Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Dziwny problem z abs'em O1 Tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Dziwny problem z abs'em O1 Tdi

    3'' nie za dużo?? Sam bede do siebie robił dp, i sie zastanawiam teraz czy robić 2,5'' czy 3. Odczucia jakieś pozytywne po montażu sa?? Z tym tłumikiem to chyba za cicho nie bedzie ogólnie z chęcią bym sie spotkał kiedyś i obadał Twojego RSa. Jakie masz literki w rejestracji na końcu??EE?? :wink:

  • #2
    [O1] Dziwny problem z abs'em O1 Tdi

    Witam

    mam nieco dziwny problem z abs'em,mianowicie po przekroczeniu 20kmh zapala się lampka ABS po czym gdy prędkość spadnie poniżej 20kmh kontrolka gaśnie.
    Podłączyłem vag i zero błędów nic nie wyskakuje.
    W kanale 001 wszystkie prędkości są identyczne przy jeździe na wprost,natomiast w kanale 002 pierwsze i drugie okno maja wartość 1 ,pozostałe dwa mają wartość 0.
    Stało się to po tym jak wpadłem w dużą dziurę ale tylko jednym kołem i to przednim od strony kierowcy.
    Sprawdziłem czy wtyczki nie są luźne ale nie są.
    Może ktoś ma pomysł gdzie szukać przyczyny?

    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      żaden ze mnie mechanior, ale stawiam że padł czujnik abs albo jakiś od mierzenia prędkości obrotowej koła

      Komentarz


      • #4
        dj1910, jakby czujnik był całkowicie uwalony to by kontrolka nie gasła.
        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

        Komentarz


        • #5
          Na początek warto wyczyścić, oraz sprawdzić czy nie pogięta/pęknięta, tarczę (tą z "dziurkami") wspołpracującą z czujnikiem ABS. Możliwe że tam dużo brudu.

          Komentarz


          • #6
            chyba się nie obejdzie bez ściągania tarcz i sprawdzenia koronki od abs.Ciekawe czy da rade dokupić jeśli będzie uszkodzona.

            Komentarz


            • #7
              Nie, ona jest dostępna tylko jako komplet z całą piastą
              Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

              Komentarz


              • #8
                Krzylu, może spróbuj najpierw zmienić ten czujnik absu,może coś w nim wewnątrz się w jakiś sposób uszkodziło,albo wyczyścić i sprawdzić tą koronkę czy jest cała. W ostateczności cały komplet piasty wymienić.

                Komentarz


                • #9
                  Tak tylko którą?jak nie wyskakuje żaden błąd na vagu
                  od czego zacząć przód czy tył ?
                  :shock:

                  Komentarz


                  • #10
                    Odczytaj błędy z modułu ABS - na poczatek...
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz


                    • #11
                      ewent spr poziom powietrza w kołach
                      jak któreś ma mniej to taki objaw też może być
                      czipek by me >140 kucy
                      OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez przemik
                        Odczytaj błędy z modułu ABS - na poczatek...

                        Podłączałem juz vaga,wchodziłem w ABS i zero błędów nawet starych niema.Chyba że wchodzę nie tam gdzie trzeba :?

                        ewent spr poziom powietrza w kołach
                        jak któreś ma mniej to taki objaw też może być
                        Podjadę i sprawdzę

                        Najgorsze jest to,że ciągle piszczy.Jest możliwość wyłączenia tego piszczyka?


                        wyskoczył błąd ale w silniku związany z ABS

                        18057-Powertrain data bus:missing message from ABS controller
                        P1649 35-10 intermittent

                        Komentarz


                        • #13
                          o lol
                          to może to kontrolka od ręcznego !? ona piszczy jak sie jedzie powyżej 20
                          jesteś pewny że to od abs ? ona nie piszczy przynajmniej u mnie....

                          a sprawdzałeś poziom płynu hamulcowego ?
                          czipek by me >140 kucy
                          OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

                          Komentarz


                          • #14
                            sprawdzony poziom wszystko jest na miejscu.
                            Ręczny nawet jak zaciągnięty byłby to nie piszczy,moja octavia to rocznik 98 takich cudów w niej nie uświadczysz jak jakieś sygnały dzwiękowe itp :helm

                            Komentarz


                            • #15
                              bezpiecznik od abs-u na aku, a raczej jego konektory.
                              Pierwsza rzecz do sprawdzenia

                              Komentarz


                              • #16
                                raczej jakieś błędy by były jak by bezpieczniki
                                ale sprawdzić nie zaszkodzi
                                Forum - Octavia Club Polska
                                zerknij - też mialem taki problem tyle ze nie piszczało
                                ale u mnie zapalała sie powyzej 20/h a potem gasła dopiero po zgaszeniu silnika
                                czipek by me >140 kucy
                                OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

                                Komentarz


                                • #17
                                  Sprawa załatwiona wszystko działa jak należy.
                                  Poszedłem za waszą radą i sprawdziłem instalacje bezpieczników przy aku nie była zaśniedziała ale było pełno syfu/brudu
                                  Oczyściłem masę na podszybiu i pod podstawą aku.
                                  Chodzi nie piszczy śmiga :kufel :kufel
                                  Dzięki,pozdrawiam

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    odnośnie tego piszczenia od ręcznego, to miałem tak, że jak zapaliłem samochód to cały czas miałem zapaloną kontrolkę od absu,a jak przekroczyłem 20km/h to piszczała i zaczęła mrugać się kontrolka od ręcznego, myślałem, że to jakiś czujnik od ręcznego. Co się okazało, podpiąłem kompa , wyrzucił błąd na tylnym lewym kole, wymieniłem czujnik absu, złożyłem i jak za wskazówkami po przejechaniu kilkuset metrów błąd absu, powinien zniknać, ale jednak był nadal, tylko nie piszczała i nie mrugała się kontrolka od ręcznego. Kolejne podpięcie pod kompa, czujnik tyłu prawy, wymieniony i po przejechaniu kilkuset metrów wszystko śmiga od kilku ładnych miesięcy.
                                    Wniosek jeden, jeśli miga i piszczy kontrolka od absu, a płyn jest ok, to może to świadczyć, przynajmniej jak w moim przypadku, że padł więcej niż 1 czujnik absu. Może się to komuś przyda

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X