Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] pompa paliwa problem czy tez nie???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] pompa paliwa problem czy tez nie???

    Były przewodniczący Rady Nadzorczej ZUS mówi wprost: "W ZUS nic nie ma". Już wcześniej ostrzegał, że nie mamy co liczyć na żadne emerytury.
    Były szef Rady Nadzorczej ZUS, Robert Gwiazdowski, na konferencji w Karpaczu po raz kolejny poruszył temat kondycji Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W ten oto sposób odniósł się do zdolności ZUS do wypłaty świadczeń przyszłym emerytom:
    "Byłem przez 1,5 roku szefem rady nadzorczej ZUS i wiem co tam jest. Proszę państwa, tam nic nie ma!"
    Były szef RN ZUS wyjaśnił również przyczyny zapaści polskiego systemu emerytalnego:
    "Wysokość emerytury zależy od tempa wzrostu PKB w chwili gdy kończymy aktywność zawodową. A do PKB potrzebna jest odpowiednio duża populacja. Słowem, by były emerytury, muszą być dzieci. A dzieci w Polsce nie ma. Polskie dzieci rodzą się w Wielkiej Brytanii. (...)
    Państwa będą toczyć wojny demograficzne. Walka będzie się toczyć o przyciągnięcie młodych osób, których praca będzie w stanie sfinansować wypłaty emerytur. Polska właśnie tę walkę przegrywa z Wielką Brytanią."
    Podobną opinię, szef Rady Nadzorczej ZUS wyrażał już wcześniej, mówiąc dla tygodnika Wprost:
    "Róbcie dzieci - emerytur nie będzie. (...) System, który obiecuje ludziom bezpieczeństwo na starość i odbiera ponad 40% wartości ich pracy, nie może przetrwać.
    Nie robimy dzieci, bo po co (państwo się nami kiedyś zaopiekuje), a gdybyśmy chcieli robić je dla przyjemności, a nie dla własnego bezpieczeństwa, to nie mamy za co ich wychowywać (państwo nam za dużo zabiera).
    (...) Ok. 2025 r. system emerytalny wpadnie w jeszcze większe kłopoty, ale coś tam pewnie będzie wciąż wypłacał, za co da się przeżyć. Skoro w Afryce ludzie żyją za 2 zł dziennie, to i my damy radę za 20 zł.
    Natomiast po 2055 r., jeśli dziś niczego nie zmienimy, emeryci musieliby przeżyć za mniej niż dzisiaj w najbiedniejszej części Afryki. A u nas jest zimniej.
    Jeśli bowiem kobiety urodzone w okresie wyżu demograficznego lat 80-tych, które teraz znajdują się w wieku reprodukcyjnym, nie urodzą tyle samo dzieci co ich mamy, czeka je emerytalna katastrofa. Bo dziś Rostowski może je opodatkować. A któryś z jego następców nie będzie miał kogo opodatkować. Z matematyką nie zwyciężyła nawet niezwyciężona Armia Czerwona."
    Przypomnijmy, iż Robert Gwiazdowski, będąc jeszcze szefem Rady Nadzorczej ZUS, wystosował "List otwarty do ubezpieczonych w ZUS", w którym opisał katastrofalną sytuację finansową ZUS. Jako jedyny decydent w historii ZUS odważył się publicznie i otwarcie powiedzieć, m.in. iż "nasze pieniądze odbierane nam pod mylącą nazwą składki ubezpieczeniowej są po prostu ordynarnym podatkiem celowym".
    Żródło: POX.PL

  • #2
    [O1] pompa paliwa problem czy tez nie???

    Witam mam pewien problem tzn wymieniłem pompke paliwa w sierpniu (zamiennik za 105 zeta) i okazuje sie ze chyba zaczeła sie zawieszac tzn problem z odpaleniem i wydawała dziwne dzwieki wiec ja wykreciłem pare razy ja stuknałem śrubokrętem i teraz pracuje jak trzeba ale zeby uniknac znowu zawieszenia kupiłem nowa firmy BOSCH razem z obudowa (troszke droga była) i teraz mam lekki proble bo nie wiem po co mam w nowym zestawie cos jakby korek ktory zmniejsza srednice weza (chyba powrotnego) i nie wiem czy musze go montowac czy tez nie sam juz nie wiem co robic moze zostawic ta ktorej juz przeszło i działa dalej czy po prostu wymienic na konkretna prosze o pomoc lub esa oddzwonie i podziele sie problemem 667532649

    [ Dodano: Sob 07 Gru, 13 22:27 ]
    nie dodałem ze zawsze miałem paliwa na 150 km czyli moze 9 litrów w zbiorniku teraz wiem ze to troszke mało kurde coz nie wiem czy aby sam jej nie załatwiłem

    [ Dodano: Nie 08 Gru, 13 10:42 ]
    witam juz doszedłem ze ten reduktor ktory zmniejsza srednice to chyba sie zakłada do silników z gaźnikiem
    ale pozostaje pytanie czy wymontować pompe ktora mnie zawiodła lecz ruszyła po paru stuknięciach

    [ Dodano: Nie 08 Gru, 13 10:43 ]
    i kolejne pytanie czy jest to mozliwe zeby pompa sie zawieszała przez mała ilosc paliwa ?????????????????????
    rom

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez romek281
      i kolejne pytanie czy jest to mozliwe zeby pompa sie zawieszała przez mała ilosc paliwa ?????????????????????
      Niestety ale tak jeżeli jeździsz na gazie to paliwa powinno być przynajmniej 1/2 zbiornik
      Sam załatwiłem w ten sposób w swoim aucie
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz


      • #4
        Puszkin ale ta obecna pompa ktora chyba załatwiłem ruszyła (dostała 3 razy śrubokrętem) i smiga, przez ostatnie trzy dni mnie nie zawiodła wiec co proponujesz? założyć ta którą juz kupiłem (BOSCH 362 zeta) gdyz znowu moze sie zawiesic??? a paliwa mam juz 1/2 zbiornika i tak bede utrzymywał sobie
        rom

        Komentarz


        • #5
          romek281, skoro masz już 1/2 paliwa, to daj pompie jakiś tydzień i obserwuj. Jak będzie marudziła, wymieniaj. Jak nie, to zwróć tą co kupiłeś - szkoda ją montować. Sam tez załatwiłem pompę, bo zawsze miałem w baku "resztki". Od wymiany zawsze minimum 1/4, a jak poniżej to tankowanie.
          Artur

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez tomus7
            Zamieszczone przez romek281
            i kolejne pytanie czy jest to mozliwe zeby pompa sie zawieszała przez mała ilosc paliwa ?????????????????????
            Niestety ale tak jeżeli jeździsz na gazie to paliwa powinno być przynajmniej 1/2 zbiornik
            Sam załatwiłem w ten sposób w swoim aucie
            Czyli jak się jeździ na benzynie to też jak jest pół zbiornika to trzeba już tankować do pełna??
            Wychodzi na to że octavka ma zbiornik nie 55 litrów tylko 22 litry? to strasznie mały zasięg.

            Ja zrobiłem na gazie 40kkm w trochę ponad rok, i zawsze tankuje paliwa na 100-120km i jeżdżę aż pokazuje paliwa na 20-30km, kilka razy maxidot pokazał 0km i dystrybutor zaczął migać a samochód jechał

            kolego romek281, jeśli ten chiński zamiennik Ci się zawiesza i musisz w niego stukać, to wyrzuć to czym prędzej, nie chcesz chyba żeby przy wyprzedzaniu tira skończył Ci się gaz, i pompa zawiesiła?

            Komentarz


            • #7
              mariush19, owszem można mieć kilka kropel w baku, ale najlepiej nie przez dłuższy okres, bo pompa to zaczyna odczuwać. Myślę, że do tygodnia - max dwóch tygodni nic złego się nie dzieje, ale jeżdżąc na gazie to przeważnie 90% kierowców ma w baku te "kilka kropel" ale latami - nigdy nie tankują bo argumentacja jest taka że "nie jeżdżę na benzynie, to po co mi ona w baku", a to już jest mordownia dla pompy. Miesiące z centymetrową (lub nie) warstwą benzyny w całym baku. Tak...to może zamordować pompę.
              Artur

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez mariush19
                Ja zrobiłem na gazie 40kkm w trochę ponad rok, i zawsze tankuje paliwa na 100-120km i jeżdżę aż pokazuje paliwa na 20-30km, kilka razy maxidot pokazał 0km i dystrybutor zaczął migać a samochód jechał
                masz szczęście do czasu aż cię nie opuści ja na gazie zrobiłem 100 tk i było OK do czasu aż wyjechałem i wróciłem ale na lawecie
                ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                Komentarz


                • #9
                  Panowie a wiec tak zwróciłem pompe ta ktora kupiłem (BOSCH) i teraz od ostatniego stuknięcia nic sie nie działo smiga idealnie no i mam teraz zawsze 1/2 baku paliwka i nawet dzis ja przerzuciłem na benzynke i tak sobie troszke przejechałem (paręnaście km) i nic nawet nie zawyła zbyt głosno wiec ja bede obserwował moze to zacięcie to nie wiem jakis paproszek w co watpie zeby przeleciał przez te sita w obudowie pompy sam juz nie wiem na razie idealnie działa wiec nie ruszam jej ale jak cos nawet jedno miaukniecie od razu ja wywalam tak wiec dzieki za rady i cenne uwagi
                  POZDRAWIAM wszystkich posiadaczy najlepszego autka na swiecie
                  rom

                  Komentarz


                  • #10
                    romek281, słuszne podejście :wink:
                    Artur

                    Komentarz


                    • #11
                      a tak dla tych którzy szukają czesci i nie chca przepłacać w sklepie
                      404 Not Found
                      rom

                      Komentarz


                      • #12
                        To jeszcze jedno pytanie dorzucające oliwy do ognia Dlaczego mając rezerwę w baku mordujemy/zarzynamy pompę?
                        Chodzi o jej chłodzenie? hmm to dlaczego jak tu wyżej wspomniano wytrzymała taka pompa 100kkm? jak by się przegrzewała to by się spaliła w ciągu 10minut jazdy na rezerwie...?
                        Czy jeżdzący na samej benzynie nie wymieniają również pomp paliwa? Oni częściej mają "więcej" paliwa niż jeżdzący na LPG..
                        Czy to nie jest jeden z tych mitów , coś takiego jak 150kkm ma silnik to już tylko mineralny? :szeroki_usmiech

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez mariush19
                          To jeszcze jedno pytanie dorzucające oliwy do ognia Dlaczego mając rezerwę w baku mordujemy/zarzynamy pompę?
                          Chodzi o jej chłodzenie? hmm to dlaczego jak tu wyżej wspomniano wytrzymała taka pompa 100kkm? jak by się przegrzewała to by się spaliła w ciągu 10minut jazdy na rezerwie...?
                          Czy jeżdzący na samej benzynie nie wymieniają również pomp paliwa? Oni częściej mają "więcej" paliwa niż jeżdzący na LPG..
                          Czy to nie jest jeden z tych mitów , coś takiego jak 150kkm ma silnik to już tylko mineralny? :szeroki_usmiech
                          Poczytaj lekturę "Instrukcja obsługi"
                          a tak nawiasem mówiąc to ja mam 250tk przejechane, jeżdżę na syntetyku i pompy nie wymieniałem :wink: a i skończyłem z jazdą na gazie :cry: :P
                          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez tomus7
                            i skończyłem z jazdą na gazie :cry: :P
                            jak mawia mój były szef "Gaz jest dobry do zapalniczek" (chociaż sam miał Calibrę z LPG i do Omegi też wrzucił LPG :lol: )
                            رافال
                            Spoty
                            Cause freedom is a lonely road
                            My O2FL

                            Komentarz


                            • #15
                              Tak zgadzam sie z tym gazem do zapalniczek i ja wywalę instalacje gazową jezeli paliwo u nas będzie tańsze lub będziemy zarabiać dużo więcej :lol: :lol: :lol: :lol:
                              rom

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X