nierówne zużycie klockow O1 problem!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jacek i Kamila
    Classic
    • 2012
    • 12

    nierówne zużycie klockow O1 problem!!!

    crom.de, kupić ścierny papier i ręcznie jechać? a pastę nałożyć wiertarką z jakąś nakładką?
    czy może bez urządzenia taki zestaw zastosować?:
  • bolczyk3
    Drive
    • 2011
    • 61

    #2
    nierówne zużycie klockow O1 problem!!!

    Witam,
    mam mały problem,zakupiłem jakiś czas temu po raz kolejny klocki na przód do mojej O1 ATE Ceramic,za względu na to iż nie pylą...na pierwszym komplecie chwile pojezdzilem a kilka miesięcy temu zmieniałem (max pół roku temu) i wczoraj okazało si że po obu stronach klocek wewnętrzny się skończył a zewnętrzny ma ok 5mm grubości...gdzie szukać przyczyny???

    dodam ze tłoczek nie posiada korozji i lekko się wciska a prowadnice zacisku tez chodzą bezproblemowo...

    pozdrawiam

    Komentarz

    • adi747
      L&K
      • 2008
      • 1138

      #3
      gdzie nie posiada korozji z zewnątrz?? sprawdz pod gumką czy nie posiada korozji z koleji z drugiej strony wątpie zeby zatarły sie oba tłoczki naraz :? wg mnie zawsze od wewnątrz klocek bardziej sie zetrze, na tyle aut ile robie a jest tego troche zawsze wewnętrzny jest bardziej styrany lub oba jednocześnie z koleji jak ty jeżdzisz albo hamujesz że nowe klocki starczają Ci na pół roku??
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
      2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
      JEST
      megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
      octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
      octavia 2 2.0TDI BKD

      Komentarz

      • bolczyk3
        Drive
        • 2011
        • 61

        #4
        No wiesz co? :shock: Jasne ze pod gumka patrzalem ...jezdze duzo i może śmiesznie to brzmi przy AGR ale ostro jezdze...wydaje mi się ze duża różnica grubości bo az 5mm...trochę aut obsluzylem z wymiana klocków i takiej różnicy dużej nie bylo

        Komentarz

        • adi747
          L&K
          • 2008
          • 1138

          #5
          wiem wiem ze róznica jest bo zawsze jest ale u Ciebie faktycznie dość sporawa 5mm klocka to jest jeszcze troche jazdy a na drugim blacha szczerze stawiałem na zatarty zacisk na prowadnicach ale mówisz ze tam pływa ja na twoim miejscy przy wymianie klocków mimo wszystko przesmarowałbym prowadnice i dał nowe gumki koszt nie jest duży roboty też a może pomóc, znam też przypadek że prowadnica była podrobiona (wytarta) i też czasami blokowało
          co do pierwszej odpowiedzi nie gniewaj sie chciałem być pewny
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
          2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
          JEST
          megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
          octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
          octavia 2 2.0TDI BKD

          Komentarz

          • bolczyk3
            Drive
            • 2011
            • 61

            #6
            Hehe ja tam obrazalski nie jestem :P przesmaruje oczywiście ale spróbuje zmienić klocki na inne...trza próbować innych producentow...

            Komentarz

            • mattyah4x4
              Rider
              • 2013
              • 664

              #7
              a co da zmiana producenta klocków ? :lol:
              przyczyne trzeba wyeliminować... jak skonstruowany jest zacisk w O1 ? jednotłoczkowy pływający, czy dwutłoczkowy ?
              Diesel Service Śmietana
              43-210 Kobiór
              ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16

              uwaga
              nie robimy pompowtryskiwaczy

              Komentarz

              • matrix_pl
                Elegance
                • 2010
                • 758

                #8
                jak dla mnie to brudne prowadnice nic innego ... nie pozostaje
                Foty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33

                Komentarz

                • adi747
                  L&K
                  • 2008
                  • 1138

                  #9
                  jednotłoczkowy pływający
                  http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                  była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                  2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                  JEST
                  megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                  octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                  octavia 2 2.0TDI BKD

                  Komentarz

                  • bolczyk3
                    Drive
                    • 2011
                    • 61

                    #10
                    Chodziło mi o to żeby zmienić na takie co dłużej wytrzymaja...


                    matrix_pl ,prowadnice chodzą bezproblemowo....żadnych wżerow, itp

                    Komentarz

                    • mattyah4x4
                      Rider
                      • 2013
                      • 664

                      #11
                      miałem tak ostatnio w tylnym zacisku O2:

                      prawy zacisk - wewnętrzny klocek hamuje jak szatan, zewnętrzny prawie nic - rdza na tarczy od zewnątrz... :roll: po zapisie serwisowym widzę, ze ASo już niby robilo cos w tej sprawie, efektu nie ma

                      zdejmuje zacisk - i dumam :shock:
                      przecież to nie magia, prowadnice chodzą, gumki całe - kihuj :?:

                      co się okazało: jakiś as tak zamontował te blaszki, po których się suwają klocki - że ten występ (łączoczy obydwie polówki blaszki) zamiast pod zaciskiem wchodził od zewnątrz POD zacisk

                      i to już wystarczało, żeby zewnętrzny klocek prawie WOGÓLE nie hamował :|
                      Diesel Service Śmietana
                      43-210 Kobiór
                      ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16

                      uwaga
                      nie robimy pompowtryskiwaczy

                      Komentarz

                      • matrix_pl
                        Elegance
                        • 2010
                        • 758

                        #12
                        bolczyk3, jak pisał mattyah4x4, cudów nie ma jak tłoczek chodzi lekko, prowadnice pływają to gdzieś coś musi być krzywo zmontowane albo przyszło mi do głowy że dostałeś okładziny z różnych spieków
                        Foty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33

                        Komentarz

                        • bolczyk3
                          Drive
                          • 2011
                          • 61

                          #13
                          U mnie akurat blaszek nie ma ale zastanawiał się czy problem nie leży w miejscu styku 'skrzydełek' klocka ze to tak nazwe a miejscem w ktorym się stykaja z zaciskiem...może tam haczy...

                          Komentarz

                          • adi747
                            L&K
                            • 2008
                            • 1138

                            #14
                            matrix przeciech chyba przez 2 lub 3 razy nie dostał klocków z różnych spieków a pisze że sutyłacja sie powtarza drugi czy 3eci raz
                            http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                            była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                            2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                            JEST
                            megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                            octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                            octavia 2 2.0TDI BKD

                            Komentarz

                            • halpor
                              Ambiente
                              • 2011
                              • 103

                              #15
                              bolczyk3 spróbuj innego klocka - Ate Ceramic nie nadaje się do bardzo dynamicznej jazdy ... Polecam przetestować EBC Green - będą pyliły ale i hamowały
                              www.brakeparts.pl
                              Facebook

                              Komentarz

                              Pracuję...