Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Regulacja zaworow

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Regulacja zaworow

    Wczoraj zwalniając hamulec ręczny spotkała mnie niemiła niespodzianka :evil:
    Srebrny przycisk od zwalniania hamulca ręcznego wyskoczył razem ze sprężynką

    Nie da już go się wsadzić z powrotem, hamulec nie da się zaciągnąć nie wskakuje na ząbki można go tylko pociągnąć i trzymać wtedy hamulec trzyma.

    Pojechałem zaraz do serwisu zgłosić awarie, doradca powiedział że trzeba wymienić całą dźwignię hamulca ręcznego.
    Udało mi się dowiedzieć że już wymieniali kilka tych dźwigni w O3

    Czyżby kolejna wadliwa część w O3 :evil: Ja mam przebieg 21 tysięcy 40% miasto 60% trasa i oprócz tego czekam na drugą wymianę sprzęgła, zawieszenie z prawej strony skrzypi jak stara kanapa a i też ostatnio zauważyłem że mimo niedawnej naprawy nieszczelności układu chłodzenia znowu zaczyna ubywać płynu.

    Jakość O3 naprawdę mnie załamuje :shock:

  • #2
    [O1] Regulacja zaworow

    Chcialbym zapytac czy ktos mial z tym stycznosc? Zalozylem nie dawno gaz i dowiedzialem sie, ze moga wystapic luzy na zaworach, jak to interpetowac? I czy warto miec to na uwadze?

    Komentarz


    • #3
      slagier, Może chodziło o to że spalanie gazu osiąga większą temperature niż benzyna i mogą szybciej się "wypalić"gniazda zaworów.
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      Pozdrawiam ANIOL

      Komentarz


      • #4
        aniol, no to tez sie z tym wiaze, ale cos bylo wspomniane, ze przez to robi sie ten luz zaworowy i trzeba czesciej do tego zagladac, dlatego chcialem podpytac czy ktos mial z tym stycznosc:P bo wiesz lepiej zapobiegac poki mozna, niz pozniej silnika drugiego szukac

        Komentarz


        • #5
          Masz hydrauliczne popychacze zaworów,wiec luz kasuje się samoczynnie.
          Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

          Komentarz


          • #6
            Zostają ew. podkładki między popychacz a krzywkę ale raczej nie słyszałem zeby to ktoś praktykował przy samoregulujących szklankach. Jeśli już to wymieniają na nowe.

            Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

            Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
            Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
            Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Bartek.K
              Masz hydrauliczne popychacze zaworów,wiec luz kasuje się samoczynnie.
              Czyli mam rozumiec, ze regulacja jest zbedna przy tym silniku?

              Komentarz


              • #8
                slagier, tak, bo popychacze są samoregulujące. Ważne by oleju nie było za mało.

                Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                Komentarz


                • #9
                  slagier, Masz silnik doładowany,hydrauliczne zawory,najważniejsze to dbanie o olej czyli wymiana i stan.
                  http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                  Pozdrawiam ANIOL

                  Komentarz


                  • #10
                    najwazniejsze to zeby instalacjia LPG była porawnie dobrana do auta i mocy i dobrze wystrojona .jesli bedzie wszystko porawnie zrobine to nie bedzie zadnego problemu z zawysoka temperatura spalania i wypalaniem zaworów .
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz


                    • #11
                      No a ktora co do oleju to nie ma co zalowac:P no instalacje zakladalem w AC, takze mysle, ze dbaja o klienta i o zakladana instalacje

                      Komentarz


                      • #12
                        witam, a czy w silniku 2.0 aqy tak jak napisal kolega Bartek.K tez sa hydrauliczne popychacze zaworów czy trzeba je regulowac samemu??

                        Komentarz


                        • #13
                          Jest hydraulika.

                          Swoją drogą nie wyobrażam sobie, żeby przy tym silniku miało to być czynnością serwisową (kolektor itd itp).

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X