Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Opadanie poziomu płynu chłodniczego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Opadanie poziomu płynu chłodniczego

    Już był temat o szperach ja używane w dwóch autach i nie narzekam

  • #2
    [O1] Opadanie poziomu płynu chłodniczego

    Witam mam problem w swojej O1 1.9TDI 110KM. Co jakieś 2 tys km pokazuje mi się kontrolka niskiego poziomu płynu chłodniczego. Zauważyłem, że wystarczy odkręcić korek z płynem chłodniczym aby ciśnienie się wyrównało i poziom płynu wrócił do normy. Sytuacja powtarza się tak co jakieś 2 tys km. Auto ma przebieg 298 tys km, przy 254tys km była wymieniania uszczelka pod głowicą. Po otwarciu korka słychać mocny syk gazów i płyn znacznie się podnosi. Co to może być? Wina korka, że nie upuszcza nadmiaru ciśnienia i gazów w układzie?
    http://www.euromove.pl

    Komentarz


    • #3
      majuDJ, Może być wina korka.U mnie też tak sie dzieje,troche mi poziom płynu sie obniża a po odkręceniu korka sie wyróLink zawsze poziom troche wyżej nad max. i mi się kontrolka nie zdąża zapalić
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      Pozdrawiam ANIOL

      Komentarz


      • #4
        majuDJ, zakup nowy oryginalny korek/zbiornik i będzie OK.
        120,1KM/269,7Nm --> 146,8KM/332,7Nm

        Smarowanie zapewnia

        Komentarz


        • #5
          Chyba kupię nowy ori korek bo to wydatek około 50zł

          [ Dodano: Nie 26 Paź, 14 12:08 ]
          Czy może kupić Meyle lub inny zamiennik i zaoszczędzić na flaszkę? :P
          http://www.euromove.pl

          Komentarz


          • #6
            majuDJ, tylko oryginał i to w dodatku ze zbiorniczkiem!
            120,1KM/269,7Nm --> 146,8KM/332,7Nm

            Smarowanie zapewnia

            Komentarz


            • #7
              MIałem to samo, kupiłem korek ori i po sprawie
              Zbiornika nie potrzebujesz

              Komentarz


              • #8
                tomaszwrc, a za chwilę będzie nowy temat: "pali mi się kontrolka płynu chłodniczego, a mam pełny zbiornik..."

                Niech kupi całość i będzie po problemie.
                120,1KM/269,7Nm --> 146,8KM/332,7Nm

                Smarowanie zapewnia

                Komentarz


                • #9
                  majuDJ, Jak chcesz już wymienić korek to tylko oryginał.Zbiorniczka nie kupuj,przeczyść ino druciki w środku od czujnika poziomu płynu co by były czyste bez żadnego nalotu.
                  http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                  Pozdrawiam ANIOL

                  Komentarz


                  • #10
                    Mi to drutem trochę pachnie... ale co kto lubi.

                    Peace
                    120,1KM/269,7Nm --> 146,8KM/332,7Nm

                    Smarowanie zapewnia

                    Komentarz


                    • #11
                      Kupie ori korek. Kiedyś już miałem śrubokrętem czyściłem już nalot z drucików czujnika poziomu płynu.
                      http://www.euromove.pl

                      Komentarz


                      • #12
                        majuDJ, kolega na forum ma wyprzedaż gratów i ma owy korek za 15zł ,spójrz Forum - Octavia Club Polska

                        Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                        ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                        https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                        Komentarz


                        • #13
                          Nie lepiej nowy ori za 50zł (allegro) z gwarancja 24 miesiące? Wysłałem zapytanie do dilerów w Warszawie. Jak będzie taniej niż na allegro to kupię na miejscu. Bo jak jadę do pracy to mijam Bohemia Motors oraz mam obok siebie Pol-Mot.

                          Na allegro jest za 17zł ( już z przesyłką) Link

                          [ Dodano: Nie 26 Paź, 14 22:53 ]
                          Możliwe, żeby nie była to wina korka tylko jakiegoś węża?

                          "Poszukaj mocno spuchniętego węża, może osłabł albo zrobił się guz i w miarę wzrostu temperatury rośnie i odbiera płyn z układu. Korek musi szczelny żeby podnieść ciśnienie a tym samym temperaturę wrzenia cieczy, poza tym nieszczelny korek powodowałby parowanie i większy spadek, czyli dobrze

                          majuDJ napisał(a):że nie upuszcza nadmiaru ciśnienia i gazów w układzie

                          . To jest swego rodzaju zawór bezpieczeństwa i puszcza w ostateczności.
                          Gdyby była nieszczelność w układzie mocnego syku po otwarciu by nie było (chyba że mała nieszczelność) dlatego obstawiam rozciągliwe węże. "

                          [ Dodano: Wto 28 Paź, 14 11:45 ]
                          A może korek się uszkodził jak wlałem "uszczelniacz" do płynu G12 jak jeszcze była uszkodzona uszczelka pod głowicą. Bo wtedy zbiorniczek był zafajdany cały taką pianką.

                          [ Dodano: Pią 31 Paź, 14 18:45 ]
                          Nie polecam kupowania korka marki Meyle. Nie dał się wkręcić w ori zbiorniczek, musiałem go odkręcać kluczem francuzem i przy odkręcaniu się uszkodził. Teraz kupiłem nowy ori i jutro założę i będę testował.
                          http://www.euromove.pl

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X