak zanim się popsuło. Regulacja itd. wszystko winno być zawarte w cenie.W końcu płacisz za usługę...
                      Tak jak aniol pisze, nie "ciągnie" od dołu tylko po przekroczeniu i wtedy czuć ten moment

                      Komentarz

                      • jacki64
                        Drive
                        • 2010
                        • 82
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                        #12
                        O zjawisku "turbodziury" pisałem wczoraj. Jedną z metod rozwiązania tego problemu jest stosowanie w turbosprę…

                        Komentarz

                        Pracuję...