[O1] Auto nie pali pilne!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Peti-22822
    Classic
    • 2010
    • 31

    [O1] Auto nie pali pilne!!!

    A czy ogólne modyfikacje na wlasna rękę VCDS powoduja utratę gwarancji? Np. jeśli wlacze sobie Line Assist?
  • amperek
    Drive
    • 2009
    • 88
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    [O1] Auto nie pali pilne!!!

    Witam auto zdechło nie chce w ogóle zapalić kręci kręci i nic nie chce zaskoczyć, raz mi się udało zapalić ale jak zgasiłem to znowu nie chce.

    Czy powodem może być przepływomierz? bo kiedyś już tak miałem mechanik podłączył pod komputer usunął błąd właśnie z przepływomierzem związany (tylko nie spisałem błędu) i auto zapaliło powiedział, że może to być właśnie przepływomierz, że coś tam podlazło jakiś opiłek i może być to przyczyna i że jak problem się powtórzy to pasowało by go przeczyścić lub wymienić.

    A może być też tak że padł zaworek N75? czy raczej auto by paliło ? a nie było by mocy?

    auto:
    1.9 TDI 90 KM, AGR rok produkcji 2000.

    Chyba, że ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co to może być?
    Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
    Była O1 AGR Hatchback.

    Komentarz

    • rafiki
      RS
      • 2012
      • 15975
      • Superb III (3V3)

      #3
      amperek, N75 steruje pracą turbo więc nie ma nic do odpalania. Przepływka jest możliwa, ale najlepiej jakbyś dokładnie wiedział jaki to był błąd.
      رافال
      Spoty
      Cause freedom is a lonely road

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Auto z odpieta przeplywka, tak sam jak z padnieta ma zapalac.

        Problem lezy gdzies indziej w sprawach typu stacyjka, zasilanie pompy, zasilanie sterownika, a moze takie prozaiczne cos jak rozrzad
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • amperek
          Drive
          • 2009
          • 88
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Rozrząd był robiony niedawno problem występował też wcześniej na starym rozrządzie tak, że wykluczam.
          Zauważyłem jeszcze jedną rzecz zawsze po przekręceniu stacyjki słychać jest po chwili takie jedno pyknięcie coś takiego jak pyka przekaźnik. Natomiast teraz tego nie słychać !
          dodam jeszcze, że czasem auto potrafiło podczas jazdy zgasnąć ale to bardzo rzadko później też był problem z odpaleniem ale po kilku próbach zapalał.

          Na przewód paliwowy mam też założony zaworek zwrotny bo myślałem, że może pompa paliwowa pada ale nic nie dało problem nie ustąpił jak widzę ;(
          Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
          Była O1 AGR Hatchback.

          Komentarz

          • endryu
            RS
            • 2006
            • 3773
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            #6
            Sprawdź przekaźnik nr 109 w skrzynce pod kierownicą (szósty od lewej w środkowym rzędzie przekaźników, na panelu z przekaźnikami pod kierownicą). Ma napis 109 na obudowie. Po wyjęciu zdjąć obudowę i sprawdzić podłączając bezpośrednio pod akumulator. Poprawienie styków lutownicą często pomaga. Lub wymiana na nowy (najlepiej firmowy ze względu na jakość). Przekaźnik pracując grzeje się. Przy każdym przekręceniu stacyjki powinno być słyszalne tykanie cewki przekaźnika.
            O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
            O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
            =================================================

            Komentarz

            • rafiki
              RS
              • 2012
              • 15975
              • Superb III (3V3)

              #7
              Zamieszczone przez endryu
              Sprawdź przekaźnik nr 109 w skrzynce pod kierownicą
              a jak nie masz 109 (ja nie mam) to 103
              رافال
              Spoty
              Cause freedom is a lonely road

              Komentarz

              • ROBAL_26
                RS
                • 2010
                • 2321
                • Octavia I combi (1U5)
                • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                #8
                amperek, sprawdź czy odbija klapa gasząca w zaworze EGR ,który jest przykręcony do kolektora ssącego .ok możliwe że jest maź -mieszanka drobin oleju i kurzu .
                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                Komentarz

                • amperek
                  Drive
                  • 2009
                  • 88
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  Niestety to nie przekaźnik 103 sprawdzony no chyba, że kupiłem uszkodzony używany.

                  ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły?
                  Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
                  Była O1 AGR Hatchback.

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    Wez na krotko go zepnij (styki robocze, te grube bolce), bo jak kostka stacyjki bedzie padnieta, to nawet nowy przekaznik nie pomoze.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • amperek
                      Drive
                      • 2009
                      • 88
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Maicroft
                      Wez na krotko go zepnij (styki robocze, te grube bolce), bo jak kostka stacyjki bedzie padnieta, to nawet nowy przekaznik nie pomoze.
                      Kurde a jakoś jaśniej jak to zrobić? które styki robocze i jakie bolce masz na myśli ??

                      [ Dodano: Pon 17 Lis, 14 16:18 ]
                      A dodam jeszcze, że auto próbowałem zapalać na Plaka też nic niby załapie ale nic nie daje gaśnie dalej.
                      Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
                      Była O1 AGR Hatchback.

                      Komentarz

                      • ROBAL_26
                        RS
                        • 2010
                        • 2321
                        • Octavia I combi (1U5)
                        • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                        #12
                        amperek, a jak wygląda sprawa rozrządu , nie jest czasem przestawiony :?:
                        styki robocze to te które mogą przesyłać bardzo duży prąd ,są one szeroki i grube w przekaźniku jak w linku .ok

                        Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                        ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                        https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                        Komentarz

                        • amperek
                          Drive
                          • 2009
                          • 88
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez ROBAL_26
                          amperek, a jak wygląda sprawa rozrządu , nie jest czasem przestawiony :?:
                          styki robocze to te które mogą przesyłać bardzo duży prąd ,są one szeroki i grube w przekaźniku jak w linku .ok

                          Rozrząd był robiony ostatnio raczej nie powinno być problemu z nim przed jego wymianą problem też występował ale rzadko.

                          Ale jak mam je spiąć jakiś kabelkiem??
                          Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
                          Była O1 AGR Hatchback.

                          Komentarz

                          • ROBAL_26
                            RS
                            • 2010
                            • 2321
                            • Octavia I combi (1U5)
                            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                            #14
                            amperek, tak wystarczy grubszy odcinek przewodu - jednej żyły ,możesz również jeśli masz próbnik 12V zobaczyć czy jest tam napięcie ja jednej z tych grubszych wsuwek , zwierasz je razem te najgrubsze i próbuj odpalić .ok
                            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                            Komentarz

                            • amperek
                              Drive
                              • 2009
                              • 88
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez ROBAL_26
                              amperek, tak wystarczy grubszy odcinek przewodu - jednej żyły ,możesz również jeśli masz próbnik 12V zobaczyć czy jest tam napięcie ja jednej z tych grubszych wsuwek , zwierasz je razem te najgrubsze i próbuj odpalić .ok
                              Dobra ale jak mam je podłączyć te styki robocze jak włożę przekaźnik na swoje miejsce tam z tyłu jest jakaś możliwość?? możesz jakiegoś linka zapodać zobrazowanego? Bo nadal nie rozumiem
                              Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
                              Była O1 AGR Hatchback.

                              Komentarz

                              • ROBAL_26
                                RS
                                • 2010
                                • 2321
                                • Octavia I combi (1U5)
                                • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                                #16
                                amperek, wkładasz mostek na te styki robocze już bez przekaźnika .ok bo przekaźnik pełni identyczną formę co mostek
                                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                Komentarz

                                • amperek
                                  Drive
                                  • 2009
                                  • 88
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                  #17
                                  Dobra a jak zdejmę obudowę z przekaźnika i stynkę tą blaszkę do blaszki to nie będzie to samo co zmostkowanie przewodem?
                                  Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
                                  Była O1 AGR Hatchback.

                                  Komentarz

                                  • ROBAL_26
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 2321
                                    • Octavia I combi (1U5)
                                    • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                                    #18
                                    amperek, możesz i tak zrobić
                                    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                    Komentarz

                                    • amperek
                                      Drive
                                      • 2009
                                      • 88
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Maicroft
                                      Wez na krotko go zepnij (styki robocze, te grube bolce), bo jak kostka stacyjki bedzie padnieta, to nawet nowy przekaznik nie pomoze.
                                      Ale auto kręci rozrusznikiem tylko tak jakby nie chce zaskoczyć. To jak kostka by była padnięta to by w o gule nie kręcił czy się mylę ??

                                      [ Dodano: Pon 17 Lis, 14 17:20 ]
                                      Zamieszczone przez ROBAL_26
                                      amperek, możesz i tak zrobić
                                      Nic nie daje zetknięcie tych styków auto dalej nie pali kręci ale nie zapala

                                      Jakieś może jeszcze porady albo co sprawdzić ??

                                      Ewentualnie polećcie jakiegoś elektromechanika/mechanika dobrego na terenie Warszawy.
                                      Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
                                      Była O1 AGR Hatchback.

                                      Komentarz

                                      • ROBAL_26
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 2321
                                        • Octavia I combi (1U5)
                                        • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                                        #20
                                        amperek, a więc będziesz zmuszony oddać do speca ,jest u nas na forum kolega o nicku DGW z warszawki więc napisz do niego i się umów , może jak mu wytłumaczysz co już sprawdziłeś to jeszcze coś podpowie lub pomoże w naprawie.ok
                                        Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                        ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                        https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                        Komentarz

                                        • amperek
                                          Drive
                                          • 2009
                                          • 88
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                          #21
                                          Auto podłączyłem dzisiaj pod Vaga w ogóle nie można się połączyć ze sterownikiem silnika pokazuje się błąd 01314- sterownik silnika 49-00 brak komunikacji.

                                          Ktoś może ma jakiś pomysł? Jutro mam zamiar zobaczyć do sterownika silnika może jakaś wtyczka zaśniedziała albo coś.
                                          Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
                                          Była O1 AGR Hatchback.

                                          Komentarz

                                          • ROBAL_26
                                            RS
                                            • 2010
                                            • 2321
                                            • Octavia I combi (1U5)
                                            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                                            #22
                                            amperek, prawdopodobnie jest brak zasilania , sprawdź dokładnie wszystkie bezpieczniki ale na wyłączonym zapłonie i później na włączonym .ok



                                            [ Dodano: Pon 17 Lis, 14 20:14 ]
                                            sprawdź bezp 10,29 i 37 a może nie otwiera się elektrozawór na pompie :?:
                                            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                            Komentarz

                                            • amperek
                                              Drive
                                              • 2009
                                              • 88
                                              • Octavia II combi (1Z5)
                                              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                              #23
                                              Ok dzięki za info jutro posprawdzam te bezpieczniki a powiedzcie mi jedno jak będę odłączał sterownik silnika to pewnie trzeba odpiąć akumulator? i można go normalnie tak rozłączyć nic się tam nie rozkoduje?
                                              Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
                                              Była O1 AGR Hatchback.

                                              Komentarz

                                              • ROBAL_26
                                                RS
                                                • 2010
                                                • 2321
                                                • Octavia I combi (1U5)
                                                • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                                                #24
                                                amperek, możesz go nawet odłączyć z podłączonym aku tylko że z wyciągniętym kluczykiem ze stacyjki ,bo sterownik po przekręceniu stacyjki dostaje dopiero zasilanie a i przy okazji nie wywali ci dodatkowych błędów.ok
                                                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                                Komentarz

                                                • amperek
                                                  Drive
                                                  • 2009
                                                  • 88
                                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                                                  #25
                                                  Komputer odłączony i podłączony popsikałem jakimś preparatem i nic dalej auto nie pali

                                                  jakieś może jeszcze pomysły??
                                                  Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
                                                  Była O1 AGR Hatchback.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...