[O1] Wysokie obroty po odpaleniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pawlopawlo2
    Classic
    • 2012
    • 21

    [O1] Wysokie obroty po odpaleniu

    Ja mam nowy gw z końcówką AK i nie mam
    Jaki masz gw?

    [ Dodano: Czw 11 Cze, 15 15:19 ]
    Srawdzalem juz na 5 gw i nic
    Teraz chce sprawdzic na nowszym module PLA

    [ Dodano: Czw 11 Cze, 15 15:20 ]
    A pokazuje ci wizualizacje wszystkich 12 czujek?
  • parasite
    L&K
    • 2011
    • 1368

    #2
    [O1] Wysokie obroty po odpaleniu

    Miałem ostatnio dziwny przypadek. Po przejechaniu sporego odcinka drogi podjechałem zatankować. Po tankowaniu odpalam auto i silnik od razu wskoczył na jakieś 2500 obrotów po czym usłyszałem pyknięcie i obroty spadły do standardowych ok. 850.
    Ostatnio coś takiego zdarzyło mi się jakiś rok temu, więc zacząłem się zastanawiać czy to nie zapowiedz jakiś problemów. Generalnie chyba odma puszcza mi trochę oleju do dolotu więc pomyślałem, że to ten olej mógł się dopalić, ale zastanawia mnie to pyknięcie. Coś tam się przy pompie po prostu zawiesza? Coś trzeba przeczyścić czy olać i jeździć?
    AGR 112KM, 232Nm
    Subaru Impreza GH 2.0 150KM

    Komentarz

    • KuRcZaKjaS
      Drive
      • 2014
      • 91

      #3
      Przylacze sie do tematu. Mam silnik AKL z Lpg i mam ten sam problem z ta roznica, ze umnie tak sie dzieje tylko jak silnik zimny potem juz nic sie nie dzieje. Kiedys tak mialem w toledo z gazem ze w trasie obroty potrafily sie zaciac i niespadaly nawet jak miałem bieg i wygladalo to jak tempomat. Ale tam to raczej byl silnik krokowy a tu niemam pojecia bo obroty nie szaleja oprocz porankow .

      Komentarz

      • maciek730
        Classic
        • 2010
        • 17

        #4
        KuRcZaKjaS - jak obroty są wysokie na zimnym silniku to ja bym zaczął poszukiwania od krokowca, najczęściej w nim leży przyczyna. A uszkodzony krokowiec to nie koniecznie szalejące obroty.
        Natomiast do autora tematu: jeśli to się dzieje w silniku diesla to nie pomogę

        Komentarz

        • parasite
          L&K
          • 2011
          • 1368

          #5
          maciek730, diesel niestety, sam nie mam pomysłu ale chyba coś przy pompie
          AGR 112KM, 232Nm
          Subaru Impreza GH 2.0 150KM

          Komentarz

          • 4tech
            RS
            • 2008
            • 4199
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #6
            parasite, też mi się tak kiedyś zdażyło, chyba nawet więcej niż raz lub dwa :wink:
            Miało to miejsce już kilkadziesiąt tysięcy km temu, nie zaprzątałem tym sobie głowy i dalej paździerz jeździ bez doszukiwania się nie wiadomo czego
            O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
            Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
            Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

            Komentarz

            • krzychuuu80
              Drive
              • 2013
              • 93

              #7
              w dieslach podobno jest to wina pompy paliwowej, a dokładnie nastawnika pompy paliwowej (jakoś tak to sie nazywa) trzeba wyczyścić i powinno być ok. u mnie się tak dzieje że na zimnym chwile(ale tylko na zimnym) pochodzi na wolnych obrotach, a za moment obroty podskoczą do ok 1200 tak chwilę pochodzi i potem spada, ale jak na razie nic nie grzebie

              Komentarz

              • 4tech
                RS
                • 2008
                • 4199
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                #8
                Myślę, że w większości przypadków to jakość paliwa :wink:
                O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                Komentarz

                • Krzycho-63
                  Rider
                  • 2007
                  • 628
                  • Superb II (3T4)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  W twoim przypadku prawdopodobnie zacina się zaworek N109.Wymyj go i sprawdź efekty.
                  Skoda Superb II Ambition
                  2.0 TDI CR 170 KM

                  https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

                  Komentarz

                  • parasite
                    L&K
                    • 2011
                    • 1368

                    #10
                    Krzycho-63, dzięki za info. Wiedziałem, że to coś przy pompie.
                    AGR 112KM, 232Nm
                    Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                    Komentarz

                    Pracuję...