rezystor czy problem mechaniczny ??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bercikq
    Classic
    • 2017
    • 1

    rezystor czy problem mechaniczny ??

    RS 3 w kombi?? :shock: :shock:
  • bercikq
    Classic
    • 2014
    • 2

    #2
    rezystor czy problem mechaniczny ??

    Witam
    Posiadam Octavie 2.0 combi
    Moj problem polega na tym ze jak przekręcam kluczyk w stacyjce (nawiew wyłączony) słychać trzaski strzelanie w okolicy schowka. Idąc dalej tropem schowka skorzystałem z filmu czyszczenie wentylatora nawiewu. https://www.youtube.com/watch?v=PzztfjSSoKQ
    Zgodnie z filmem zacząłem po kolei wyłączać wtyczki nr 2 …„podaje napięcie na silnik wentylatora..” następnie przekręciłem kluczyk w stacyjce trzaski i strzelanie nie ustąpiły idąc dalej wtyczka nr 3 „rezystor regulacji obrotów z bezpiecznikiem termicznym” przekręciłem kluczyk w stacyjce trzaski ustąpiły. Dodam ze nie mam żadnego problemu z nawiewem oraz regulacją obrotów nawiewu. Trzaski i strzelanie które występują można by porównać do zwierających się przewodów pod napięciem.
    Czy ktoś miał podobny problem z takimi trzaskami? Czy to może by wskazywać na ten rezystor?
    Problem występuje od kąt kupiłem to auto czyli od miesiąca przejechałem już 4 tysiące i nic się nie dzieje tylko trzaski które denerwują. Proszę o pomoc

    Komentarz

    • mobi65
      Rider
      • 2009
      • 291

      #3
      Re: rezystor czy problem mechaniczny ??

      Zamieszczone przez bercikq
      Witam
      Posiadam Octavie 2.0 combi
      Moj problem polega na tym ze jak przekręcam kluczyk w stacyjce (nawiew wyłączony) słychać trzaski strzelanie w okolicy schowka. Idąc dalej tropem schowka skorzystałem z filmu czyszczenie wentylatora nawiewu. https://www.youtube.com/watch?v=PzztfjSSoKQ
      Zgodnie z filmem zacząłem po kolei wyłączać wtyczki nr 2 …„podaje napięcie na silnik wentylatora..” następnie przekręciłem kluczyk w stacyjce trzaski i strzelanie nie ustąpiły idąc dalej wtyczka nr 3 „rezystor regulacji obrotów z bezpiecznikiem termicznym” przekręciłem kluczyk w stacyjce trzaski ustąpiły. Dodam ze nie mam żadnego problemu z nawiewem oraz regulacją obrotów nawiewu. Trzaski i strzelanie które występują można by porównać do zwierających się przewodów pod napięciem.
      Czy ktoś miał podobny problem z takimi trzaskami? Czy to może by wskazywać na ten rezystor?
      Problem występuje od kąt kupiłem to auto czyli od miesiąca przejechałem już 4 tysiące i nic się nie dzieje tylko trzaski które denerwują. Proszę o pomoc

      podejrzewam ze u ciebie za trzaski odpowiada slaby styk w wtyczce

      Komentarz

      • bercikq
        Classic
        • 2014
        • 2

        #4
        styk sprawdzony ktoś mi podpowiedział ze morze być to dostosowanie (ustawianie) się jakiś łopatek nawiewu które nie są w stanie się odpowiednio ustawić. Idąć tym tropem znalazłem taką część o nazwie SILNICZEK NASTAWCZY KLAPY CENTRALNEJ czy to się znajduje gdzieś przy dmuchawie???

        Komentarz

        • mobi65
          Rider
          • 2009
          • 291

          #5
          Zamieszczone przez bercikq
          styk sprawdzony ktoś mi podpowiedział ze morze być to dostosowanie (ustawianie) się jakiś łopatek nawiewu które nie są w stanie się odpowiednio ustawić. Idąć tym tropem znalazłem taką część o nazwie SILNICZEK NASTAWCZY KLAPY CENTRALNEJ czy to się znajduje gdzieś przy dmuchawie???
          tak

          Komentarz

          Pracuję...