EGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • endriu9111
    Classic
    • 2017
    • 0

    EGR

    Paddington, tez widzialem gdzies info ze TSI maja juz EURO6... W TDI wyprodukowanym grudzien '14 w homologacji jak wol stoi jeszcze EURO5.. Ale to diesel, wiec sie nie dziwie.
  • endriu9111
    Classic
    • 2014
    • 24

    #2
    EGR

    Witam.
    Mam prośbę mechanik nie chce zaślepić zaworu egr mówiąc ze jak działa to niech działa, ale przecież te spaliny które trafiają do silnika z powrotem wydaje mi się, że mają na niech negatywny wpływ.
    Moja prośba jest taka, żeby ktoś zrobił foto a najlepiej video-relacje jak to zrobić w octavi I fl silnik ASV i z czego zrobić zaślepki
    Ponieważ nie wiem czy wystarczy zaślepić przy egr czy jeszcze gdzieś dalej.
    Przy okazji napiszcie jakie macie odczucia po zaślepieniu egr
    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Ja mam zaslepiony EGR od zimy. Zrobilem to przy okazji wymiany sprezarki na wiekszą.
      Tak jak tu juz kiedys pisałem... ma to sens przy jednoczesnym wyczyszczeniu kolektora dolotowego.
      EGR mam zaslepiony zarówno na wlocie przy samym zaworze jak i na dole, na wyjsciu z kolektora wydechowego.
      Odczucia... pozytywne tzn mam swiadomosc, ze mi sie syfex ze spalin nie laduje do dolotu.

      Pozdrawiam
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • sebu
        L&K
        • 2008
        • 1304
        • Octavia II (1Z3)
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

        #4
        endriu9111, Ja zaślepiłem zawór i nie odczuwałem żadnej poprawy,jak było zimniej to dłużej się tylko nagrzewał.Teraz wróciłem do oryginału.

        ktoś na forum zajmuje sie sprzedażą takich zaślepek.
        Wpisz w Alledrogo Zapytanie "zaślepka egr" jest tego sporo.
        Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
        jak pomogłem to daj punkcik
        sprzęgło od G 60

        Komentarz

        • aniol
          RS
          • 2012
          • 5228
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          endriu9111, Nie zapomnij że w silniku ASV od 2004r.po zaślepieniu EGR-a musisz jeszcze go wyłączyć w komputerze bo po około 10 km.zapali ci się kontrolka check.Ja mam właśnie ASV z 2004r. i też chciałem zaślepić to znaczy mechanik co robi auta VAG mi zaślepił ale zapaliła się lampka check i na ty poprzestaliśmy bo to zaś trza wyłączyć jakimś programem.
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          Pozdrawiam ANIOL

          Komentarz

          • endriu9111
            Classic
            • 2014
            • 24

            #6
            auto jest z 2002 roku. a może znacie kogoś z okolic radomia, kozienic kto by sie podjął czyszczenia turbo oraz sprawdzenia dolotu i egr(w razie potrzeby czyszczenia) oraz zaślepienia go? i jaka to mogłaby byc cena z demontażem i montażem wszystkiego?
            PS. czym to może być spowodowane, że przy łapaniu notlauf nie zapala sie kontrolka check? przy odpalaniu auta też nie zauważyłem tej kontrolki(spalona żarówka pod tablica?) dodam, że kontrolka świec żarowych również nie mruga przy notlauf, ale ona działą bo przy odpalaniu zapala sie na chwilke

            Komentarz

            • aniol
              RS
              • 2012
              • 5228
              • Octavia I combi (1U5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              endriu9111, Po złapaniu notlaufa kontrolka świec żarowych sie nie zapala,nie ma nic wspólnego.Po załączeniu zapłonu kontrolka check powinna sie świecić aż do uruchomienia silnika.Nie przy każdym notlaufie sie ona zapala
              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
              Pozdrawiam ANIOL

              Komentarz

              • endriu9111
                Classic
                • 2014
                • 24

                #8
                aniol, W tym tkwi problem, ze kontrolka check wcale się nie zapala jakby jej nie było rok produkcji 2002, możliwe, że auto jej nie posiada?

                Komentarz

                • alxxx
                  RS
                  • 2010
                  • 1823
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                  #9
                  endriu9111, w tym aucie Ci sie check przy notlaufie nie zaświeci. Jeżeli chcesz sprawdzić czy kontrolka jest to zrób test elementów zegarów z poziomu vaga. a co do naprawy.. to jakiś bardziej polecany warsztat znajdź i Ci to zrobią bez mrugnięcia okiem k
                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                  Komentarz

                  • aniol
                    RS
                    • 2012
                    • 5228
                    • Octavia I combi (1U5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #10
                    endriu9111, Po mojemu to na 99% musi być.Zrób na początek test zegarów VAG-iem jak pisał kolega alxxx, i sprawa kontrolki sie wyjaśni
                    http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                    Pozdrawiam ANIOL

                    Komentarz

                    • endriu9111
                      Classic
                      • 2014
                      • 24

                      #11
                      a jaki polecacie kabel do tego samochodu na usb? w miare tani

                      Komentarz

                      • przemik
                        RS
                        • 2012
                        • 1610

                        #12
                        Ten wygląda niezle
                        Przemek
                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                        Komentarz

                        • Wesolek91
                          Classic
                          • 2014
                          • 5

                          #13
                          a czy do mojej skody octavii 1,9tdi 90 km 2002r z kodem silnika agr też będzie pasował?

                          Komentarz

                          • rafiki
                            RS
                            • 2012
                            • 15975
                            • Superb III (3V3)

                            #14
                            Wesolek91, tak, przeczytaj 2 zdanie 1 akapitu pod tabelką
                            رافال
                            Spoty
                            Cause freedom is a lonely road

                            Komentarz

                            • alxxx
                              RS
                              • 2010
                              • 1823
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez przemik
                              a czy do mojej skody octavii 1,9tdi 90 km 2002r z kodem silnika agr też będzie pasował?
                              będzie.
                              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                              Komentarz

                              • dylan171081
                                Drive
                                • 2015
                                • 45

                                #16
                                Witam ja próbowałem odkręcić egra u siebie i nie mogłem przeszkadza kolektor imbusa nie mogę wcisnąć w 1 śrubę czym go odkręcić.odkręciłem rurkę metalową idącą z egra do kolektora i syf był jak cholera.Wszyscy piszą o egrach w tdi ale ja mam benzyniaka i też mam egra udało mi się odkręcić tylko jedną śrubę od niego i od razu poleciało trochę oleju z pod śruby czy to normalne.Ja mam tylko 1przewód idący do egra plastikowy i metalowy od spodu idący do kolektora i co tu ewentualnie zaślepiać lub jak sprawdzić czy jest dobry proszę o pomoc pozdrawiam

                                Komentarz

                                Pracuję...