Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

"Opryskany" olejem silnik

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • "Opryskany" olejem silnik

    Zamieszczone przez ukuk
    Mysle, ze Passat 150km bedzie lepiej jezdzil niz kobylowa insignia 160km
    Tez tak sądzę tam chyba ze 100kg różnicy będzie w masie.
    Loyd, na dłubanie nie trzeba wiele czasu - bo 1 dzień :wink: . Bardziej boli, że trzeba czekać do końca gwarancji.

  • #2
    "Opryskany" olejem silnik

    Witam,
    Panowie pomóżcie! Mam od 5 lat octavie z gazem z 1997 r. (75KM) Do tej pory była bezawaryjna, wczoraj o przyjeździe do garażu, poczułem po zgaszeniu silnika olej, otworzyłem maskę i cały silnik opryskany. Nigdy wcześniej nie było nawet śladu po oleju, a tu wczoraj taka sytuacja. Nie znam się za bardzo, więc nie wiem od czego się zabrać:/ co może być przyczyną?[shadow=red:536d941246][/shadow:536d941246]

    [ Dodano: Nie 26 Sty, 14 11:07 ]
    Patrzyłem stan oleju i płynu w chłodnicy... Połowa oleju jest, a w zbiorniku chłodnicy trochę ponad minimum, a jeszcze tydzień temu był max... Płyn był wymieniany ok 3 lat temu, dolewałem tylko koncentrat jesienią 2012...

    Komentarz


    • #3
      jesli sie nie myle to w nich odma lubiala zamarzac i prawdopodobnie to Cie spotkalo.

      [ Dodano: Nie 26 Sty, 14 11:08 ]
      dopisales o plynie w czasie jak ja pisalem, wiec kto wie moze cos od uszczelki tez byc. przepatrz dokladnie silnik moze zobaczysz skad olej chlapal.

      Komentarz


      • #4