szumy w kabinie.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Wikz
    Classic
    • 2016
    • 14

    szumy w kabinie.

    Dzień dobry Pobudka :!: :!: :!: :!: :!: nie spać :lol: :diabelski_usmiech
  • kamerunczyk1
    Classic
    • 2013
    • 37

    #2
    szumy w kabinie.

    Witam. od jakiegos czasu mam problem z moja octavia . gdy jade powyzej 40 km/h słysze w z przodu jakies dziwke szumy . mniejsze sa gdy jade prosto jak skrecam w czasie jazdy troszke w prawo to wydaje mi sie ze wieksze jak w lewo to jeszcze to tez.co to moze byc? pół oski ?

    Komentarz

    • innotic
      Ambiente
      • 2013
      • 111
      • Octavia I (1U2)
      • AGU 1.8 20VT 150 KM

      #3
      Prędzej bym na łożyska piast kół przednich stawiał - rozpadające się łożysko ma tendencję do głośniejszego huczenia właśnie gdy się skręca i większe siły na nie działają.
      >> Serwisujesz swoją Skodę? Ściągnij książki "Sam Naprawiam - Octavia I" <<
      >>Link alternatywny<<

      Komentarz

      • aniol
        RS
        • 2012
        • 5228
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        kamerunczyk1, Przy skręcie i dodaniu lekko gazu szumią trzeszczą przeguby zewnętrzne.Tak sie je sprawdza jak sie kupuje auto.Taki prosty,prowizoryczny sposób. :bigo
        k
        Lewy przegub przy skręcie w prawo i prawy przy skręcie w lewo.Wybite łożysko będzie szumiało od startu do V-max równomiernie do wzrostu prędkości obrotowej koła.
        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
        Pozdrawiam ANIOL

        Komentarz

        • kamerunczyk1
          Classic
          • 2013
          • 37

          #5
          No dobra ale jak skrecam np jadac 30 km/h nic nie trzeszczy wiec to chyba nie przeguby

          Komentarz

          • aniol
            RS
            • 2012
            • 5228
            • Octavia I combi (1U5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            kamerunczyk1, Dobrze,szumy nasilają się w czasie skrętu więc co może być :?: napewno nie drążki kierownicze tylko łożysko lub przeguby jak pisałem.Przegub jak się dopiero zaczyna "wybijać"nie będzie od razu walił tylko od pewnej prędkości.Jak jest całkowicie wybity to będzie walić od startu przy skęconych kołach.Luz na łożyskach też idzie sprawdzić w miejscu wystarczy koło dzwignąć i sprawdzić.
            http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
            Pozdrawiam ANIOL

            Komentarz

            Pracuję...