krzynol, no to grubo, mam nadzieje ze temat ogarniesz bezbolesnie.
[O1] słabe hamulce
Zwiń
X
-
[O1] słabe hamulce
witam ponownie z nowym problemem
otóż ogólnie hamulce słabe - zahamowałem na śniegu mocniej i widać, że przód zablokowało ale tył nie! ręcznego też nie ma! czasem jak trzeba mocniej zahamować to słychać jakieś tarcie z tyłu jakby coś tam z tyłu reagowało ale najwyraźniej za słabo.
od czego tu zacząć prace koledzy? od odpowietrzania? a gdy korektor jest wadliwy to ma coś wspólnego z ręcznym? możliwe, że brak już okładzin i się zapowietrzyły. serwo działa dobrze, tylko coś z tym tyłem nie teges
-
-
bartoszklos1, Podczas hamowania większa siła przychodzi na przód.Przód blokuje a tył nie i ręcznego brak.Zaczął bym od ściągnięcia bebnów bo pisałeś o okładzinach i wnioskuje że masz hamulce bębnowe z tyłu.Więc zrób porządek z tylnimi hamulcami i ręcznym.Sprawdz stan szczęk,bębnów,jak pracują cylinderki.Potem zajmij się ręcznym,sprawdz czy linki nie są zatarte w pancerzach i czy rozpieraki przy szczękach sie nie zatarły.Korektor hamowania zostaw na koniechttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
kolego dzisiaj otwarłem bębny i z lewej strony w miare to wszystko wyglądało - po 4 mm okładziny na szczęce wszędzie sucho. Gorzej to wyglądało jednak po drugiej stronie
przede wszystkim było mokro więc chyba cylinderek zaczyna się moczyć, okładzina dużo cieńsza i przesiąknięta płynem chce się odlepić, więc szczęki i cylinderek jutro won. Jednak nie wiem czy dam sobie rade z ręcznym
Komentarz
-
-
bartoszklos1, Ja bym na twoim miejscu wymienił szczęki,cylinderki z obu stron.Bębny to już według twojego rozeznania bo nie wiem w jakim są stanie.Ręczny musisz popuścić w kabinie po demontażu,środkowego tunela.Zręsztą na forum gdzieś jest opisana ta czynność.W szukaj jak wpiszesz to ci wyskoczy.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
Komentarz