Problem z turbo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jatoja
    Classic
    • 2016
    • 2

    Problem z turbo

    Zamieszczone przez Paczka
    Witam,

    poprosze o wycene

    manetka tempomatu + wiazka

    do O1 2007 1,9 tdi axr
    zdaje sie:
    BEA300002

    a dodatkowo komplet
    tarcze + klocki przod i tyl, oryginalne i ate (jest cos lepszego w stosunku cena/jakosc)

    pozdrawiam
    Witam, czy rozmiary tarcz masz moze ? Pytam bo zarowno przod jak i tył mialy chyba 2 albo 3 mutacje rozmiarów...

    [ Dodano: Pon 25 Maj, 15 21:52 ]
    Zamieszczone przez icegoranet
    Zamieszczone przez Paczka
    Witam,

    poprosze o wycene

    manetka tempomatu + wiazka

    do O1 2007 1,9 tdi axr
    zdaje sie:
    BEA300002

    a dodatkowo komplet
    tarcze + klocki przod i tyl, oryginalne i ate (jest cos lepszego w stosunku cena/jakosc)

    pozdrawiam
    Witam, czy rozmiary tarcz masz moze ? Pytam bo zarowno przod jak i tył mialy chyba 2 albo 3 mutacje rozmiarów...

    BEA300002 - 380zł
  • jatoja
    Classic
    • 2013
    • 2

    #2
    Problem z turbo

    Witam,

    Mam problem z turbiną. Od miesiąca auto łapie problem z turbiną. Czasem już po uruchomieniu jest bez mocy i tak sobie jeździ i jej nie odzyskuje, czasem złapie - nie ma reguły. Miałem następujące przypadki.
    - uruchomienie muł, pojeździłem złapał moc, gaszę, następnego dnia uruchomienie muł.
    - uruchomienie muł, jadę wyskakuje żółty błąd silnika, jadę parę kilo, gaszę, uruchamiam po kilku godzinach, muł, po kilku kilo łapie i idzie ok a po kilku kilometrach gaśnie błąd silnika.
    - uruchomienie ok, jadę wszystko gra, lecę kilka kilometrów 150 (ok 3000obr) zwalniam do 80 turbina łąpie muła i wywala błąd silnika

    Nie widzę żadnej prawidłowości, chciałem zainstalować jakiś interfejs diagnostyczny żeby odczytać błędy ale niestety nie interfejs nie skomunikował się z komputerem (usb) więc nie wiem jakie są błędy.

    Czy ktoś ma pomysły co może dolegać tej turbinie albo miał podobne problemy ? Proszę o odp.

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      jak chcesz to moge ci ogarnac . z tego co opisujesz to masz problem ze sterowania turbina co moze byc spowodowane uszkodzona gruszka ,zacinajaca sie geometria lub uszkodzonym n75
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • aniol
        RS
        • 2012
        • 5228
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        jatoja, Tak jak kolega german81, pisał albo gruszka albo zawór N-75.Jeszcze mogą być wadliwe przewody podciśnieniowe,przetarte lub sparciałe.To na początek sprawdz.
        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
        Pozdrawiam ANIOL

        Komentarz

        • roLLo
          L&K
          • 2008
          • 1063
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          jak oceniasz hamulce? u mnie problemy z turbo zaczeły sie od rozszczelnienia krocca na pompie vacum, a dalej to slabsze hamulce, zle dzialajacy egr etc.

          Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

          Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
          Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
          Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

          Komentarz

          • innotic
            Ambiente
            • 2013
            • 111
            • Octavia I (1U2)
            • AGU 1.8 20VT 150 KM

            #6
            Może to nic nie wniesie do tematu, ale identyczny problem miałem w Golfie III z 1.9 TDI (1Z). U mnie winny był przepływomierz - raz działał raz nie i po jego wymianie i za jakiś czas wymianie wężyków sterowania turbiny autko śmigało pięknie aż je sprzedałem. Wyglądało to tak, że przepływomierz nie latał i komputer podstawiał bazowe wartości - auto jeździło jakby miało 40 koni Ale czasami po odpaleniu działał przez jakiś czas lub włączył się w czasie jazdy. Możesz spróbować przełożyć z innego auta jeśli masz dawcę
            >> Serwisujesz swoją Skodę? Ściągnij książki "Sam Naprawiam - Octavia I" <<
            >>Link alternatywny<<

            Komentarz

            • Grzesiu1031
              Classic
              • 2013
              • 18

              #7
              nie wiem kolego czy mogę się przyłączyć do tego tematu u mnie też coś dziwnego się dzieje mam zegar od turbiny i bardzo mało pokazuje na nim na wolnych obrotach -0.3 wcześniej było -0.6 a jak jade tylko 0.3 a wcześniej nie raz było 0.5 a jak rozmawiałem z jednym kolegą z tego forum to powiedział że i tak za małe doładowanie aha i dodam że mam blow Off ale od jakiegoś czasu nie działa przy zmianie biegów tzn nie ma psss powyżej 5tyś obr. lekko słychać, co może być przyczyną takiego zachowania ?

              Komentarz

              • german81
                L&K
                • 2010
                • 1414
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #8
                grzesiek w twoim przypadku problemem jest blow off bo generuje on bład skaładu miesznki który powoduje przescie sterownika w tryb awaryjny i doładowanie jest obciete do 0.3 bara . dla pewnosci sprawdz szczelnosc układu turbo pod cisniem czy nie ma nieszczelnosci .a u kolegi juz problem rozwiazany miał przerdzewiała gruszke i zatkany przez rdze z gruszki n75 .
                diagnostyka vag 602-614-253

                Komentarz

                • Grzesiu1031
                  Classic
                  • 2013
                  • 18

                  #9
                  układ sprawdziłem był pęknięty wężyk powietrze uciekało cały czas teraz na zegarze wyświetla mi na wolnych obrotach -0.6 a jak jadę to 0.5 i więcej nie pójdzie w górę

                  Komentarz

                  Pracuję...