Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rozruch na zimnym silniku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez Mataxaa
    toznowuja, Kompresja przy okazji była sprawdzona i powiedzieli, że wszystko jest dobrze. Silnik palił poprzedniej zimy przy mniejszych temperaturach na dotyk, wszystko zaczęło się, po wyżej wymienionych zabiegach.
    rafiki, Aktualnie kąt wtrysku ma około 60 (dobrze nie pamiętam). I tu kolejne pytanko, czy jest taka możliwość, że pompa w baku jest uszkodzona i może powodować takie zachowanie. ? Bo nie słyszę żeby chodziła, gdy włączę zapłon (chyba że jestem już głuchy i ciężko usłyszeć jej cichą pracę ) :P
    nie jestes gluchy pompy zadnej w zbiorniku nie ma, ja bym porownal na twoim mniejscu temperature plynu a temperature paliwa na vagu przed 1 uruchomieniem auta , no i sprawdzil czy nie cofa sie paliwo do zbiornika kat wtrysku masz w ok , choc w zime to najlepszy by byl w okolicach 80 ale za to latem bys mia na odwrot gorzej by zapalal

    Komentarz


    • #27
      mobi65, Aha.. Rozumiem i dzięki za info.

      Cóż jutro trzeba będzie dalej działać ....

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez mobi65
        kat wtrysku masz w ok , choc w zime to najlepszy by byl w okolicach 80 ale za to latem bys mia na odwrot gorzej by zapalal
        Hehe, na forum vwgolf.pl piszą, że optimum to 49-52...mnie się udało przestawić z 28 na 53 i na wykresie to jeszcze nie jest optimum zwiększyłbym sobie ciut, ale czy jest jakaś metoda żeby to zrobić inaczej niż na chybił-trafił? bo trochę chłodno na dłuższe grzebanie pod maską :lol:
        رافال
        Spoty
        Cause freedom is a lonely road
        My O2FL

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez rafiki
          Zamieszczone przez mobi65
          kat wtrysku masz w ok , choc w zime to najlepszy by byl w okolicach 80 ale za to latem bys mia na odwrot gorzej by zapalal
          Hehe, na forum vwgolf.pl piszą, że optimum to 49-52...mnie się udało przestawić z 28 na 53 i na wykresie to jeszcze nie jest optimum zwiększyłbym sobie ciut, ale czy jest jakaś metoda żeby to zrobić inaczej niż na chybił-trafił? bo trochę chłodno na dłuższe grzebanie pod maską :lol:
          rafiki pisza a i owszem ale chyba nie doczytales wszystkiego przeczytaj sobie dana strone ciezki rozruch posty italiano

          Komentarz


          • #30
            mobi65, a widzisz, na ten temat w ogóle nie trafiłem, korzystałem z innego. W każdym razie mniejsza o wartość, ale czy da się to zrobić inaczej niż na chybił-trafił? W piątek ponad godzinę mi zeszło zanim trafiłem w dobre okolice wartością. Wiem, że muszą być minimalne ruchy tym kluczem 22, ale, kurde, ja chyba żadnego wyczucia nie mam...
            رافال
            Spoty
            Cause freedom is a lonely road
            My O2FL

            Komentarz


            • #31
              Hmmmm.... całkiem ciekawy pościk

              Komentarz


              • #32
                kazdy sie uczy na prubach i bledach wiec , nauka przyszloscia i bezawaryjna jazda

                kat 85 stopni sprawdzilem sam , i potwierdzam odpala z pol obrotu ale nie ma tej dynamiki dlatego ustawiam 60 stopni pali po sec

                Komentarz


                • #33
                  Gdy tak zerkałem na świece, sprawdziłem, czy wypycha powietrza przez szczeliny (nie dużo ale pęcherzyki powstają). I tu kolejne pytanie... Czy można w jakiś domowy sposób temu zapobiec zakładając ori, czy nie obejdzie się bez dobrego mechanika ?

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez Mataxaa
                    Gdy tak zerkałem na świece, sprawdziłem, czy wypycha powietrza przez szczeliny (nie dużo ale pęcherzyki powstają). I tu kolejne pytanie... Czy można w jakiś domowy sposób temu zapobiec zakładając ori, czy nie obejdzie się bez dobrego mechanika ?
                    sprawdzic to mozna zalac ropa pojemnik powiedzmy pol litrowy i wsadzic te dwie rurki zasilajaca pompe i odprowadzajaca paliwo najlepiej tak jak ja zrobilem zmienilem filtr paliwa od golfa 2 bez podgrzewacza , zero babli w ukladzie to tylko sugestia i nie jest regula

                    Komentarz


                    • #35
                      mobi65, Nie zrozumiałeś, miałem na myśli gniazda głowicy, gdzie są wkręcone świece.

                      Komentarz


                      • #36
                        zle przeczytalem chodzi ci o swiece . podlej wd swiece odczekaj i dokrec z czuciem jak nie masz klucza dynamometrycznego

                        Komentarz


                        • #37
                          Mataxaa nadal "walczysz" z problemem... coś się poprawiło...?

                          Komentarz


                          • #38
                            Cóż na dzień dzisiejszy, nie miałem kiedy, ale jutro zerknę. Na razie bez żadnych popraw, dodam, że jest troszkę gorzej....

                            Nie sprawdziłem jeszcze termostatu, ale czy jest w ogóle sens brać się za to?

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X