turbina, turbina, turbina....

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Tomasz2712
    Classic
    • 2012
    • 11

    turbina, turbina, turbina....

    Alonzo_, ależ możesz tak myśleć przecież :wink:
    ja patrzę na genezę, źródło czegoś - opisałem to wyżej, dlaczego dziś łatwiej rozwijają się w społeczeństwie "antyludzkim" coraz bardziej chore zachowania ludzi, w tym coraz większa ilość samobójców.
    Samobójca to odrębna kategoria - to też człowiek zaburzony (w mniejszym lub większym stopniu) i stąd konsekwencje jego czynu choć bolesne i haniebne, społecznie toksyczne również, w momencie popełniania czynu nie są mu w pełni wiadome. Bo zaburzenie zakłada ograniczenie świadomości, to nie usprawiedliwianie, ale fakt. Prosta sprawa, wystarczy pogadać z ludźmi, którzy próbowali czynu samobójczego, ale im nie wyszło. Co było ich intencją - wszyscy Ci powiedzą - że skończenie z h...życiem - to zawsze będzie główny motyw. A to, że do tego dochodzi śmierć niewinnych ludzi, świadczy o niezłym poplątaniu wewnętrznym samobójcy - też tym coś chce "załatwić" przy okazji. Ale o egoizmie, czy normalności nie może być tu mowy. To tymbardziej jeszcze większe poplątanie wewnętrzne, niż odbieranie sobie samemu życia. Bo co mu da rozgłos na portalu internetowym po śmierci? Normalnie myślący egoista tak nie zrobiłby , myśląc wyłącznie o sobie. To ludzie głęboko zaburzeni w momencie popełniania każdego czynu samobójczego (takiego tymbardziej), to pewne :wink:
  • jarekeu
    Classic
    • 2011
    • 11

    #2
    turbina, turbina, turbina....

    Witam. Robiłem pełną regeneracją turbiny 60 000km temu. Do tego nowy intercooler, pełne czyszczenie dolotu. Od kilku dni pojawił się problem, mianowicie turbina włącza się dopiero przy około 2500 obrotów i auto zaczyna wtedy normalnie przyspieszać. Nie jest tak za każdym razem, ale pewnie niedługo będzie. Dodam, że kręciłem silnik do 4500 obrotów na 2,3 i w tryb awaryjny nie wszedł. Jakiegoś nadmiernego dymu z rury też nie widać. Od czego zacząć?
    Octavia AHF 1.9 TDI 110KM

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      zazwyczaj od logów :P
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • aniol
        RS
        • 2012
        • 5228
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        jarekeu, Może regulacja sztangi gruszki co szwankuje :?:
        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
        Pozdrawiam ANIOL

        Komentarz

        • elemenateur
          Elegance
          • 2007
          • 803

          #5
          Sprawdź też dla pewności wężyki podciśnienia.

          Komentarz

          • patryk891
            Ambiente
            • 2010
            • 104
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            podstawa to logi zrób logi i wrzuć na forum to koledzy specjaliści w tej dziedzinie ci wykryją gdzie diabeł siedzi
            148 KM & 303 NM by MASTER'S TUNING

            Komentarz

            • jarekeu
              Classic
              • 2011
              • 11

              #7
              ok na dniach zrobie logi. czekam na kumpla z kompem i dam znać.

              [ Dodano: Pią 09 Maj, 14 15:07 ]




              [ Dodano: Sob 10 Maj, 14 13:43 ]
              I jak z tymi logami ?

              Komentarz

              Pracuję...