Problem z hamulcami

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kadylak1993
    Classic
    • 2019
    • 2
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    Problem z hamulcami

    [quote="dawcio"]
    Zamieszczone przez aksia89
    jeszcze tam nie mieszkam to mi nie przeszkadza
    ja tak mieszkałem naszczęście wtedy był 4x4

    będzie ale za rok 4x4

    Zamieszczone przez aksia89
    fundusz na kostkę i podjazd dopiero na wrzesień przewidziany...narazie inne plany.
    łatwo i przyjemnie położyłem ażury i teraz jest git
    tez o tym myślimy bo podjazd mamy pod garaż pod górkę i na kostce to moze w zimie byc problem...cos sie wymyśli..

    [ Dodano: Pon 28 Mar, 16 21:28 ]
    [quote="maksiu"]
    Zamieszczone przez aksia89
    moze mnie nie byc kilka dni...
    kilka dni w porównaniu do kilku miesięcy (z małymi przerwami) da się wytrzymać

    obiecalam poprawe Ojcze...
  • kadylak1993
    Classic
    • 2015
    • 19

    #2
    Problem z hamulcami

    Witam jestem tu nowy więc prosze o wyrozumiałość.
    A więc posiadam skoda octavie 1 z 2008r po wymianie okładzin i klocków z tyłu bo juz były zużyte wystapił problem miekkiego pedała hamulcowego. układ byl odpowietrzany i nic nie pomogło. Przy zgaszonym nie da sie nawet napompowac do twardego tylko caly czas pedal ucieka a na odpolonym jak sie dlugo naciska to pedal wchodzi w podloge prawie. Płyn caly czas jest hamulcowy i nie ubywa go. Macie jakieś pomysly moze ?

    Komentarz

    • aniol
      RS
      • 2012
      • 5228
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      kadylak1993, Jak nie masz wycieku to czy dokładnie odpowietrzyłeś układ i pytanie czy nie zapowietrzyłeś pompy abs,bo licze że masz abs :?:
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      Pozdrawiam ANIOL

      Komentarz

      • kadylak1993
        Classic
        • 2015
        • 19

        #4
        Tak mam abs. Uklad odpowietrzalismy z mechanikiem ktory sie zna na tym i to dosc dlugo. A jak odpowietrzyc pompe abs i jak sprawdzic czy zapowietrzona?

        Komentarz

        • aniol
          RS
          • 2012
          • 5228
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          kadylak1993, Dlaczego od razu nie sprawdziłeś z mechanikiem skuteczność hamulców :?: Co do pompy abs to nigdy jej nie odpowietrzałem ale słyszałem pogłoski że to poważna sprawa i trza auto na lawete i do serwisu.
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          Pozdrawiam ANIOL

          Komentarz

          • kadylak1993
            Classic
            • 2015
            • 19

            #6
            Hamulce dzialaja bez zarzutu tylko ten miekki pedal mnie denerwuje bo raz bierze wyzej raz nizej i ciezko po miescie jezdzic

            Komentarz

            • aniol
              RS
              • 2012
              • 5228
              • Octavia I combi (1U5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              kadylak1993, To sprawdz jeszcze serwo pod kątem szczelności.A jak wygląda pompa hamulcowa,chodzi mi o sprawnośc :?:
              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
              Pozdrawiam ANIOL

              Komentarz

              • Bartek.K
                Rider
                • 2012
                • 396

                #8
                Weź też po uwagę że po wymianie klocków pedał będzie na początku gumowaty.
                Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

                Komentarz

                • kadylak1993
                  Classic
                  • 2015
                  • 19

                  #9
                  Wiem ze moze byc gumowaty po wymienie ale juz przejechalem onad 3 tys. Od wymiany i dalek miekki. Co do szczelnosci ukladu to plynu nie ubywa.

                  Komentarz

                  • aniol
                    RS
                    • 2012
                    • 5228
                    • Octavia I combi (1U5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #10
                    kadylak1993, Ja bym dalej obstawiał zapowietrzony układ albo nie całkowicie odpowietrzony.Może gdzieś zawieruszyło się troche powietrza.Spróbuj jeszcze raz,nigdy nie zaszkodzi jak masz taki problem.Mechanikiem sie nie sugeruj,człowiek jest istotą mylną i może popełnić błąd.
                    http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                    Pozdrawiam ANIOL

                    Komentarz

                    • Bartek.K
                      Rider
                      • 2012
                      • 396

                      #11
                      Ja bym spróbował odpowietrzyć jeszcze układ kompresorem.
                      Znaleźć drugi korek zrobić małą dziurkę w nim i dmuchaczkiem dmuchać a druga osoba niech odkręca odpowietrznik. Ja tak robię w autach po wymianie przewodów hamulcowych.
                      Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

                      Komentarz

                      • pekool
                        Rider
                        • 2012
                        • 321
                        • Octavia I combi (1U5)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                        #12
                        kadylak1993, ja mialem podobnie jak ty po wymianie tylnych tarcz i klockow, pedal wpadal do 2/3 skoku ale z czasem sie ulozylo, dodatkowo pojechalem do kolegi robekcool i on my przeczyscil wszystkie zaciski i autko hamuje jak nalezy. Przed wymiana pedal byl twardawy i trzeba bylo uzyc "sily" zeby auto zahamowalo a teraz auto jest jak dla kobiety, lekko nacisniesz pedal hamulca i od razu zwalnia. Dodatkowo co dwa lata wymieniam plyn hamulcowy :szeroki_usmiech
                        pekool

                        Komentarz

                        • aniol
                          RS
                          • 2012
                          • 5228
                          • Octavia I combi (1U5)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                          #13
                          kadylak1993, Kolega pekool, dobrze pisze,płyn hamulcowy też odgrywa swoje w działaniu hamulców.Posiada właściwości higroskopijne tj.wchłania wilgoć i dlatego producenci zalecają wymiane płynu co dwa lata.Jeszcze im starszy płyn to jest większa szansa na rozgrzanie go w dni upalne przy ostrym,czestym hamowaniu.A wiadomo że rozgrzany płyn=słabsza skutaczność hamowania
                          =
                          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                          Pozdrawiam ANIOL

                          Komentarz

                          Pracuję...