[O1] Pompa wtryskowa?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kornat
    Rider
    • 2007
    • 578

    #26
    Podobno podczas montażu trzeba trafić palcem nastawnika w pierścień dawkujący, może dlatego coś jest nie tak. Co do dawki to naprawdę setne części mm grają rolę. Jeszcze bym się pobawił z tą dawką przesuwając nastawnik w stronę skrzyni biegów o 0,5mm

    Komentarz

    • Czumry
      Classic
      • 2013
      • 30

      #27
      Okazuje się, że pompa paliwa nie pompuje paliwa, filtr paliwa prawie duch tak jak i przewody. Gdzie się znajduje jakiś bezpiecznik od pompy? Bo bym najpierw to zobaczył zanim kupiec pompe

      Komentarz

      • JanuszSz
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 2835
        • Superb II combi (3T5)

        #28
        U Ciebie nie ma elektrycznej pompy paliwa,takiej jak w silnikach PD.
        Wszystko załatwia pompa wtryskowa.
        Jeśli w filtrze sucho,to możesz mieć zapchany,lub złamany smok w zbiorniku,nieszczelne połączenie przewodów paliwowych,pęknięty przewód paliwowy,zapchany filtr.
        Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

        Komentarz

        • Czumry
          Classic
          • 2013
          • 30

          #29
          Też mi to znajomy powiedział, że u mnie nie ma pompy paliwa.

          Zobaczę też to co napisałeś.

          Na razie jadę kupić baterię bo mi padła(i tak miałem ją wymieniać)

          Komentarz

          • pawloo84
            Drive
            • 2014
            • 64
            • Octavia I combi (1U5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #30
            odlacz filtr paliwa, nalej w banke on i niech pompa ciągnie paliwo bezpośrednio z bańki. Jeśli bedzie ok i auto odpali , to szukaj przyczyny dalej w ukladzie. A jeśli nie zagada to coś z pompa

            Komentarz

            • Czumry
              Classic
              • 2013
              • 30

              #31
              Więc tak. Byłem dzisiaj przy samochodzie. Odpaliłem skodzine i trochę gazu jej dodałem. Chodziła, ale nie równo. Po ok 5min obroty przestały falować. A po kolejnych 5min już mogłem puścić gaz i trzymał obroty, tzn. nie gasł.
              Z tego co widzę to dawka paliwa jest dobra. Tylko na wolnych obrotach samochód ma skoki obrotów rzędu ok 30obr/min.
              Wyskakuje też błąd 17970 ( górna wartość końcowa), wcześniej było 17971(dolna wartość).

              Jakie macie sugestie odnośnie tego? Czy może być to wina złej dawki?

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #32
                Wymieniłes filtr paliwa ???
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • Czumry
                  Classic
                  • 2013
                  • 30

                  #33
                  przemik, tak, wymieniłem filtr paliwa

                  Komentarz

                  • przemik
                    RS
                    • 2012
                    • 1610

                    #34
                    No to super.
                    Zrob logi na odpalonym aucie i na nagrzanym jesli sie da.... 000,001,004,007 i 013
                    oraz
                    tylko na przekreconym kluczyku.... 001
                    Odczytaj tez błędy.
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    • K_Popiel
                      Rider
                      • 2010
                      • 608

                      #35
                      Jak zdejmowałeś nastawnik w jaki sposób odłączyłeś te dwa przewody, które nie idą razem z nastawnikiem ? Przecinałeś czy rozbierałeś wtyczkę ? Może masz źle złożoną wtyczkę /odwrotnie przewody/ źle polutowane itp ?
                      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                      ------------------------------------------------------

                      Komentarz

                      • Czumry
                        Classic
                        • 2013
                        • 30

                        #36
                        Trochę mnie nie było, ale w końcu mogę napisać co i jak z octavia.

                        Posprawdzałem jeszcze raz wszystko i było dobrze. Ogólnie od ostatnich odwiedzin na forum z samochodem codziennie było lepiej - chyba samonaprawa . no i aktualnie to samochód chodzi bez problemu. Pali bez problemu. Żadnego falowania obrotów. Po tygodniu jazdy myślę, że samochód mogę uważać za sprawny

                        Dzięki za wszystkie sugestie

                        Podziękowania również dla twórcy instrukcji czyszczenia nastawnika

                        [ Dodano: Sob 18 Paź, 14 16:31 ]
                        Małe odświeżenie tematu

                        Panowie mam taki problem, że wyskakuje mi błąd nastawnika 17971. W dodatku sprawdziłem napięcie na nastawniku i wg VAGa jest 0,500V, a jak robiłem i ustawiałem to było 0,700V(ustawione tak jak przed demontażem).

                        Moje pytanie brzmi czy to jest od tego, że jest mniejsze napięcie i czy mogę je zwiększyć nie ściągając nastawnika. Czy wystarczy, że samą pokrywę ściągnę i ustawie palec na wyższe napięcie?

                        Proszę o jakieś rady
                        z góry dziękuję

                        Komentarz

                        Pracuję...