Zamieszczone przez pstryczek
[INFO] Czyszczenie turbiny w Lubuskim ( sprawdzenie logów)
Zwiń
X
-
łapie od czasu do czasu notlaufa... zmieniłem n75 ale dalej coś nie ciągnie tak jak powinno. na tym nowym n75 jakoś dziwnie przyspiesza tak nie równo... jechałem z kolegą który siedzi trochę w autach i mówił że turbinę chyba trzeba podreperować..
dzieje się to dość rzadko ale jak już się pojawiło to sądzę że będzie gorzej...
jak ceny w Turbocars?
u kolegi łapie notlaufa zawsze przy 3k obrotów i ok 100 km/h . więc chyba też musi regenerować?
Komentarz
-
-
Komentarz
-
-
Nie wiem czy dobrze zrobiłem robiłem pierwszy raz:
Problemy to jak pisałem:
rzadko ale zdażyło złapać notlaufa
przyszły mrozy kilka dni temu to dość długo musiałem kręcić, na ciepło odpala lepiej
jak przyspiesza dość mocno to czasem tak nie równomiernie przyspiesza. trwa to ułamek sekundy ale czuć tak jakby szarpnięcie, zwolnienie
Jest nowy alternator, nowy rozrusznik, ako też dobre, świece sprawdzone ( kabel + podłączyłem aku + )
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Kod:Control Module Part Number: 038 906 018 GM Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2162 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 35110 2 Faults Found: 17971 - Quantity Adjuster (N146): Lower Limit Reached P1563 - 35-00 - - 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-00 - -
DYNAMICZNE:
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_196564.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_196563.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_196562.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_196561.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_196559.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_196560.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_196558.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_196566.html
BASIC SETTINGS:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_196557.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_196556.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_196555.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_196554.html
STATYCZNE:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_196550.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_196549.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_196553.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_196552.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_196551.html
Komentarz
-
-
Wg mnie masz dziure w dolocie i to sporą. Opaski i rury gumowe do sprawdzenia.
Druga sprawa to ustawiona jest bardzo wysoka dawka. Mozna by ją podregulowac i wtedy prawdopodobnie zniknie błąd 17971... ale nie musi.
Posprawdzaj to wszystko i zapraszam znow z logami.
Skasuj wszystkie błedy i znow je odczytaj po kolejnej diagnostyce.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przemikWg mnie masz dziure w dolocie i to sporą. Opaski i rury gumowe do sprawdzenia.
powiem Ci że w tym miejscu, jest przetarte od koła tego na którym idzie pasek. Koleś mówił że pokleił ale nie wiem czy to coś daje:
gdzie jeszcze szukać tej dziury ? albo dziur ?
Zamieszczone przez przemikDruga sprawa to ustawiona jest bardzo wysoka dawka. Mozna by ją podregulowac i wtedy prawdopodobnie zniknie błąd 17971... ale nie musi.
Komentarz
-
-
No tak... to miejsce jest najbardziej podejrzane.... reszte szukaj w elementach gumowych i na połaczeniach..... dokładnie trzeba sprawdzić.
Zmniejsz dawke paliwa - najlepiej tak na ok. 3.3 mg - można VCDSem sprobowac jeśli nie to trzeba będzie stuknąć lekko w nastawnik.
Przypominam o wykasowaniu błędów przed kolejną diagnostyką.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
skasowałem błedy, nie było ich ponownie nie wiem kiedy się pojawią
wymieniłem ten plastik
nie umiem zmniejszyć dawki:
logi:
STATYCZNE:
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
BASIC SETTINGS:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_197791.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_197792.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_197793.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_197794.html
DYNAMICZNE:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_197785.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_197786.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_197787.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_197788.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_197789.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_197790.html
Komentarz
-
-
logi były robione na 3 biegu
Tylko ten
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
był zrobiony na zimnym, ale potem rozgrzalem silnik. ( i niżej jest już poprawny w tym linku) Wiec powinno być ok.
nic nie robiłem. Tylko ten plastik wymieniłem
Komentarz
-
Komentarz