Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

utrata płynu chłodniczego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • utrata płynu chłodniczego

    Zamieszczone przez kowaltom99
    Włączyłem w adaptacjach modułu CAN kanał 5 na "1" - przyjęło
    W adaptacjach zegarów uruchomiłem "Pause recomendation" - przyjęło
    Czy ktoś odpalił DAS w O IIFL?
    U mnie w zegarach nawet kanał adaptacji "Pause recomendation" jest nieaktywny... fakt że mam starsze:

    Address 17: Instruments (J285) Labels: 5K0-920-xxx-17.clb
    Part No SW: 1Z0 920 843 K HW: 1Z0 920 843 K
    Component: KOMBI H20 0422
    Serial number: 00000000000000
    Coding: 110F01
    Shop #: WSC 73430 790 00064
    ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04089
    ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SE36.rod
    VCID: 408FA68BDB76181ED43-8015

    Jest wogóle taka opcja żeby je zupgradować przez flashowanie do innej wersji czy to jest też zależne od hardwareu? Dla wersji "K" mam w tej chwili ostatni firmware 0422.

  • #2
    utrata płynu chłodniczego

    Witam

    chciałbym się dowiedzieć czy jeśli moja skoda zużywa 0,5l płynu chłodniczego na dwa tygodnie to czy to jest normalne czy może to zbyt dużo? Chodzi o 1.8 turbo benzynę.
    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Spore zużycie. Musi być gdzieś przeciek.


      A na garnku tak jak drut napisane było MJUT

      Komentarz


      • #4
        dzięki za pomoc

        Komentarz


        • #5
          pół litra to sporo, czy ma znaczenie ile kilometrów wtedy przejedziesz, czy nie. musisz obserwowac dokladnie w jakich sytuacjach, moze gdzies sie leje na zawenątrz układu. obejrzyj auto pod maską i od spodu
          OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

          Auto Detailing: Dream Car Studio
          (znajdź również na fb)

          Komentarz


          • #6
            dzięki za radę na pewno skorzystam

            Komentarz


            • #7
              upg albo wyciek, oby nie to pierwsze bo maga byc spore koszty, sam to przerabialem :|
              pekool

              Komentarz


              • #8
                u mnie w 1.8T pękła plastikowa rurka przy zbiorniczku wyrównawczym, auto gubiło ok 300ml dziennie i lało się po podłużnicy.

                Komentarz


                • #9
                  a jeśli chodzi o to ''upg'' to na czym rzecz polega? z góry nie widac żadnych wycieków być może spod spodu coś będzie widać. Czasami gdy już wróce z jakiejś trasy wyjde z auta to czuć jakby płyn ale nie widać wycieku

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez siwex
                    a jeśli chodzi o to ''upg'' to na czym rzecz polega? z góry nie widac żadnych wycieków być może spod spodu coś będzie widać. Czasami gdy już wróce z jakiejś trasy wyjde z auta to czuć jakby płyn ale nie widać wycieku
                    Uszczelka Pod Głowicą....
                    Może być również nagrzewnica. Musisz zobaczyć dokładnie samochód.
                    Jak masz w okolicy śnieg, to postaw na zaśnieżonym placu gorące auto i po pewnym czasie odjedź. Na śniegu zobacz czy nie ma śladu płynu (różowy lub niebieski).
                    Zobacz czy pod dywanikiem nie masz mokro co by sugerowało wyciek z nagrzewnicy.
                    Jednym słowem musisz dokładnie obejrzeć komorę silnika.
                    Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                    Komentarz


                    • #11
                      dziękuję za wskazówkę

                      Komentarz


                      • #12
                        Możesz sprawdzić jeszcze węże, może któryś sparcial i puszcza i kranik spustowy i oczywiście dokładne oględziny chłodnicy :P

                        Komentarz


                        • #13
                          Miałem podobny problem, i za nic nie mogłem znaleźć wycieku. Już myślałem że to UPG, ale po trasie i rozgrzanym silniku zauważyłem niewielkie pocenie z chłodnicy, zdaje się że po lewej stronie w samym dolnym rogu. Wyciek był minimalny i widoczny tylko podczas pracy silnika, kiedy był solidnie rozgrzany (otwarty termostat). Skończyło się wymianą chłodnicy, mechanik mówił że to typowe miejsce w Octaviach czy Golfach IV.

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X