Już był temat o szperach ja używane w dwóch autach i nie narzekam
[O1] Opadanie poziomu płynu chłodniczego
Zwiń
X
-
[O1] Opadanie poziomu płynu chłodniczego
Witam mam problem w swojej O1 1.9TDI 110KM. Co jakieś 2 tys km pokazuje mi się kontrolka niskiego poziomu płynu chłodniczego. Zauważyłem, że wystarczy odkręcić korek z płynem chłodniczym aby ciśnienie się wyrównało i poziom płynu wrócił do normy. Sytuacja powtarza się tak co jakieś 2 tys km. Auto ma przebieg 298 tys km, przy 254tys km była wymieniania uszczelka pod głowicą. Po otwarciu korka słychać mocny syk gazów i płyn znacznie się podnosi. Co to może być? Wina korka, że nie upuszcza nadmiaru ciśnienia i gazów w układzie?
-
-
majuDJ, Może być wina korka.U mnie też tak sie dzieje,troche mi poziom płynu sie obniża a po odkręceniu korka sie wyrównuje.Trzymam zawsze poziom troche wyżej nad max. i mi się kontrolka nie zdąża zapalićhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
majuDJ, Jak chcesz już wymienić korek to tylko oryginał.Zbiorniczka nie kupuj,przeczyść ino druciki w środku od czujnika poziomu płynu co by były czyste bez żadnego nalotu.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
majuDJ, kolega na forum ma wyprzedaż gratów i ma owy korek za 15zł ,spójrz http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=82760
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Nie lepiej nowy ori za 50zł (allegro) z gwarancja 24 miesiące? Wysłałem zapytanie do dilerów w Warszawie. Jak będzie taniej niż na allegro to kupię na miejscu. Bo jak jadę do pracy to mijam Bohemia Motors oraz mam obok siebie Pol-Mot.
Na allegro jest za 17zł ( już z przesyłką) http://allegro.pl/vw-golf-v-korek-zb...673778634.html
[ Dodano: Nie 26 Paź, 14 22:53 ]
Możliwe, żeby nie była to wina korka tylko jakiegoś węża?
"Poszukaj mocno spuchniętego węża, może osłabł albo zrobił się guz i w miarę wzrostu temperatury rośnie i odbiera płyn z układu. Korek musi szczelny żeby podnieść ciśnienie a tym samym temperaturę wrzenia cieczy, poza tym nieszczelny korek powodowałby parowanie i większy spadek, czyli dobrze
majuDJ napisał(a):że nie upuszcza nadmiaru ciśnienia i gazów w układzie
. To jest swego rodzaju zawór bezpieczeństwa i puszcza w ostateczności.
Gdyby była nieszczelność w układzie mocnego syku po otwarciu by nie było (chyba że mała nieszczelność) dlatego obstawiam rozciągliwe węże. "
[ Dodano: Wto 28 Paź, 14 11:45 ]
A może korek się uszkodził jak wlałem "uszczelniacz" do płynu G12 jak jeszcze była uszkodzona uszczelka pod głowicą. Bo wtedy zbiorniczek był zafajdany cały taką pianką.
[ Dodano: Pią 31 Paź, 14 18:45 ]
Nie polecam kupowania korka marki Meyle. Nie dał się wkręcić w ori zbiorniczek, musiałem go odkręcać kluczem francuzem i przy odkręcaniu się uszkodził. Teraz kupiłem nowy ori i jutro założę i będę testował.
Komentarz
-
Komentarz