A czy ogólne modyfikacje na wlasna rękę VCDS powoduja utratę gwarancji? Np. jeśli wlacze sobie Line Assist?
[O1] Auto nie pali pilne!!!
Zwiń
X
-
[O1] Auto nie pali pilne!!!
Witam auto zdechło nie chce w ogóle zapalić kręci kręci i nic nie chce zaskoczyć, raz mi się udało zapalić ale jak zgasiłem to znowu nie chce.
Czy powodem może być przepływomierz? bo kiedyś już tak miałem mechanik podłączył pod komputer usunął błąd właśnie z przepływomierzem związany (tylko nie spisałem błędu) i auto zapaliło powiedział, że może to być właśnie przepływomierz, że coś tam podlazło jakiś opiłek i może być to przyczyna i że jak problem się powtórzy to pasowało by go przeczyścić lub wymienić.
A może być też tak że padł zaworek N75? czy raczej auto by paliło ? a nie było by mocy?
auto:
1.9 TDI 90 KM, AGR rok produkcji 2000.
Chyba, że ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co to może być?Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
Była O1 AGR Hatchback.
-
-
Rozrząd był robiony niedawno problem występował też wcześniej na starym rozrządzie tak, że wykluczam.
Zauważyłem jeszcze jedną rzecz zawsze po przekręceniu stacyjki słychać jest po chwili takie jedno pyknięcie coś takiego jak pyka przekaźnik. Natomiast teraz tego nie słychać !
dodam jeszcze, że czasem auto potrafiło podczas jazdy zgasnąć ale to bardzo rzadko później też był problem z odpaleniem ale po kilku próbach zapalał.
Na przewód paliwowy mam też założony zaworek zwrotny bo myślałem, że może pompa paliwowa pada ale nic nie dało problem nie ustąpił jak widzę ;(Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
Była O1 AGR Hatchback.
Komentarz
-
-
Sprawdź przekaźnik nr 109 w skrzynce pod kierownicą (szósty od lewej w środkowym rzędzie przekaźników, na panelu z przekaźnikami pod kierownicą). Ma napis 109 na obudowie. Po wyjęciu zdjąć obudowę i sprawdzić podłączając bezpośrednio pod akumulator. Poprawienie styków lutownicą często pomaga. Lub wymiana na nowy (najlepiej firmowy ze względu na jakość). Przekaźnik pracując grzeje się. Przy każdym przekręceniu stacyjki powinno być słyszalne tykanie cewki przekaźnika.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
amperek, sprawdź czy odbija klapa gasząca w zaworze EGR ,który jest przykręcony do kolektora ssącego .ok możliwe że jest maź -mieszanka drobin oleju i kurzu .Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftWez na krotko go zepnij (styki robocze, te grube bolce), bo jak kostka stacyjki bedzie padnieta, to nawet nowy przekaznik nie pomoze.
[ Dodano: Pon 17 Lis, 14 16:18 ]
A dodam jeszcze, że auto próbowałem zapalać na Plaka też nic niby załapie ale nic nie daje gaśnie dalej.Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
Była O1 AGR Hatchback.
Komentarz
-
-
amperek, a jak wygląda sprawa rozrządu , nie jest czasem przestawiony :?:
styki robocze to te które mogą przesyłać bardzo duży prąd ,są one szeroki i grube w przekaźniku jak w linku .ok
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ROBAL_26amperek, a jak wygląda sprawa rozrządu , nie jest czasem przestawiony :?:
styki robocze to te które mogą przesyłać bardzo duży prąd ,są one szeroki i grube w przekaźniku jak w linku .ok
Ale jak mam je spiąć jakiś kabelkiem??Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
Była O1 AGR Hatchback.
Komentarz
-
-
amperek, tak wystarczy grubszy odcinek przewodu - jednej żyły ,możesz również jeśli masz próbnik 12V zobaczyć czy jest tam napięcie ja jednej z tych grubszych wsuwek , zwierasz je razem te najgrubsze i próbuj odpalić .okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ROBAL_26amperek, tak wystarczy grubszy odcinek przewodu - jednej żyły ,możesz również jeśli masz próbnik 12V zobaczyć czy jest tam napięcie ja jednej z tych grubszych wsuwek , zwierasz je razem te najgrubsze i próbuj odpalić .okJest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
Była O1 AGR Hatchback.
Komentarz
-
-
amperek, wkładasz mostek na te styki robocze już bez przekaźnika .ok bo przekaźnik pełni identyczną formę co mostekBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
amperek, możesz i tak zrobićBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftWez na krotko go zepnij (styki robocze, te grube bolce), bo jak kostka stacyjki bedzie padnieta, to nawet nowy przekaznik nie pomoze.
[ Dodano: Pon 17 Lis, 14 17:20 ]
Zamieszczone przez ROBAL_26amperek, możesz i tak zrobić
Jakieś może jeszcze porady albo co sprawdzić ??
Ewentualnie polećcie jakiegoś elektromechanika/mechanika dobrego na terenie Warszawy.Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
Była O1 AGR Hatchback.
Komentarz
-
-
amperek, a więc będziesz zmuszony oddać do speca ,jest u nas na forum kolega o nicku DGW z warszawki więc napisz do niego i się umów , może jak mu wytłumaczysz co już sprawdziłeś to jeszcze coś podpowie lub pomoże w naprawie.okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Auto podłączyłem dzisiaj pod Vaga w ogóle nie można się połączyć ze sterownikiem silnika pokazuje się błąd 01314- sterownik silnika 49-00 brak komunikacji.
Ktoś może ma jakiś pomysł? Jutro mam zamiar zobaczyć do sterownika silnika może jakaś wtyczka zaśniedziała albo coś.Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
Była O1 AGR Hatchback.
Komentarz
-
-
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Ok dzięki za info jutro posprawdzam te bezpieczniki a powiedzcie mi jedno jak będę odłączał sterownik silnika to pewnie trzeba odpiąć akumulator? i można go normalnie tak rozłączyć nic się tam nie rozkoduje?Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
Była O1 AGR Hatchback.
Komentarz
-
-
amperek, możesz go nawet odłączyć z podłączonym aku tylko że z wyciągniętym kluczykiem ze stacyjki ,bo sterownik po przekręceniu stacyjki dostaje dopiero zasilanie a i przy okazji nie wywali ci dodatkowych błędów.okBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
Komentarz