cysterniarz, czemu się nie odzywałeś w waszym wątku jak byłem 2 dni w Wielgowie?! :evil:
Problem z porannym odpalaniem - nietypowy
Zwiń
X
-
Problem z porannym odpalaniem - nietypowy
Witajcie mam problem i to naprawde dziwny bo czytałem różne posty i jeżeli ktoś miał uszkodzony przekaxnik to na blacie mu nie świeciła się ikonka świec a ja sprawdzałem i świece (dobre) i napięcie podawane na nie i CUŚ DZIWNEGO się okazało że kontrolka przy 0 i poniżej 0 (u mnie rano już były takie teperatury) świeci na blacie ok 1-2sekund po długim postoju i razem z jej gaśnięciem obcinane jest napięcie na świecach (brak napięcia)i trzeba długo kręcić żeby odpalił (ok.5s), nie pomaga kilkukrotne grzanie świec. Czy to może być przekaźnik czy coś innego? Kąt dobry (51).
-
-
patrzyłem temp. paliwa identyczna jak plynu chłodzącego po długim postoju bez odpalania.
[ Dodano: Sro 20 Lis, 13 14:36 ]
Sprawdziłem te przeaźniki (103 i 109) w środku czyściutko i pachnie nowością. W 103 była płytka poprawiłem luty i nadal to samo- nic nie pomogło
[ Dodano: Sro 20 Lis, 13 17:47 ]
Czy istniej jakiś moduł świeć żarowych?? Albo czy gdzieś idzie to odczytać vagiem czy jest coś takiego włączonego?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Kryzys5554Logi wykonujemy na max nagrzanym silnikuOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Kryzys5554samochodem było zrobione ponad 20 kilometrów i tyle max się nagrzał ni dzbło więcej się skazówka chyliłaOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Jak sprawdziłes czy te świece masz dobre ? wyciągnołeś i ją zagrzałeś ? czy żarówką lub miernikiem ? bo często bez wyciagania jest sprawna ta świeca a w rzeczywistości ona jest prawie już zużyta.
Mozesz zobaczyć tak iż odłącz czujnik temp płynu chłodniczego i wtedy komp da sygnał na świece żeby grzały tak jakby był super mróz, jeśli się poprawi to czujnik do wymiany. Powodów cięższego odpalania może być wiele również kąt wtrysku może być zły, przyszły zimniejsze dni i dłużej trzeba kręcić.Mastershine - Auto Detailing Studio
Komentarz
-
-
Teraz temp. jak wstaje powyzej 5 stopni, ostatnio kilka wazniejszych spraw się nalożyło i nie miałem kiedy się nim zająć ale problem pozostaje, po nocy ciężko pali, a jak nawet letnawy jest (silnik, już po pierwszym porannym odpaleniu) to od szczała łapie. Mam kogoś kto ma się najprawdopodobniej zamienić się na te przekaźniki (golf IV 101KM na pompowtryskiwaczach) ale wg mnie to one działają dobrze, nikt mi nie napisal czy dogrzewanie gdzieś się włącza, czy można gdzieś podgląd zrobić czy jest ta opcja uaktywniona.
[ Dodano: Pon 25 Lis, 13 16:49 ]
A czy przepływomierz może być też winowajcą bo jak rano dzisiaj odpalalem było -1 lekko dodałem gazu przy odpalaniu i pięknie bryknoł, z przepływomieerzem chodzi mi o to ze jak delkatnie dotknołem gazu to tak jak by mial kilkadziesiąt kucyków więcej
[ Dodano: Pon 25 Lis, 13 20:42 ]
i mam jeszcze prośbe mógłby ktoś coś powiedzie o grupie 013 i jak na to się patrzy?
Log (0 - 000,007,013)
[ Dodano: Sro 27 Lis, 13 13:47 ]
Dobra sprawdzałem te przekaźniki z golfem IV i tam moje grzeją długo a z niego u mnie też ok 2 (2.8 jest w adaptacjach). Czujnik temp. też jest sprawny poniżej foto. Nie wiem gdzie i jak sprawdzić to dogrzewanie pomóżcie
Komentarz
-
Komentarz