Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Szczelanie przy EGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Szczelanie przy EGR

    - co mówi dżem gdy się go otwiera ?

    - dżemdobry :szeroki_usmiech

  • #2
    Szczelanie przy EGR

    Witam
    Zakładam kolejny wątek bo od wczoraj szczela mi coś przy EGR, poszukałem tu i tam i ludzie piszą że mógł się już zebrać nagar. I teraz moje pytanie czy warto po czyszczeniu zaślepiać go, wieczne problemy mam z zapiekającymi się kierownicami, wtryski nie zamierzam sprawdzać (szkoda kasy) od razu je zregenerować wyczyścić turbawkę i zastanawiam się nad zaślepieniem tego ustrojstwa czy to wtedy pomoże w nie zapiekaniu się turbawki? I czy z tym szczelaniem można jeszcze troche pojeździć?

    Komentarz


    • #3
      Zaslepienie EGR ma sens tylko w połączeniu z czyszczeniem kolektora ssacego.
      Tak.... to tylko sztuka dla sztuki.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        Jak bym czyścił to już wszystko tylko pytanie czy to pomoże w nie zapiekaniu sie kierownic, tak propo to teraz oglądałem ten egr i tak troche od strony cięgna klapy gaszącej jest upieprzony (jakieś wycieki)

        Komentarz


        • #5
          Kryzys5554, Wyczyszczenie i zaślepienie w niczym ci nie pomorze jeśli chodzi o turbine.Plusem tego zabiegu będzie to że silnik będzie dostawał czyste powietrze,bez dodatków w postaci spalin.Tylko pamiętaj silniki ASV od lutego 2004r wywalają błąd i po około 10km.zapala się kontrolka check.Ogólnie mówiąc trzeba przez jakiegoś fachmana wykasować obecność egr w sterowniku głóLink do kierowniczek turbiny trzeba po prostu przynajmniej raz w tygodniu autko przegonić na obrotach(najlepiej jakaś autostrada lub coś takiego) co by turbina została dobrze przedmuchana.I nie uprawiać PSJ.Co do strzelania przy egr to nie kojarze co to morze byś,ale nagar raczej nie będzie tego przyczyną.
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          Pozdrawiam ANIOL

          Komentarz


          • #6
            aniol Moja jest z konca 2003 co do psj w moim przypadku nie wchodzi w rachube przy spokojnej jeździe trzymam powyżej 2 tys/obr a deptać sie non stop depta także wykorzystywana jest w pełnym zakresie obrotów co prawda do pracy mam ok 20 pare kilometrów ale wyprzedza się bardzo czesto także się dziwie dlaczego się przypiekają, teraz wyszedlem i podociskałem jeszcze wężyki może któryś łapał na lewo, za godzinke bede jeszcze jechał się zobaczy

            [ Dodano: Wto 03 Lut, 15 10:20 ]
            A tak ogólnie to co myślicie o tym zaślepieniu EGR wkońcu wpływa na to że ten nagar nie leci na turbo czy zaslepienie powoduje zwiększenie mocy, co ma na celu wkoncu to zaślepienie tego EGR-u

            Komentarz


            • #7
              Kryzys5554, Po zaślepieniu egr i wyczyszczeniu kolektora ssącego jak pisze przemik, silnik dostaje czyste powietrze,przez co lepiej pracuje.A przez turbine i tak przelatują spaliny i jedno z drugim nie ma nic wspólnego.
              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
              Pozdrawiam ANIOL

              Komentarz


              • #8
                A co do samych kierownic oprócz wtrysków szukac jeszcze jakiegoś winowajcy

                [ Dodano: Wto 03 Lut, 15 10:36 ]
                A co do EGR-u to zaślepić tylko dolny kanał czy górny też, niektórzy wstawiają przelotówki (cena ok 150zł) ale mi szkoda kasy na kawałek rurki (tym bardzie że sie już troche wydatków szykuje) jakiej grubości blaszkizastosować. Co do turba to kata nie mam.

                Komentarz


                • #9
                  Kryzys5554, Poczytaj sobie w linku poniżej,a najbardziej 10 i 13 post od góry kolegi
                  Purchawa
                  Forum - Octavia Club Polska
                  http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                  Pozdrawiam ANIOL

                  Komentarz


                  • #10
                    Problem nie znikł nadal coś szczela u przy podszybiu

                    Komentarz


                    • #11
                      Kryzys5554, Strzela a może cyka :?: Bo od strony kierowcy jest zawór n-75 i on przy załączonym zapłonie cyka.
                      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                      Pozdrawiam ANIOL

                      Komentarz


                      • #12
                        nie są takie strzały jak masz w piecu duży ogien i jest ciąg jest tak jak lokomotywa puch puch, może sie śmieszne wydaje ale mnie nie jest do śmiechu

                        Komentarz


                        • #13
                          Kryzys5554, dasz radę to uchwycić telefonem na filmie? w jakich okolicznościach to się dzieje?? czy nie jest to przypadkiem przy odpuszczeniu gazu coś podobnego do tego dźwięku?

                          http://youtu.be/OSY9tJK_Hos?t=8s

                          Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

                          Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
                          Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
                          Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

                          Komentarz


                          • #14
                            ok, wieczorem ustało ale tak ogólnie to na luzie na postoju też sie tłucze

                            [ Dodano: Sro 04 Lut, 15 09:02 ]
                            No i h*** nagram wam pi******noł i zdech jak jechałem zaczoł sie tłuc i kopcić musiałem go zostawić na pobliskim parkingu

                            Komentarz


                            • #15
                              To pewnie nie EGR strzelał.... tyko wirnik w sprezarce ocierał o obudowe...
                              Przemek
                              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                              80 B3 Limo 1.6 TD SB

                              Komentarz


                              • #16
                                Toś mnie pocieszył teraz niedość ze turbo to jeszcze pewno silnik do roboty

                                Komentarz


                                • #17
                                  Kryzys5554, nie pisz czarnych scenariuszy. Może samo turbo się zesrało..
                                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    niby szczelić tak porządnie nic nie szczelilo, ale zawsze jakieś opiłki się znajdą wiec sądze że i tak trzeba bedzie silnik rozbierać, zobaczymy co mechanior powie za nie długo bede mu docholowywał zdechlaka

                                    [ Dodano: Sro 04 Lut, 15 19:45 ]
                                    Po pierwszych oględzinach napewno nie pracuje na wszystkie gary, ma rozebrać i podać przybliżoną kwote (coś mi sie zdaje że bez planowania się nie obejdzie)

                                    [ Dodano: Wto 10 Lut, 15 19:05 ]
                                    No i wiadomo co za winowajca zamęt wprowadził, szklanka pękła przy okazjimechanik ma mi wymienic wałek rozrządu bo mówi że oryginał już wytarty, kupiłem ruville czy dobry wybór? bo szklanki to kupiłem INA każdy je poleca

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X