Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Problem z przekaźnikiem wycieraczek ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Problem z przekaźnikiem wycieraczek ?

    Zamieszczone przez sew1981
    kapi, aha, si. no ale generalnie gównianie wyprodukowane :wink:
    Generalnie to taka pewnie jest forma do odlewu i tyle. Na tarczę w tej płaszczyźnie praktycznie nie działają siły więc nie przejmują się karbami.

  • #2
    [O1] Problem z przekaźnikiem wycieraczek ?

    Witam kolegów od kilku dni mam problem z wycieraczkami mianowicie po włączeniu ich np. na pierwszy bieg po jednym obrocie zaczyna pykać moim zdaniem przekaźnik w okolicy kolumny kierowniczej i wycieraczki podskakują. Problem nie występuje ciągle ale na 10 włączeń 7 razy pojawia się taki objaw. Moje pytanie który przekaźnik jest odpowiedzialny za czasową prace wycieraczek ? I JAKI ewentualnie koszt takiego ustrojstwa>?
    148 KM & 303 NM by MASTER'S TUNING

    Komentarz


    • #3
      patryk891, Tu masz cene i jak wygląda taki przekaznik.Znajdują się z lewej strony kolumny kierowniczej,trza ściągnąć plastikową osłone z dziurkami.
      Link
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      Pozdrawiam ANIOL

      Komentarz


      • #4
        Analizując różne wątki postów koledzy piszą o module wycieraczek w którego skład wchodzą trzy przekaźniki? Czy po prostu ten co pokazałeś odpowiada za czasową prace wycieraczek, i czy jest sposób na reanimacje po przeczyszczeniu styków ?
        148 KM & 303 NM by MASTER'S TUNING

        Komentarz


        • #5
          patryk891, Wyciąg go,zobacz styki czy nie są pognite,zaśniedziałe i jak załączysz wycieraczki to sprawny powinien cyknąć jak wycieraczka ruszy
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          Pozdrawiam ANIOL

          Komentarz


          • #6
            aniol, wymieniłem przekaźnik i nadal to samo po włączeniu wycieraczek zaczyna pykać i trzeba kilka razy wlaczyc i wylaczyc zeby sie to uspokoiło nie mam już pomysłu co może być.....
            148 KM & 303 NM by MASTER'S TUNING

            Komentarz


            • #7
              patryk891, Witam! Jeżeli przekaznik działa to jeszcze są dwie opcje.Elektrycznie to ja bym się przyjrzał przełącznikowi zespolonemu(manetka przy kierownicy) chodzi o styki,może zaśniedziałe,nadpalone,nie stykają.Warto by to sprawdzić.Druga sprawa to mechanicznie,czy czasem nie zaczyna ci się zacierać mechanizm Linkż warto przepaczyć
              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
              Pozdrawiam ANIOL

              Komentarz


              • #8
                jeżeli chodzi o mechanizm to już go dwa razy reanimowałem i sądze że chodzi dobrze, wszystko wyczyściłem nasmarowałem a więc raczej bym go wykluczył.... no manetka też może być przyczyną najgorsze jest to że w sobote wyjeżdżam na urlop i nie zdąże tego zrobić
                148 KM & 303 NM by MASTER'S TUNING

                Komentarz


                • #9
                  czy ktoś mógłby podać schemat przekaźników ??? bezpieczniki mam teraz by sie przekaźniki przydały z opisem który do czego jest

                  Komentarz


                  • #10
                    miałem podobny objaw. wycieraczki nie chodziły i strasznie zwalniały jak już poszły tak jak ty szukałem co jest wymieniałem przekaźnik i dalej to samo wiec postanowiłem jeszcze raz rozebrać silnik wycieraczek ( chociaż robiłem to już kilka razy, ) sam mechanizm chodził lekko jak nówka, wiec rozebrałem silnik, pomyślałem ze szczotki się kończą i wtedy zobaczyłem ze jak czyściłem wszystko t dużo WD40 wlałem do środka to wirnik po którym chodzą szczotki był cały zalany brudem wystarczyło wyczyścić i hula wszystko do dzisiaj a robiłem to już z 7 miechów temu.

                    [ Dodano: Nie 24 Sie, 14 11:13 ]
                    u mnie pomogło czyszczenie wirnika a tez stawiałem na manetkę

                    Komentarz


                    • #11
                      a ciężko jest rozebrać te silnik od wycieraczek to może i ja bym go przeczyścił
                      148 KM & 303 NM by MASTER'S TUNING

                      Komentarz


                      • #12
                        Koledzy, odświeżam temat.
                        Miałem regenerowany mechanizm wycieraczek w warsztacie, bo się przycinał, zawieszał itp. Oprócz mechanicznej regeneracji mechanizmu w warsztacie wstawili też zamiennik przekaźnika 377 i to może on nawalił. Po regeneracji działał dobrze z 2 tygodnie i znów problemy wróciły. Teraz działa tak, że na czasowym trybie na żadnej prędkości nie działa, jak przełącze na pierwszy tryb ciągły stoją, jak włączę najszybszy tryb ciągły wycieraczki startują i chodzą prawidłowo. Jeśli z tego trybu najszybszego przejdę na wolniejszy tryb ciągły, wycieraczki chodzą poprawnie ale jeśli wyłącze całkowicie i znów włącze czasowy lub pierwszy tryb ciągły to stoją i ruszają dopiero jeśli włącze tryb najszybszy ciągły i tak za każdym razem.
                        Tato zregenerował mi oryginalny przekaźnik 377, wylutowując jeden nadpalony stycznik i wlutowując nowy. Chcę wymontować istniejący przekaźnik 377 i założyć zregenerowany. Teraz mam przekaźnik niby nowy, ale zupełnie nie wiem jak się dobrać do skrzynki z przekaźnikami. Proszę nie mylić ze skrzynką bezpieczników, bo to wiem i bezpiecznik wycieraczek już sprawdzałem - nie jest nadpalony. Podpowiedzcie, gdzie jest skrzynka z przekaźnikami i jak ją wymontować?
                        Pozdrawiam,
                        Paweł

                        Komentarz


                        • #13
                          Kolego skrzynkę z przekaźnikami masz pod kierownicą odkręcasz plastikową osłonę i masxz wszystko na wierzchu przekaźnik 377 jest chyba najwiekszy także znajdziesz bez problemu
                          148 KM & 303 NM by MASTER'S TUNING

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez patryk891
                            Kolego skrzynkę z przekaźnikami masz pod kierownicą odkręcasz plastikową osłonę i masxz wszystko na wierzchu przekaźnik 377 jest chyba najwiekszy także znajdziesz bez problemu
                            Dzięki Patryk, spróbuje się dostać do środka i założyć nowy przekaźnik.
                            EDIT:
                            Dobrałem się do skrzynki z przekaźnikami,Zalożylem ten zregenerowany ale wycieraczki w żadnej opcji nie startują. Wziąłem ten zaminennik, który miałem wyczyściłem jego styki, wyjałem też bezpiecznik od wycieraczek ze skrzynki, wyczyściłem styki i tak poskładalem do kupy i niby zaczęło chodzić, ale w dalszym ciągu się zacina.
                            Może to w ogóle jest problem w manetce od wycieraczek, że styki są już wytarte?
                            Da się zdemontować manetkę bez demontażu koła kierownicy?
                            Pozdrawiam,
                            Paweł

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X