Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Potrzebna mi wskazówka. Chodzi o układ smarowania turbo s

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Potrzebna mi wskazówka. Chodzi o układ smarowania turbo s

    Zamieszczone przez cbool10
    eaglemirek jak się tak długo śpi to potem się cierpi :satan
    Śmieszne :!: Bardzo śmieszne :diabelski_usmiech

  • #2
    Potrzebna mi wskazówka. Chodzi o układ smarowania turbo s

    Pojawiła mi się plama prawie na 100 % pod turbo . Po wyciągnięciu i uszczelnieniu turbo już raz miałem taką sytuację czyli plama w garażu. Poprawiane było.
    Nie mam kanału i nie mogę podpatrzeć jak to wygląda. Czy w turbo Arl i w
    Asv jest taki sam przewód , który doprowadza smarowanie i czy przewód - rurka może się jakąś zsuwać ?. Bo nie wiem na co zwrócić uwagę.
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz


    • #3
      Re: Potrzebna mi wskazówka. Chodzi o układ smarowania turbo

      Zamieszczone przez rafalus
      Pojawiła mi się plama prawie na 100 % pod turbo . Po wyciągnięciu i uszczelnieniu turbo już raz miałem taką sytuację czyli plama w garażu. Poprawiane było.
      Nie mam kanału i nie mogę podpatrzeć jak to wygląda. Czy w turbo Arl i w
      Asv jest taki sam przewód , który doprowadza smarowanie i czy przewód - rurka może się jakąś zsuwać ?. Bo nie wiem na co zwrócić uwagę.
      lubia sie odkrecac lub masz odszkalcenie na glowce przewodu lub tez uszczelka miedziana dokonczyla zywota

      Komentarz


      • #4
        Ale to co wymienić najlepiej przewód i tę uszczelkę miedzianą? Znasz może przedział koszyu. Po wyciągnięciu i założenie turbo s taki objaw.
        Troszke oleju dolalem 250 ml. Bo pojawia sie po zapaleniu , mryga 3 razy żołta lampka alladyna nigdy takiego komunikatu nie miałem przez 10 lat . Zawsze jak coś paliła się na stałe ale po odpaleniu. A mryga na zgaszonym po włożeniu kluczyka. Pytanie czemu po mryguje ta kontrolka?
        nowy cSIMC od Aliego
        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

        półosie seryjne przebieg 273 tyś

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez rafalus
          Bo pojawia sie po zapaleniu , mryga 3 razy żołta lampka alladyna nigdy takiego komunikatu nie miałem przez 10 lat . Zawsze jak coś paliła się na stałe ale po odpaleniu. A mryga na zgaszonym po włożeniu kluczyka. Pytanie czemu po mryguje ta kontrolka?
          Bo zdechł pewnie czujnik poziomu oleju w misce.
          Sprawdź w misce czy nie wypieła sie wtyczka.
          Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

          Komentarz


          • #6
            Jeszcze pytanie czy czujnik można samemu wymienić ? Tzn czy trzeba spuścić olej ?
            nowy cSIMC od Aliego
            seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
            Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

            półosie seryjne przebieg 273 tyś

            Komentarz


            • #7
              Można wymienić samemu ........... ale olej poleci
              Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X