[O1] Kierownica bije przy +130kmh

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sevi
    Ambiente
    • 2012
    • 123

    [O1] Kierownica bije przy +130kmh

    Panowie jak wyciągnąć pedał gazu- odręcone śrubki tylko te zaczepy trzymają- w ktąrą stronę je podważyć?
  • klekocix
    Rider
    • 2010
    • 479
    • Octavia I combi (1U5)
    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

    #2
    [O1] Kierownica bije przy +130kmh

    Wczoraj zrobiłem sobie test drogowy Octavii przed wyjazdem nad morze.

    Do 130km/h jest wszystko w porządku. Powyżej zaczynają się drgania kierownicy, im szybciej tym bardziej drga.

    Większość tematów na forum jest w sprawie bicia przy prędkościach 80-120kmh i są opisane jako koła do wyważenia.
    Pytanie czy w moim przypadku też może to być to samo? Innymi słowy - czy warto jechać ponownie na wyważenie kół przed podróżą czy szkoda pieniędzy bo to zapewne coś innego?
    Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku

    https://www.facebook.com/Freshtimers

    Komentarz

    • cwib
      Ambiente
      • 2011
      • 107

      #3
      klekocix, pierwsze pytanie masz alusy czy stal? drugie potem

      Komentarz

      • klekocix
        Rider
        • 2010
        • 479
        • Octavia I combi (1U5)
        • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

        #4
        Zamieszczone przez cwib
        klekocix, pierwsze pytanie masz alusy czy stal? drugie potem
        16" alu, proszę o kolejny zestaw pytań :szeroki_usmiech
        Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku

        https://www.facebook.com/Freshtimers

        Komentarz

        • cwib
          Ambiente
          • 2011
          • 107

          #5
          klekocix, to po pierwsze najprostrze co mozesz zrobic sam to dokręcic śruby w alsach bo pewnie wiesz ze sie luzują, następnie w kolejnosci sprawdzic czy Ci gdzie się odważniki nie odkleiły jeśli te dwie opcje odpadną no to opcji w zawieszeniu moze być już dużo więcej. Np. końcówki drążkow kierowniczych, lub opona gdzie ma "cyc" albo krzywa felga. Może zamienić sobie przód z tyłem i przetestować. Mi w moich 16" też były koła bo były źle wyważone, jak poprawili to już jest ok

          Komentarz

          • klekocix
            Rider
            • 2010
            • 479
            • Octavia I combi (1U5)
            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

            #6
            Od marca tego roku (czyli od założenia gum na felgi) przejechałem tym samochodem zaledwie ok. 300km. Przez pozostały czas auto stało w garażu pod blokiem.

            Co do przekładki przód-tył to dobry pomysł. W temacie zawieszenia - wszystko moim zdaniem jest w najlepszym porządku. Nic nie ściąga, auto jedzie idealnie prosto i pewnie.
            Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku

            https://www.facebook.com/Freshtimers

            Komentarz

            • cwib
              Ambiente
              • 2011
              • 107

              #7
              klekocix, to że autko Ci stalo wcale nie oznacza ze śruby nie mogły sie poluzować to sie wydaje śmieszne ale wiele osób już poległo w tym temacie Jak masz pewnosc ze zawiecha ok, śruby dokręcona to w długą do wulkanizatora i na kolejne wyważenie

              Komentarz

              • maciek730
                Classic
                • 2010
                • 17

                #8
                Miałem tak samo - przyczyną był jeden zgubiony pierścień centrujący koła. Takie plastikowe coś co się zakłada w feldze przed przykręceniem

                Komentarz

                • michal_octavia
                  Ambiente
                  • 2011
                  • 236
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  u mnie przyczyną drgań było źle wyważone koła i problem znikł
                  Mike

                  Komentarz

                  Pracuję...