Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z porannym odpalaniem - nietypowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problem z porannym odpalaniem - nietypowy

    cysterniarz, czemu się nie odzywałeś w waszym wątku jak byłem 2 dni w Wielgowie?! :evil:

  • #2
    Problem z porannym odpalaniem - nietypowy

    Witajcie mam problem i to naprawde dziwny bo czytałem różne posty i jeżeli ktoś miał uszkodzony przekaxnik to na blacie mu nie świeciła się ikonka świec a ja sprawdzałem i świece (dobre) i napięcie podawane na nie i CUŚ DZIWNEGO się okazało że kontrolka przy 0 i poniżej 0 (u mnie rano już były takie teperatury) świeci na blacie ok 1-2sekund po długim postoju i razem z jej gaśnięciem obcinane jest napięcie na świecach (brak napięcia)i trzeba długo kręcić żeby odpalił (ok.5s), nie pomaga kilkukrotne grzanie świec. Czy to może być przekaźnik czy coś innego? Kąt dobry (51).

    Komentarz


    • #3
      Czujnik temperatury dobry ?
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        jak najbardziej niedawno wymieniany, wskaazania też ok. Nie wiem tylko dlaczego nie ma dogrzewania świec tylko odrazu jak z blatu zniknie to i znika napięcie ze świec

        Komentarz


        • #5
          sprawdz przekaznik 109 czesto wystepuja w nim zimne luty

          Komentarz


          • #6
            Dzięki za podpowiedz jutro spróbuje wyciągnąć go i przelutować luty. Dam znać czy coś pomogło czy nie.

            Komentarz


            • #7
              może czujnik temperatury paliwa w pompie.
              "urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]

              176Km 343Nm
              hamulce 312mm przód i 256mm tył

              Komentarz


              • #8
                patrzyłem temp. paliwa identyczna jak plynu chłodzącego po długim postoju bez odpalania.

                [ Dodano: Sro 20 Lis, 13 14:36 ]
                Sprawdziłem te przeaźniki (103 i 109) w środku czyściutko i pachnie nowością. W 103 była płytka poprawiłem luty i nadal to samo- nic nie pomogło

                [ Dodano: Sro 20 Lis, 13 17:47 ]
                Czy istniej jakiś moduł świeć żarowych?? Albo czy gdzieś idzie to odczytać vagiem czy jest coś takiego włączonego?

                Komentarz


                • #9
                  Wykonaj logi statyczne

                  Statyczne - 000,001,004,007,013
                  Statyczne w trybie Basic Settings - 000,004

                  i odczytaj błędy

                  Logi wykonujemy na max nagrzanym silniku

                  Pozdrawiam
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz


                  • #10
                    Log (0 - 000,007,013)
                    Log (1 - 001,004)
                    Basic setting
                    Log (2 - 004)
                    Log (3 - 000)

                    Brak błędów

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Kryzys5554
                      Logi wykonujemy na max nagrzanym silniku
                      chyba niedoczytales :P
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz


                      • #12
                        samochodem było zrobione ponad 20 kilometrów i tyle max się nagrzał ni dzbło więcej się skazówka chyliła

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Kryzys5554
                          samochodem było zrobione ponad 20 kilometrów i tyle max się nagrzał ni dzbło więcej się skazówka chyliła
                          A co czujnik pokazywal na desce i co w module 17- grupa 3?
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz


                          • #14
                            na desce pokazywał trochę przed 90 (ok. 2mm), natomiast tam nie zwróciłem uwagi

                            Komentarz


                            • #15
                              Jak sprawdziłes czy te świece masz dobre ? wyciągnołeś i ją zagrzałeś ? czy żarówką lub miernikiem ? bo często bez wyciagania jest sprawna ta świeca a w rzeczywistości ona jest prawie już zużyta.

                              Mozesz zobaczyć tak iż odłącz czujnik temp płynu chłodniczego i wtedy komp da sygnał na świece żeby grzały tak jakby był super mróz, jeśli się poprawi to czujnik do wymiany. Powodów cięższego odpalania może być wiele również kąt wtrysku może być zły, przyszły zimniejsze dni i dłużej trzeba kręcić.
                              Mastershine - Auto Detailing Studio

                              Komentarz


                              • #16
                                kąt masz w logach (53) jest dobry. Świece sprawdzałem miernikiem (do świecy i masy). najważniejsze pytanie czemu nie ma dogrzewania?? A z tym czujnikiem sprawdzę ale był niedawno wymieniany bo przekłamywał i spr go ostatnio po długim postoju i wartości się zgadzały także wątpię

                                Komentarz


                                • #17
                                  odłącz i sprawdzisz, swiece będą się grzały wtedy na maksa. przekażnik 109 odpowiada za grzanie świec, może podmień się z kimś i wtedy też można sprawdzić na oko dokładnie go nie sprawdzisz.
                                  Mastershine - Auto Detailing Studio

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    rozbierałem go( czyściutko w środku i pachnie nowością) i przez vaga testowałem i słychać jak pyka. Czy pomimo tego moze być uszkodzony bo nie mam bardzo z kim się zamienić

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      rano odłącz czujnik i zobaczysz czy jest poprawa w odpalaniu to jest najprostsze.
                                      Mastershine - Auto Detailing Studio

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Ok tak zrobię. A zakładając że nie będzie poprawy to co dalej?

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Przejedz srednio dynamiczne 8-10 km i odczytaj temperature w module silnik w grupie 007 oraz w module Instruments w grupie 003... najlepiej zrob logi i wstaw.
                                          Przemek
                                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            i jak tam temat ?
                                            Mastershine - Auto Detailing Studio

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Teraz temp. jak wstaje powyzej 5 stopni, ostatnio kilka wazniejszych spraw się nalożyło i nie miałem kiedy się nim zająć ale problem pozostaje, po nocy ciężko pali, a jak nawet letnawy jest (silnik, już po pierwszym porannym odpaleniu) to od szczała łapie. Mam kogoś kto ma się najprawdopodobniej zamienić się na te przekaźniki (golf IV 101KM na pompowtryskiwaczach) ale wg mnie to one działają dobrze, nikt mi nie napisal czy dogrzewanie gdzieś się włącza, czy można gdzieś podgląd zrobić czy jest ta opcja uaktywniona.

                                              [ Dodano: Pon 25 Lis, 13 16:49 ]
                                              A czy przepływomierz może być też winowajcą bo jak rano dzisiaj odpalalem było -1 lekko dodałem gazu przy odpalaniu i pięknie bryknoł, z przepływomieerzem chodzi mi o to ze jak delkatnie dotknołem gazu to tak jak by mial kilkadziesiąt kucyków więcej

                                              [ Dodano: Pon 25 Lis, 13 20:42 ]
                                              i mam jeszcze prośbe mógłby ktoś coś powiedzie o grupie 013 i jak na to się patrzy?
                                              Log (0 - 000,007,013)

                                              [ Dodano: Sro 27 Lis, 13 13:47 ]
                                              Dobra sprawdzałem te przekaźniki z golfem IV i tam moje grzeją długo a z niego u mnie też ok 2 (2.8 jest w adaptacjach). Czujnik temp. też jest sprawny poniżej foto. Nie wiem gdzie i jak sprawdzić to dogrzewanie pomóżcie
                                              ]"]404 Not Found
                                              ]"]404 Not Found

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Pokaz te same obrazki na max nagrzanym silniku razem z zalogowaną 007.
                                                013 - OK nie masz sie czym martwic.
                                                Przemek
                                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Sprawdze wieczorem, akurat bedzie po trasie ok. 20km.

                                                  [ Dodano: Sro 27 Lis, 13 23:32 ]
                                                  ]"]404 Not Found
                                                  ]"]404 Not Found

                                                  [ Dodano: Sro 27 Lis, 13 23:36 ]
                                                  Tylko taką temperature udało mi się uzyskać trasa około 20km

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X