Panowie jak wyciągnąć pedał gazu- odręcone śrubki tylko te zaczepy trzymają- w ktąrą stronę je podważyć?
[O1] Kierownica bije przy +130kmh
Zwiń
X
-
[O1] Kierownica bije przy +130kmh
Wczoraj zrobiłem sobie test drogowy Octavii przed wyjazdem nad morze.
Do 130km/h jest wszystko w porządku. Powyżej zaczynają się drgania kierownicy, im szybciej tym bardziej drga.
Większość tematów na forum jest w sprawie bicia przy prędkościach 80-120kmh i są opisane jako koła do wyważenia.
Pytanie czy w moim przypadku też może to być to samo? Innymi słowy - czy warto jechać ponownie na wyważenie kół przed podróżą czy szkoda pieniędzy bo to zapewne coś innego?Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku
https://www.facebook.com/Freshtimers
-
-
Zamieszczone przez cwibklekocix, pierwsze pytanie masz alusy czy stal? drugie potemFreshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku
https://www.facebook.com/Freshtimers
Komentarz
-
-
klekocix, to po pierwsze najprostrze co mozesz zrobic sam to dokręcic śruby w alsach bo pewnie wiesz ze sie luzują, następnie w kolejnosci sprawdzic czy Ci gdzie się odważniki nie odkleiły jeśli te dwie opcje odpadną no to opcji w zawieszeniu moze być już dużo więcej. Np. końcówki drążkow kierowniczych, lub opona gdzie ma "cyc" albo krzywa felga. Może zamienić sobie przód z tyłem i przetestować. Mi w moich 16" też były koła bo były źle wyważone, jak poprawili to już jest ok
Komentarz
-
-
Od marca tego roku (czyli od założenia gum na felgi) przejechałem tym samochodem zaledwie ok. 300km. Przez pozostały czas auto stało w garażu pod blokiem.
Co do przekładki przód-tył to dobry pomysł. W temacie zawieszenia - wszystko moim zdaniem jest w najlepszym porządku. Nic nie ściąga, auto jedzie idealnie prosto i pewnie.Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku
https://www.facebook.com/Freshtimers
Komentarz
-
Komentarz