Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] - 1.9 TDI AGR - szarpanie przy niskich obrotach.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] - 1.9 TDI AGR - szarpanie przy niskich obrotach.

    180KM
    Jak to jedzie? Ma kopa? :-)

  • #2
    [O1] - 1.9 TDI AGR - szarpanie przy niskich obrotach.

    Witam!

    Pacjent to Octavia I z 2002 roku. Problem polega na bardzo nierównej pracy silnika przy dodawaniu gazu- właściwie to silnik szarpie jak oszalały w zakresie ok. 1100- 1300 rpm. Problem unika, gdy w tym zakresie da mu sie buta, ale zwykła jazda w mieście nie pozwala na to, a samochód staje się wtedy ciekawą trzęsawką Jakiś czas temu, kuzyn doradził mi, bym wlał sobie środek do czyszczenie wtrysków- on podobno taki leje do swojej ibizy i jest cud malina. Ja wlałem i coś... "się popsuło". Oglądali go już różni "magicy" i każdy ma swoje teorie, internet przeszukany i nic. Znaczy takich przypadkow jest pełno, ale filtr paliwa już wymieniłem, nastwanik w pompie czyszczony, nawet pompa po regeneracji, pompa w zbiorniku rozebrana (sitko) i czyszczona, sterownik też obejżałem szukając jakiś śladów wilgoci, pedał gazu odłączony i sprawdzony pod oscyloskopem. Podobno czasem silnik widzi, że działa z automatyczna skrzynia i trzeba to zmienic, ale u mnie po podlaczeniu kompa jest ok, wiec te okolicznosc odrzucam.
    Czytając podobne temety w necie, zauważyłem że zazwyczaj robiono logi. wklejam logi mojego autka poniżej. Są to logi tych grup, ktore najcześciej się tam przejawiały. Ja osobiście się na nich nie znam, dlatego jeśli trzeba coś jeszcze "dologować" nie ma problemu. Nie wiem czy to wina tego środka do wtryskow czy to tylko zbieg okoliczności. Jesli ktos wie, co to może być, z góry dziękuje za pomoc.
    Linki do logów:
    Grupa 011: Link
    Grupa 013: Link
    Grupa 018: Link
    Grupa 023: Link

    Komentarz


    • #3
      zrób logi z bloku 1 3 4 7 statycznie BS 000 3 4 dynamiczne 1 3 4 8 10 11.mam pewne podejrzenia ale zeby wiecej powiedziec musisz zrobic logi
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz


      • #4
        Wczoraj na wieczór udało mi się trochę log'ów zrobić. Nie mogłem wejść w BS, wyskakiwał komunikat, że nie jestem zarejestrowany. Ale wkleje to, co udało mi się zrobić.

        Measuring Blocks:

        1. Statyczne:
        Grupy: 001 - Link
        Grupy: 003 - Link
        Grupy: 004 - Link
        Grupy: 007 - Link

        2. Dynamiczne:
        Grupy: 001 - Link
        Grupy: 003 - Link
        Grupy: 004 - Link
        Grupy: 008 - Link
        Grupy: 010 - Link
        Grupa 011: Link

        Komentarz


        • #5
          Sprawdz wtyczke do wtrysku sterujacego ew. znajdz inny na podmiane.
          Odczytaj jeszcze błędy i pokaz.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #6
            z tych logów widac ze masz padnieta przepływke . wymien przepływke i powtórz logi tylko za rejestuj vaga to bedziesz mógł zrobic logi BS
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz


            • #7
              Przepływka przepływką, ale jest problem ze skaczącym kątem wtrysku. Jeśli nie masz powietrza w przewodach paliwowych to odłącz wtyczke od wtrysku sterującego i zrób jeszcze raz log 004 statycznie i dynamicznie,
              Darmowy poradnik o tym jak diagnozować silnik TDI

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X