Może to i powód, stara linka może mieć większe opory, nieco przyrdzewiała, bo gdzieś po drodze może być pęknięty plastykowy płaszcz, i nie cofa się do końca.
Odnośnie linek, biegną one pod podwoziem i są trzymane takimi uchwytami z drutu spręzystego. Warto miejsca trzymania tymi sprężynami zabezpieczyć przez nałożenie plastykowej rurki (przeciętej wzdłuż), a gdy linka zakładana nowa, można rurkę założyć bez przecinania. Taki dodatkowy plastyk zapobiegnie przetarciu płaszcza linki, gdyż w czasie jazdy to miejsca cały czas "pracuje".
Odnośnie linek, biegną one pod podwoziem i są trzymane takimi uchwytami z drutu spręzystego. Warto miejsca trzymania tymi sprężynami zabezpieczyć przez nałożenie plastykowej rurki (przeciętej wzdłuż), a gdy linka zakładana nowa, można rurkę założyć bez przecinania. Taki dodatkowy plastyk zapobiegnie przetarciu płaszcza linki, gdyż w czasie jazdy to miejsca cały czas "pracuje".
Komentarz