Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem z porannym odpalaniem - nietypowy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Panowie skoda była podpieta dzisiaj pod kompa, tak na szybko wykazało błędy
    779 Czujnik temperatury zewnetrznej-G17 przerwa lub zwarcie do plusa
    1206 sygnał zapłonu ( obrotów) -brak brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem - BŁĄD SPORADYCZNY
    17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem - BŁĄD SPORADYCZNY

    Co to oznacza?

    Komentarz


    • #52
      Wygląda na rąbniety czujnik temperatury... aczkolwiek na porzadku sprawdz kontakt na wtyczce.

      Spradziłbym tez czy nie zamokło albo nie poluzowała sie głowna wtyczka do ECU.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #53
        Skasowałem wszystkie błędy ale pierwszy i trzeci od razu powrociły. Co do czujnika temp. zew. to podaje w miare prawdziwa temperature na panelu od klimatyzacji

        Komentarz


        • #54
          Nagrzej porzadnie auto i zrób logi grupy 001 i 007
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #55
            Temat jeszcze nie zamknięty więc mam pytanie bo problem nadal nie rozwiązany przeze mnie, jeśli te 6 sekund grzania ustawiłem przy temp. -4,5 C to jak ,,powinna" odnieść się ta wartość do +2 C ??? Bo zastanawiam się dlaczego komputer pokazuje wprowadzoną wartość i zapamiętuje ją a robi co innego.

            Komentarz


            • #56
              U mnie z odpalaniem pomogło zregenerowanie rozrusznika. Szczotki padaka oraz tulejka wybita. Samemu sam wszystko zrobiłem i śmiga.

              Komentarz


              • #57
                niestety u mnie jak juz po dluższym postoju chocia na 1 sekunde odpali sie go i zgasi to później od dotyku więc rozrusznik musi byc oki, natomiast świecve grzeją mi czy jest -30C czy +30C tylko 1 sekunde pomimo że na kompie widnieje 6sekund

                Komentarz


                • #58
                  Zamieszczone przez Kryzys5554
                  niestety u mnie jak juz po dluższym postoju chocia na 1 sekunde odpali sie go i zgasi to później od dotyku więc rozrusznik musi byc oki, natomiast świecve grzeją mi czy jest -30C czy +30C tylko 1 sekunde pomimo że na kompie widnieje 6sekund
                  U mnie to samo sie działo za pierwszym nie a za drugi kręciło. Weź ściagnij rozrusznik i popatrz to nie kosztuje a zobaczysz jakie masz szczotki.

                  Komentarz


                  • #59
                    Załamany już jestem i mnie ku**** bierze, h** pokazuje mi w kanale 12 w adaptacjach 7.7 sekundy, to ok zatwierdzam wyłączam zapłon, włączam tu lampka na 1 sekundę przekaźnik klika dwa razy jeden dźwięk po drugim (włącza się i wyłącza) i k***** gdzie tu logika zrozumiałbym jeszcze gdybym mu wpisywał a on przywracał by mi swoją wartość a h** akceptuje moją a robi swoje. :2kc

                    Komentarz


                    • #60
                      a przed wprowadzeniem zmian w adaptacjach wpisałeś w "login" numerek 12233 ?

                      Komentarz


                      • #61
                        pewnie, mówie ze zapisało mi zmiany, komp za każdym razem pokazuje (przy minusowych temp) ok 6sekund a ten s***** na blacie pali mi sie sekunde i słyhać przekaznik jak sie włącza i wyłącza (dzwiek za dzwiekiem) i po podpieciu miernika napiecie na swiecach tez jest 1 sekunde

                        Komentarz


                        • #62
                          Sprawdzałeś przekaźnik n109 czy ma zimne luty?

                          Komentarz


                          • #63
                            pisałem wyżej że poprawione zresztą w vagu jest opcja sprawdzania również pisałem że są ok (nawet podmieniane ze sprawnymi i to samo)

                            [ Dodano: Sob 25 Sty, 14 17:23 ]
                            A mam jeszcze takie pytanie może zna ktoś odpowiedz czy to też ma związek z ECU. A mianowicie czy zwiększając dawke rozruchową paliwa coś się może stać czy jest to nie wskazane przy dobrej pompie. Bo jak delkatnie dodam gazu przy odpalaniu po dlugim postoju lepiej łapie i praktycznie od razu (świece gdyby grzaly te 6 sekund na pewno było by 1000% lepiej). Gdy juz złapie po długim postoju to jak go zgasze na kilka godzin łapie od strzała, również jak jest letni czy gorący od strzała.

                            [ Dodano: Pon 10 Lut, 14 15:15 ]
                            Propo ECU czy ktoś mógłby się wypowiedzieć jak tam się dostać i ewentualnie które gniazdo czy układ we/wy jest od świeć, jaki impuls powinien wchodzić/wychodzić?? Bo dzisiaj go patrzyłem i w kanale 12 pokazuje mi 4.3 sekundy grzania a na blacie standardowo 1 sekuna i slychac przekaźnik jak się włącza i zaraz wylącza. Jak dla mnie to naprawde paranoja :hacker :busted:

                            [ Dodano: Czw 06 Mar, 14 21:22 ]
                            ,,11000000 = No Post-Glow" czy ktoś mi może to wytłumaczyć (tabele widziałem, chodzi mi konkretnie o ten bit) on jest cały czas. Ciotce w golfie IV przy tej temp. grzeją ok. 3-4 sekund (u mnie 1 sekunde) a ja nie moge nic zmienić (nawet test znika po przesunięciu o jeden w dół lub w góre) w kanale 12 (wartośći zmieniam ale brak reakcji ECU, tzn nie zwiększa czasu grzania, samochód wystudzony, po długim postoju). Porównanie czasu grzania przy temp. 3*C. Oczywiście zalogowałem sie 12233.

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X