Zamieszczone przez sew1981
[O1] Problem z przekaźnikiem wycieraczek ?
Zwiń
X
-
[O1] Problem z przekaźnikiem wycieraczek ?
Witam kolegów od kilku dni mam problem z wycieraczkami mianowicie po włączeniu ich np. na pierwszy bieg po jednym obrocie zaczyna pykać moim zdaniem przekaźnik w okolicy kolumny kierowniczej i wycieraczki podskakują. Problem nie występuje ciągle ale na 10 włączeń 7 razy pojawia się taki objaw. Moje pytanie który przekaźnik jest odpowiedzialny za czasową prace wycieraczek ? I JAKI ewentualnie koszt takiego ustrojstwa>?148 KM & 303 NM by MASTER'S TUNING
-
-
patryk891, Tu masz cene i jak wygląda taki przekaznik.Znajdują się z lewej strony kolumny kierowniczej,trza ściągnąć plastikową osłone z dziurkami.
http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
patryk891, Wyciąg go,zobacz styki czy nie są pognite,zaśniedziałe i jak załączysz wycieraczki to sprawny powinien cyknąć jak wycieraczka ruszyhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
patryk891, Witam! Jeżeli przekaznik działa to jeszcze są dwie opcje.Elektrycznie to ja bym się przyjrzał przełącznikowi zespolonemu(manetka przy kierownicy) chodzi o styki,może zaśniedziałe,nadpalone,nie stykają.Warto by to sprawdzić.Druga sprawa to mechanicznie,czy czasem nie zaczyna ci się zacierać mechanizm wycieraczek.Też warto przepaczyćhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
jeżeli chodzi o mechanizm to już go dwa razy reanimowałem i sądze że chodzi dobrze, wszystko wyczyściłem nasmarowałem a więc raczej bym go wykluczył.... no manetka też może być przyczyną najgorsze jest to że w sobote wyjeżdżam na urlop i nie zdąże tego zrobić148 KM & 303 NM by MASTER'S TUNING
Komentarz
-
-
miałem podobny objaw. wycieraczki nie chodziły i strasznie zwalniały jak już poszły tak jak ty szukałem co jest wymieniałem przekaźnik i dalej to samo wiec postanowiłem jeszcze raz rozebrać silnik wycieraczek ( chociaż robiłem to już kilka razy, ) sam mechanizm chodził lekko jak nówka, wiec rozebrałem silnik, pomyślałem ze szczotki się kończą i wtedy zobaczyłem ze jak czyściłem wszystko t dużo WD40 wlałem do środka to wirnik po którym chodzą szczotki był cały zalany brudem wystarczyło wyczyścić i hula wszystko do dzisiaj a robiłem to już z 7 miechów temu.
[ Dodano: Nie 24 Sie, 14 11:13 ]
u mnie pomogło czyszczenie wirnika a tez stawiałem na manetkę
Komentarz
-
-
Koledzy, odświeżam temat.
Miałem regenerowany mechanizm wycieraczek w warsztacie, bo się przycinał, zawieszał itp. Oprócz mechanicznej regeneracji mechanizmu w warsztacie wstawili też zamiennik przekaźnika 377 i to może on nawalił. Po regeneracji działał dobrze z 2 tygodnie i znów problemy wróciły. Teraz działa tak, że na czasowym trybie na żadnej prędkości nie działa, jak przełącze na pierwszy tryb ciągły stoją, jak włączę najszybszy tryb ciągły wycieraczki startują i chodzą prawidłowo. Jeśli z tego trybu najszybszego przejdę na wolniejszy tryb ciągły, wycieraczki chodzą poprawnie ale jeśli wyłącze całkowicie i znów włącze czasowy lub pierwszy tryb ciągły to stoją i ruszają dopiero jeśli włącze tryb najszybszy ciągły i tak za każdym razem.
Tato zregenerował mi oryginalny przekaźnik 377, wylutowując jeden nadpalony stycznik i wlutowując nowy. Chcę wymontować istniejący przekaźnik 377 i założyć zregenerowany. Teraz mam przekaźnik niby nowy, ale zupełnie nie wiem jak się dobrać do skrzynki z przekaźnikami. Proszę nie mylić ze skrzynką bezpieczników, bo to wiem i bezpiecznik wycieraczek już sprawdzałem - nie jest nadpalony. Podpowiedzcie, gdzie jest skrzynka z przekaźnikami i jak ją wymontować?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez patryk891Kolego skrzynkę z przekaźnikami masz pod kierownicą odkręcasz plastikową osłonę i masxz wszystko na wierzchu przekaźnik 377 jest chyba najwiekszy także znajdziesz bez problemu
EDIT:
Dobrałem się do skrzynki z przekaźnikami,Zalożylem ten zregenerowany ale wycieraczki w żadnej opcji nie startują. Wziąłem ten zaminennik, który miałem wyczyściłem jego styki, wyjałem też bezpiecznik od wycieraczek ze skrzynki, wyczyściłem styki i tak poskładalem do kupy i niby zaczęło chodzić, ale w dalszym ciągu się zacina.
Może to w ogóle jest problem w manetce od wycieraczek, że styki są już wytarte?
Da się zdemontować manetkę bez demontażu koła kierownicy?
Komentarz
-
Komentarz