[O1] Kolejny ALH, kolejny problem z przeładowaniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kwiatkoś94
    Classic
    • 2016
    • 1

    [O1] Kolejny ALH, kolejny problem z przeładowaniem

    robal_26, właśnie ja też wożę trochę narzędzi na codzień i potrzebuję czegoś porządnego. A że to 4x4, to chyba z zasady jest podwyższone zawieszenie, więc i sprężyny pewnie muszą być "wyższe". Standardowe sprężyny do kombi to 1J9511115D, ale etka "pokazała" do mojego 6N0411105C - do jazdy na złych drogach. Problem w tym, że jakoś nie mogę ich namierzyć w sklepach, stąd prośba o pomoc. Z ASO nie chcę korzystać, bo tam zwykle zdzierają skórę na żywca, a i tak zamienniki bywają lepsze od ori i często sporo tańsze
    "Tam gdzie kończy się zabawa, zaczyna się rozsądek"
  • Maciej_TDI
    Classic
    • 2013
    • 4

    #2
    [O1] Kolejny ALH, kolejny problem z przeładowaniem

    Witam Kolegów

    Nie chciałem się na krzywy ryj podpinać do tematów innych użytkowników, więc zakładam swój

    Mam klasyczny i wielokrotnie opisywany na forum problem z notlaufem, przeładowaniem turbo, który objawia się przejściem auta w tryb awaryjny po przekroczeniu ok. 3100 RPM, wyrzuceniem kontrolki silnika na desce :evil:

    Żeby nie szukać w ciemno zostały dziś porobione logi, z których ja jako laik widzę tylko, że turbo pompuje nawet 2500 mbar, choć nie powinno ? Logi dynamiczne były robione w zakresie 1500 - 3100 rpm, bo potem odcinka. VAG wyrzuca błąd 17965 - no ale tego chyba nie trzeba Wam mówić 8)

    STATYCZNE
    Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164235.html
    Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164231.html
    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164234.html
    Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164237.html
    Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164233.html
    Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164238.html
    Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164236.html
    Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164232.html
    Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164230.html

    BS
    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164239.html
    Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164240.html


    DYNAMICZNE
    Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164241.html
    Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164244.html
    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164242.html
    Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164243.html
    Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164246.html
    Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164247.html
    Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ajuzo_164245.html

    Co Wy na to? Czyżby klasyka - zapieczone kierowniczki?
    Trochę mały zakres zmiany ciśnienia przy selfteście EGR (011 BS) ?

    Z góry dzięki za podpowiedzi

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      VTG zapieczone konkretnie.
      Sprezarka do wyciagniecia i wyczyszczenia, przy okazji kontrola stanu gruszki i ukladu podcisnienia.
      EGR cos sie nie otwiera dobrze... pewnie tez zawalony sadzą.

      Brak 000 Basic Settings i 004 Basic Settings.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • Maciej_TDI
        Classic
        • 2013
        • 4

        #4
        Dzięki za potwierdzenie moich przypuszczeń co do diagnozy

        Czy mógłbys kolego Przemik napisać mi laikowi, które elementy logów o tym świadczą?
        O niewłaściwej pracy EGR - to BS 011, za mała zmiana ciśnienia, powinno chodzić w zakresie 1040 - 960 (zmiana o ok. 80) ?
        Co do VTG to widzę tylko, że turbo trochę dużo dmucha (2500 zamiast 1900 mbar), ale to chyba nie wszystkie objawy?


        Brak 000 i 004 wynika z faktu, że logował mi to ktoś, kto uznał, że te grupy wystarczą, ja sam aż taki domyślny nie jestem

        Teraz już nie będę robił dogrywki - jestem umówiony ( na za tydzień heheh) u DGW. On i tak zdiagnozuje temat po swojemu

        jeszcze raz dzięki!

        [ Dodano: Czw 20 Mar, 14 20:17 ]
        Tak informacyjnie - byłem dziś u DGW Zrobione zostały logi dynamiczne i oględziny auta.

        Gruszka podciśnienia jakiś chińczyk, ale szczelna :shock:

        Za to sztanga przy turbinie wymagała regulacji. Obyło się bez czyszczenia turbo :lol:

        Do tego okazuje się, że pompa podciśnienia już nie daje rady - co ma wpływ na pracę EGR i na parę innych rzeczy Więc za tydzień wymiana pompy.

        Do tego przepustnica też już nad grobem - ale jeszcze musi wytrzymać, wystukam się z kasy na pompę vacum

        Komentarz

        Pracuję...