Podczas ferii trzeba wysłać "naszą" ekipę do Mlada Boleslav, napoić pracowników... i dowiedzieć się co i jak.
Innej, mniej lub bardziej oficjalnej informacji od producenta raczej się nie doczekamy.
Dwa lata już tłuką auta na MQB z ewidentnym felerem - przyznanie się do wtopy - za dużo kasy by ich to kosztowało.
Pytanie co będzie bardziej kosztowne: marketingowa porażka rzutująca na sprzedaż następnych wersji modelu czy akcja serwisowa obejmująca wzmocnienie i wytłumienie kilku elementów nadwozia.
ps
Z tego, co przeczytałem na różnych forach, na całym świecie, przypadłość dudnienia obejmuje wszystkie wersje silnikowe i nie jest zależna od typu zawieszenia w Octavia 5e.
Producent próbuje ratować się amortyzatorami, co potwierdza wdrożona ostanio akcja TPI 2038577/1
Innej, mniej lub bardziej oficjalnej informacji od producenta raczej się nie doczekamy.
Dwa lata już tłuką auta na MQB z ewidentnym felerem - przyznanie się do wtopy - za dużo kasy by ich to kosztowało.
Pytanie co będzie bardziej kosztowne: marketingowa porażka rzutująca na sprzedaż następnych wersji modelu czy akcja serwisowa obejmująca wzmocnienie i wytłumienie kilku elementów nadwozia.
ps
Z tego, co przeczytałem na różnych forach, na całym świecie, przypadłość dudnienia obejmuje wszystkie wersje silnikowe i nie jest zależna od typu zawieszenia w Octavia 5e.
Producent próbuje ratować się amortyzatorami, co potwierdza wdrożona ostanio akcja TPI 2038577/1
Komentarz