Witam
Zakładam kolejny wątek bo od wczoraj szczela mi coś przy EGR, poszukałem tu i tam i ludzie piszą że mógł się już zebrać nagar. I teraz moje pytanie czy warto po czyszczeniu zaślepiać go, wieczne problemy mam z zapiekającymi się kierownicami, wtryski nie zamierzam sprawdzać (szkoda kasy) od razu je zregenerować wyczyścić turbawkę i zastanawiam się nad zaślepieniem tego ustrojstwa czy to wtedy pomoże w nie zapiekaniu się turbawki? I czy z tym szczelaniem można jeszcze troche pojeździć?
Jak bym czyścił to już wszystko tylko pytanie czy to pomoże w nie zapiekaniu sie kierownic, tak propo to teraz oglądałem ten egr i tak troche od strony cięgna klapy gaszącej jest upieprzony (jakieś wycieki)
Kryzys5554, Wyczyszczenie i zaślepienie w niczym ci nie pomorze jeśli chodzi o turbine.Plusem tego zabiegu będzie to że silnik będzie dostawał czyste powietrze,bez dodatków w postaci spalin.Tylko pamiętaj silniki ASV od lutego 2004r wywalają błąd i po około 10km.zapala się kontrolka check.Ogólnie mówiąc trzeba przez jakiegoś fachmana wykasować obecność egr w sterowniku głównym.Co do kierowniczek turbiny trzeba po prostu przynajmniej raz w tygodniu autko przegonić na obrotach(najlepiej jakaś autostrada lub coś takiego) co by turbina została dobrze przedmuchana.I nie uprawiać PSJ.Co do strzelania przy egr to nie kojarze co to morze byś,ale nagar raczej nie będzie tego przyczyną.
aniol Moja jest z konca 2003 co do psj w moim przypadku nie wchodzi w rachube przy spokojnej jeździe trzymam powyżej 2 tys/obr a deptać sie non stop depta także wykorzystywana jest w pełnym zakresie obrotów co prawda do pracy mam ok 20 pare kilometrów ale wyprzedza się bardzo czesto także się dziwie dlaczego się przypiekają, teraz wyszedlem i podociskałem jeszcze wężyki może któryś łapał na lewo, za godzinke bede jeszcze jechał się zobaczy
[ Dodano: Wto 03 Lut, 15 10:20 ]
A tak ogólnie to co myślicie o tym zaślepieniu EGR wkońcu wpływa na to że ten nagar nie leci na turbo czy zaslepienie powoduje zwiększenie mocy, co ma na celu wkoncu to zaślepienie tego EGR-u
Kryzys5554, Po zaślepieniu egr i wyczyszczeniu kolektora ssącego jak pisze przemik, silnik dostaje czyste powietrze,przez co lepiej pracuje.A przez turbine i tak przelatują spaliny i jedno z drugim nie ma nic wspólnego.
A co do samych kierownic oprócz wtrysków szukac jeszcze jakiegoś winowajcy
[ Dodano: Wto 03 Lut, 15 10:36 ]
A co do EGR-u to zaślepić tylko dolny kanał czy górny też, niektórzy wstawiają przelotówki (cena ok 150zł) ale mi szkoda kasy na kawałek rurki (tym bardzie że sie już troche wydatków szykuje) jakiej grubości blaszkizastosować. Co do turba to kata nie mam.
Kryzys5554, dasz radę to uchwycić telefonem na filmie? w jakich okolicznościach to się dzieje?? czy nie jest to przypadkiem przy odpuszczeniu gazu coś podobnego do tego dźwięku?
ok, wieczorem ustało ale tak ogólnie to na luzie na postoju też sie tłucze
[ Dodano: Sro 04 Lut, 15 09:02 ]
No i h*** nagram wam pi******noł i zdech jak jechałem zaczoł sie tłuc i kopcić musiałem go zostawić na pobliskim parkingu
niby szczelić tak porządnie nic nie szczelilo, ale zawsze jakieś opiłki się znajdą wiec sądze że i tak trzeba bedzie silnik rozbierać, zobaczymy co mechanior powie za nie długo bede mu docholowywał zdechlaka
[ Dodano: Sro 04 Lut, 15 19:45 ]
Po pierwszych oględzinach napewno nie pracuje na wszystkie gary, ma rozebrać i podać przybliżoną kwote (coś mi sie zdaje że bez planowania się nie obejdzie)
[ Dodano: Wto 10 Lut, 15 19:05 ]
No i wiadomo co za winowajca zamęt wprowadził, szklanka pękła przy okazjimechanik ma mi wymienic wałek rozrządu bo mówi że oryginał już wytarty, kupiłem ruville czy dobry wybór? bo szklanki to kupiłem INA każdy je poleca
Komentarz