Regeneracja Turbo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • soberowy
    Classic
    • 2019
    • 0

    Regeneracja Turbo

    maksiu, ale że co... :?:
    Dobra, pewnie i tak do piątku nie powiesz... :P
  • soberowy
    Drive
    • 2014
    • 65
    • Octavia I combi (1U5)
    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
    • AZV 2.0 TDI 140 KM

    #2
    Regeneracja Turbo

    Witam,

    W trakcie jazdy odłącza mi turbinę lub wysypuje błąd emission workshop. Mechanik powiedział, że są zapieczone kierownice. Zamierzam wysłać turbo do regeneracji najlepiej na Podkarpaciu. Jakie zakłady specjalizujące się w tym polecacie ? Czy podczas regeneracji zajmują się tylko i wyłącznie tymi kierownicami czy robią full serwis ? Kolejna sprawa silnik to ALH po chipie, zastanawiałem się czy nie zamienić turbiny na mocniejszą, ale czy to ma sens ? Nie chce silnika szybko zaj... a i spalanie żeby nie było zbyt wysokie.

    Pozdrawiam i z góry dziękuje za sugestie.

    Komentarz

    • aniol
      RS
      • 2012
      • 5228
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      soberowy, Wpisz w szukaj regeneracja turbo.Jest tam dość dużo linków z namiarami firm które sie tym zajmują.Wybór należy do ciebie
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      Pozdrawiam ANIOL

      Komentarz

      • alxxx
        RS
        • 2010
        • 1823
        • Octavia I (1U2)
        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

        #4
        soberowy, na podkarpaciu masz zakładów od groma... choćby..

        Regeneracja turbin w Rzeszowie tylko w firmie Turbospec. Polecamy również usługę regeneracji DPF zwanej potocznie jako czyszczenie DPF FAP



        Podaje te bo słyszałem dobre opinie.
        Generalnie proces naprawy możesz dogadać z osobą naprawiającą... kwestia telefonu. Większe turbo zawsze lepsze Ładuj z ASZ + korekta i będziesz na pewno zadowolony
        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

        Komentarz

        • ulysse
          Rider
          • 2010
          • 496

          #5
          soberowy, miałem dokładnie taki sam problem..

          Zdecydowałem się na turbinę hybrydową ( ASZ w obudowie ALH ) i korektę softu :



          wyniki masz w temacie Ja jestem bardzo zadowolony

          turbinę kupowałem w EMP-TURBO

          Komentarz

          • soberowy
            Drive
            • 2014
            • 65
            • Octavia I combi (1U5)
            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
            • AZV 2.0 TDI 140 KM

            #6
            1. Czy turbo z ASZ bez problemu podejdzie ?
            2. Silnik nie ucierpi ?
            3. Jak ze spalaniem ?

            Komentarz


            • #7
              jesli tylko geometria turbiny to moim zdaniem glupota dawac do regeneracji, wyczysc i daj sobie spokoj z niepotrzebnymi kosztami, to naprawde nie ma sensu, ale oczywiscie trzeba to rzetelnie sprawdzic. Ja jak pierwszy raz to zlapalem to tez odrazu forum i co "regeneracja" gdzie tanio za 800 stowek porzadnie za 1500 zrobie, mechanik odrazu powiedzial zeby sie nie pakowac w koszta, sprawdzil trubo zdrowe tylko kierownice zapieczone + gruszka przyrdzewiala, gruszki nie wymienilem z braku kasy, truebo wyczyscilem bo okazalo sie w dobrym stanie, co prawda po ponad roku sie powtorzylo ale, jak wspomnialem gruchy nie wymienilem dopiero pozniej to uczynilem i powtornie wyczyscilem turbo, auto zostalo sprzedane i z tego co wiem turbo lata (a mialo ponad 280 kkm), a dodam jeszcze ze ja jezdzilem na krotkich dystansach wiec kierownice mialy sposobnosc by sie zapiec (dlatego kupilem benzyne )

              Komentarz

              • soberowy
                Drive
                • 2014
                • 65
                • Octavia I combi (1U5)
                • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
                • AZV 2.0 TDI 140 KM

                #8
                U mnie grucha jest nowa, niedawno wymieniłem, a z tymi zapieczonymi kierownicami to bede probowal cos zrobić zeby nie pchac sie w koszty tak jak piszesz, ale jesli nie bedzie pomagalo to w koncu czas zrobic to turbo. Jak jezdze z tym bledem i odcietym turbo to silnik mocno cierpi ?

                Komentarz

                • Wolga85
                  Rider
                  • 2014
                  • 288
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                  #9
                  Ja już wielokrotnie z syf który zatrzymuje turbo pochodzi z przepalonego oleju z części zimnej turbo. Czyszczenie w takim wypadku jest na 3-6 m-cy. Przy czyszczeniu też warto się przyjrzeć bieżni w muszli turbo czy nie ma rys od łopatek zmiennej geometrii. W obu przypadkach trwałym rozwiązaniem problemu jest naprawa turbo lub wymiana.

                  Komentarz


                  • #10
                    soberowy, tak jak pisalem trzeba sprawdzic turbo, jak jest zdrowe to czyscic, u mnie mimo niesprawnej gruchy i miejskiej jazdy po czyszczeniu turbo chodzilo prawie rok, pozniej jak sie znow zaczelo to wyczyscilem i juz gruche podmienilem na nowa, tylko jak wspomnialem moje turbo bylo pozatym zdrowiutkie.

                    Komentarz

                    • Kryzys5554
                      Ambiente
                      • 2012
                      • 118

                      #11
                      jesli byś jednak regenerował to polecam mielec, dużo osób tam oddaje i jak na razie wszyscy zadowoleni

                      Komentarz


                      • #12
                        tam wszedzie regeneruja tylko malo ktory dobrze, ale jest napewno dobry zaklad do ktorego wysylaja nasi mechanicy turbiny, jednak nie nalezy do tanich, cos jak Turbo Tec z Jaworzna cenowo.

                        Komentarz

                        • januszko76
                          Drive
                          • 2011
                          • 73

                          #13
                          Ja bym polecił turbo cars szczecin
                          januszko76

                          Komentarz

                          • soberowy
                            Drive
                            • 2014
                            • 65
                            • Octavia I combi (1U5)
                            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
                            • AZV 2.0 TDI 140 KM

                            #14
                            Zdecydowałem, że nie będę regenerował. Zbyt dużo opinii przeczytałem, że zależy jak się trafi a "regeneracja" i tak lekko ponad 1000zł kosztuje a nowe turbo w granicach 2k. Wolę poczekać i dozbierać kasę na nowe. Dzięki za sugestie

                            Komentarz

                            • pudełko
                              Classic
                              • 2015
                              • 7

                              #15
                              naprawa i regulacja turbospręzarki

                              Można jak najbardziej regenerować pod warunkiem dobrego wyważenia doważenia turbiny i regulacji zmiennej geometri na maszynach Cimata, czyli pomiar rzeczywistych przepływów powietrza przez turbinę. Nie wiele serwisów takie urządzenia posiada , ale jak turbo serwis ma to na pewno zrobią turbinę nie gorszą jak nowa. Oczywiści przy zastosowaniu oryginalnych części Meletta to podstawa inne zamienniki nic nie warte. Na tych maszynach można też przeprowadzić tuning zwiększając koło kompresji i badając ile powietrza faktycznie więcej pompuje.

                              Komentarz

                              • t_kucyk
                                Ambiente
                                • 2010
                                • 147
                                • Volkswagen

                                #16
                                Zamieszczone przez Kryzys5554
                                jesli byś jednak regenerował to polecam mielec, dużo osób tam oddaje i jak na razie wszyscy zadowoleni
                                Popieram, 93kkm po regeneracji i 85kkm po chipie i chodzi ładnie.
                                Tylko raz przy minus 15 stopniach na autostradzie straciła moc, po restarcie chodzi dobrze.

                                Komentarz

                                • alxxx
                                  RS
                                  • 2010
                                  • 1823
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                  #17
                                  t_kucyk, taa tylko pojęcie "Mielec" jest bardzo względne...
                                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                  Komentarz

                                  • soberowy
                                    Drive
                                    • 2014
                                    • 65
                                    • Octavia I combi (1U5)
                                    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM
                                    • AZV 2.0 TDI 140 KM

                                    #18
                                    Jednak zregenerowałem tą turbinkę w TurboSpec i jak na razie jest ok.

                                    Komentarz

                                    • KermitNH
                                      Classic
                                      • 2015
                                      • 29

                                      #19
                                      Witam. Ktos moze polecic serwis ktory regeneruje turbosprezarki w krakowie ? niestety mam peknieta "ciepla" muszle w 2 miejscach i rozwalony wirnik

                                      Komentarz

                                      Pracuję...