Potrzebna mi wskazówka. Chodzi o układ smarowania turbo s

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TommyLee
    Ambiente
    • 2006
    • 179

    Potrzebna mi wskazówka. Chodzi o układ smarowania turbo s

    Zamieszczone przez cbool10
    eaglemirek jak się tak długo śpi to potem się cierpi :satan
    Śmieszne :!: Bardzo śmieszne :diabelski_usmiech
  • rafalus
    L&K
    • 2005
    • 1140
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Potrzebna mi wskazówka. Chodzi o układ smarowania turbo s

    Pojawiła mi się plama prawie na 100 % pod turbo . Po wyciągnięciu i uszczelnieniu turbo już raz miałem taką sytuację czyli plama w garażu. Poprawiane było.
    Nie mam kanału i nie mogę podpatrzeć jak to wygląda. Czy w turbo Arl i w
    Asv jest taki sam przewód , który doprowadza smarowanie i czy przewód - rurka może się jakąś zsuwać ?. Bo nie wiem na co zwrócić uwagę.
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz

    • mobi65
      Rider
      • 2009
      • 291

      #3
      Re: Potrzebna mi wskazówka. Chodzi o układ smarowania turbo

      Zamieszczone przez rafalus
      Pojawiła mi się plama prawie na 100 % pod turbo . Po wyciągnięciu i uszczelnieniu turbo już raz miałem taką sytuację czyli plama w garażu. Poprawiane było.
      Nie mam kanału i nie mogę podpatrzeć jak to wygląda. Czy w turbo Arl i w
      Asv jest taki sam przewód , który doprowadza smarowanie i czy przewód - rurka może się jakąś zsuwać ?. Bo nie wiem na co zwrócić uwagę.
      lubia sie odkrecac lub masz odszkalcenie na glowce przewodu lub tez uszczelka miedziana dokonczyla zywota

      Komentarz

      • rafalus
        L&K
        • 2005
        • 1140
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Ale to co wymienić najlepiej przewód i tę uszczelkę miedzianą? Znasz może przedział koszyu. Po wyciągnięciu i założenie turbo s taki objaw.
        Troszke oleju dolalem 250 ml. Bo pojawia sie po zapaleniu , mryga 3 razy żołta lampka alladyna nigdy takiego komunikatu nie miałem przez 10 lat . Zawsze jak coś paliła się na stałe ale po odpaleniu. A mryga na zgaszonym po włożeniu kluczyka. Pytanie czemu po mryguje ta kontrolka?
        nowy cSIMC od Aliego
        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

        półosie seryjne przebieg 273 tyś

        Komentarz

        • lookashECL
          Rider
          • 2009
          • 416
          • Rapid (NH3)

          #5
          Zamieszczone przez rafalus
          Bo pojawia sie po zapaleniu , mryga 3 razy żołta lampka alladyna nigdy takiego komunikatu nie miałem przez 10 lat . Zawsze jak coś paliła się na stałe ale po odpaleniu. A mryga na zgaszonym po włożeniu kluczyka. Pytanie czemu po mryguje ta kontrolka?
          Bo zdechł pewnie czujnik poziomu oleju w misce.
          Sprawdź w misce czy nie wypieła sie wtyczka.
          Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

          Komentarz

          • rafalus
            L&K
            • 2005
            • 1140
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            Jeszcze pytanie czy czujnik można samemu wymienić ? Tzn czy trzeba spuścić olej ?
            nowy cSIMC od Aliego
            seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
            Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

            półosie seryjne przebieg 273 tyś

            Komentarz

            • lookashECL
              Rider
              • 2009
              • 416
              • Rapid (NH3)

              #7
              Można wymienić samemu ........... ale olej poleci
              Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

              Komentarz

              Pracuję...