[O1] Regulacja zaworow

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • slagier
    Classic
    • 2018
    • 0

    [O1] Regulacja zaworow

    Wczoraj zwalniając hamulec ręczny spotkała mnie niemiła niespodzianka :evil:
    Srebrny przycisk od zwalniania hamulca ręcznego wyskoczył razem ze sprężynką

    Nie da już go się wsadzić z powrotem, hamulec nie da się zaciągnąć nie wskakuje na ząbki można go tylko pociągnąć i trzymać wtedy hamulec trzyma.

    Pojechałem zaraz do serwisu zgłosić awarie, doradca powiedział że trzeba wymienić całą dźwignię hamulca ręcznego.
    Udało mi się dowiedzieć że już wymieniali kilka tych dźwigni w O3

    Czyżby kolejna wadliwa część w O3 :evil: Ja mam przebieg 21 tysięcy 40% miasto 60% trasa i oprócz tego czekam na drugą wymianę sprzęgła, zawieszenie z prawej strony skrzypi jak stara kanapa a i też ostatnio zauważyłem że mimo niedawnej naprawy nieszczelności układu chłodzenia znowu zaczyna ubywać płynu.

    Jakość O3 naprawdę mnie załamuje :shock:
  • slagier
    Rider
    • 2014
    • 381
    • Octavia I combi (1U5)
    • AUM 1.8 20VT 150 KM

    #2
    [O1] Regulacja zaworow

    Chcialbym zapytac czy ktos mial z tym stycznosc? Zalozylem nie dawno gaz i dowiedzialem sie, ze moga wystapic luzy na zaworach, jak to interpetowac? I czy warto miec to na uwadze?

    Komentarz

    • aniol
      RS
      • 2012
      • 5228
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      slagier, Może chodziło o to że spalanie gazu osiąga większą temperature niż benzyna i mogą szybciej się "wypalić"gniazda zaworów.
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      Pozdrawiam ANIOL

      Komentarz

      • slagier
        Rider
        • 2014
        • 381
        • Octavia I combi (1U5)
        • AUM 1.8 20VT 150 KM

        #4
        aniol, no to tez sie z tym wiaze, ale cos bylo wspomniane, ze przez to robi sie ten luz zaworowy i trzeba czesciej do tego zagladac, dlatego chcialem podpytac czy ktos mial z tym stycznosc:P bo wiesz lepiej zapobiegac poki mozna, niz pozniej silnika drugiego szukac

        Komentarz

        • Bartek.K
          Rider
          • 2012
          • 396

          #5
          Masz hydrauliczne popychacze zaworów,wiec luz kasuje się samoczynnie.
          Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

          Komentarz

          • roLLo
            L&K
            • 2008
            • 1063
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Zostają ew. podkładki między popychacz a krzywkę ale raczej nie słyszałem zeby to ktoś praktykował przy samoregulujących szklankach. Jeśli już to wymieniają na nowe.

            Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

            Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
            Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
            Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

            Komentarz

            • slagier
              Rider
              • 2014
              • 381
              • Octavia I combi (1U5)
              • AUM 1.8 20VT 150 KM

              #7
              Zamieszczone przez Bartek.K
              Masz hydrauliczne popychacze zaworów,wiec luz kasuje się samoczynnie.
              Czyli mam rozumiec, ze regulacja jest zbedna przy tym silniku?

              Komentarz

              • roLLo
                L&K
                • 2008
                • 1063
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #8
                slagier, tak, bo popychacze są samoregulujące. Ważne by oleju nie było za mało.

                Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                Komentarz

                • aniol
                  RS
                  • 2012
                  • 5228
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  slagier, Masz silnik doładowany,hydrauliczne zawory,najważniejsze to dbanie o olej czyli wymiana i stan.
                  http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                  Pozdrawiam ANIOL

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    najwazniejsze to zeby instalacjia LPG była porawnie dobrana do auta i mocy i dobrze wystrojona .jesli bedzie wszystko porawnie zrobine to nie bedzie zadnego problemu z zawysoka temperatura spalania i wypalaniem zaworów .
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    • slagier
                      Rider
                      • 2014
                      • 381
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • AUM 1.8 20VT 150 KM

                      #11
                      No a ktora co do oleju to nie ma co zalowac:P no instalacje zakladalem w AC, takze mysle, ze dbaja o klienta i o zakladana instalacje

                      Komentarz

                      • chester663
                        Classic
                        • 2012
                        • 6

                        #12
                        witam, a czy w silniku 2.0 aqy tak jak napisal kolega Bartek.K tez sa hydrauliczne popychacze zaworów czy trzeba je regulowac samemu??

                        Komentarz

                        • utek
                          Elegance
                          • 2007
                          • 867
                          • Superb II combi (3T5)
                          • APK 2.0 MPI 115 KM

                          #13
                          Jest hydraulika.

                          Swoją drogą nie wyobrażam sobie, żeby przy tym silniku miało to być czynnością serwisową (kolektor itd itp).

                          Komentarz

                          Pracuję...