Zamykanie bagażnika OI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ac24mm
    Classic
    • 2013
    • 3

    Zamykanie bagażnika OI

    Zamieszczone przez Gustaw78
    Zrobiłem pierwsze rozeznanie i okazuje się, że dobra opona 17" wychodzi praktycznie drożej niż stalowa felga wraz z oponą wyposażone w czujniki ciśnienia
    eee to chyba jakieś błędne rozeznanie

    po co czujnik ciśnienia :?:


    Zamieszczone przez Gustaw78
    czy montaż nowych felg i opon trzeba zrobić w ASO.
    nie trzeba robić tego w ASO

    Zamieszczone przez Maicroft
    A masz czujniki z wyswietlaniem cisnienia w poszczegolnym kole na maxi-dot ?? Bo mnie sie wydaje, ze tylko czujnik TMP ktory dziala na podstawie informacji z czujnikow ABS.
    to jest na tej samej zasadzie jak w O2/O2FL - czujniki ABS
  • kabza36
    Classic
    • 2012
    • 14

    #2
    Zamykanie bagażnika OI

    Witam, mam problem z zamykaniem bagażnika w mojej Octavi I. Posiadam kluczyk scyzoryk z dwoma przyciskami (zamykanie i otwieranie). Bagażnik nie zamyka się ani z pilota ani z kluczyka (kluczyk nie chce wejść do końca). Ktoś ma pomysł jaka może być tego przyczyna? Czy bagażnik w ogóle powinien zamykać się przez centralny zamek?

    Komentarz

    • Tomasz76
      Ambiente
      • 2013
      • 173

      #3
      jak najbardziej klapa bagażnika zamyka się poprzez pilot. Miałem kiedyś taki przypadek w astrze okazało się że pręcik który steruje zamkiem spadł zsunął się z bolca i nie przestawiał zamka, chyba musisz zdjąć plastyk z klapy i zajrzeć do środka czy mechanicznie działa, może prąd nie dochodzi ale wtedy zobaczysz czy jest reakcja po wciśnięciu pilota tylko wtedy musisz być w bagażniku bo klapa musi być zamknięta :lol:

      Komentarz

      • paulob1
        Rider
        • 2008
        • 470
        • Octavia I (1U2)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Proponuję sprawdzenie przejścia wiązki kabli pomiędzy dachem i klapą bagażnika i jak wyżej pisał Tomasz76, czyli zajrzenie pod plastik w klapie. Następnie pomierzyć, czy dochodzi napięcie do rygla. Jeśli dochodzi, to prosto z aku podać plusa na odryglowanie i zaryglowanie.Będzie widać ruch blaszki rygla.
        Co do bębenka zamka to psiknąć zmywaczem do hamulców lub innym sprayem zmywającym, ale nie smarującym, bo potem trzeba będzie prać spodnie od upapranego kluczyka 8)

        Komentarz

        • ruwado
          RS
          • 2009
          • 14885
          • Octavia IV (NX3)

          #5
          Zamieszczone przez kabza36
          Czy bagażnik w ogóle powinien zamykać się przez centralny zamek?
          u mnie tak jest - pilot zamyka i otwiera drzwi i klapę.
          pozdrawiam - Darek

          Komentarz

          • ROBAL_26
            RS
            • 2010
            • 2320
            • Octavia I combi (1U5)
            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

            #6
            kabza36, są 2 możliwości , uszkodzona wiązka bądź padnięty - zacinajacy się silniczek który obsługuje zamek ,znajomy tak miał ,a co do wkładki to zapewne zamarzły (skorodowały) zapadki, utleniło sie aluminium i mosiądz, można spróbować ja reanimować ale musiałbyś na sam pierw dorobić sobie zwykły kluczyk pod swój zamek bez immo i aby się nie składał i wówczas próbować ,zdemontować wkładke i pryskać środkami na śniedź i próbować wcisnąć kluczyk i obracać .ok jest walka przy tym .
            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

            Komentarz

            • kabza36
              Classic
              • 2012
              • 14

              #7
              Zamek był cały zasygiały na zewnątrz jak i wewnątrz, walka trwała długo, ale udało się włożyć kluczyk. Teraz tylko musze złożyć cały zamek


              Niestety nie moge dobrze złożyć wkładki :| Teoretycznie wszystko jest złożone, ale zobaczcie jak plastik, którego nie przytrzymuje palcami "wyje" (zdjęcie 1). Wydaje mi się że coś jest źle złożone(konkretniej to myśle że sprężyna jest jakoś nie tak włożona), a w necie nie mogę znaleźć zdjęcia jak wkładka powinna być prawidłowo złożona. Na zdjęciu drugim pokazuje jak wygląda wkładka (od tyłu) po złożeniu... Jakieś pomysły?


              Komentarz

              Pracuję...