[O1] Wykres z hamowni 1.8t AUQ

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukaszmuti
    Classic
    • 2014
    • 6

    [O1] Wykres z hamowni 1.8t AUQ

    damjanq, ostatnio trafiał za najniższą wagę na spocie
    Ja kiedyś wygrałem kategorię "za nic" i też u mnie miesiąc siedział na parapecie :wink:
  • reddevilkrk
    Classic
    • 2013
    • 27

    #2
    [O1] Wykres z hamowni 1.8t AUQ

    Witam,

    od jakiegoś czasu moje autko trochę zmuliło , wydawało się mi na początku że się przyzwyczaiłem i już mnie seria nie kręci więc pojechałem zbadać jak to wygląda . No i Panowie szok , wykres załączony . Jakieś podpowiedzi gdzie szukać tych strat , ewentualnie z których kanałów logi zrobić . Z tego co komp pokazywał to turbo pompuje prawie do końca wartość założoną przez sterownik czyli gdzieś w granicach 0,7 bara . N75 , pompa paliwa , przepływka DV ??? Jak myślicie ?? Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc .
    Załączone pliki
    reddevilkrk

    Komentarz

    • zsolpyw
      Elegance
      • 2012
      • 897
      • Octavia I (1U2)
      • AQY 2.0 MPI 115 KM

      #3
      JAki przebieg ? (realny) :lol:
      Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

      Jeżdżę w blasku
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

      Komentarz

      • reddevilkrk
        Classic
        • 2013
        • 27

        #4
        przebieg samochodu to 205000 tyś/km . brak oznak brania oliwy , wymiana co 10000 dolewka góra 100 ml . dodam jeszcze , może ma to znaczenie że trochę słychać łańcuszek . brak błędów , katalizator wywalony druga sonda usunięta z ECU .
        reddevilkrk

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zrob logi 001 z 003, 002 z 020, 115 z 118 i 31z 33 dynamiczne oraz 093 na jałowym.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • reddevilkrk
            Classic
            • 2013
            • 27

            #6
            okej postaram się ogarnąć te logi w przyszłym tygodniu z moim mechaniorem . fuck co za lipa
            reddevilkrk

            Komentarz

            • Wolga85
              Rider
              • 2014
              • 288
              • Octavia I combi (1U5)
              • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

              #7
              Łańcuszek jest napinany przez sprytny napinacz który robi tez za przestawiacz faz rozrządu. Sprawdź najpierw ciśnienie oleju (na wolnych od 2-3 bar przy 3000 5-7) bo od niego zależy jego praca. Raczej jak nikt tam nie zaglądał to do wymiany łańcuch napinacz i fajnie jakbyś dorwał kółka zębate.

              Komentarz

              • KermitNH
                Classic
                • 2015
                • 29

                #8
                Cześć. Mam pytanie, gdzie hamowales auto ? Chciałbym zobaczyć ile zostalo z serii

                Komentarz

                • spriter1984
                  Classic
                  • 2014
                  • 25

                  #9
                  Witam

                  taka podpowiedz nie znam sie na logach ale przed remapem mojej rski. bylo to samo ale : tuner zrobil logi mowi ze ok a mocy dalej nie bylo. łancuszek słychac bo nalatane norma. ale wymienilem swiece nie na swiece za 80zl tylko na ori jakie sa rs NGK podwojnie platynowane Wymienilem.. DV oczywiscie. N75 i najwazniejsze .. PODCISNIENIE w dolocie(najczesciej przwody pekaja.). jak cos podpowiedzialem to ok. jak nie to nie.

                  Komentarz

                  • reddevilkrk
                    Classic
                    • 2013
                    • 27

                    #10
                    Witam nie robiłem logów bo już wszystko jasne, pompa paliwa niedomagała. Cisnienie na listwie spadło do 3,2bar . Teraz trzyma ładnie do konca 3,8 i wiecej. Reszta podzespołów w 100% sprawna, zaworki, Dv, podcisnienia. Cewki nowe ori, świeca platyna turbo pompuje tyle ile zakłada sterownik czyli 0.7-0.8 bar. Teraz zmierze serie i zrobie wira. Pozdro
                    reddevilkrk

                    Komentarz

                    Pracuję...