brak przyspieszenia po dodaniu gazu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bmiara
    Classic
    • 2011
    • 12

    brak przyspieszenia po dodaniu gazu

    Agamek12, przykryj piaskownice płachtą czy deskami i po temacie
  • weeman42217
    Classic
    • 2010
    • 28

    #2
    brak przyspieszenia po dodaniu gazu

    Witam,

    moze ktos bedzie mogl pomoc, moj problem:

    Po dodaniu gazu nie ma przyspieszenia w skodzie jak to bylo jeszcze kilka miesiecy temu. teraz jak dodaje gaz przy predkosci 100km czuje nawet takie odepchniecie do tylu. Myslalem ze to moze turbina bo auto ma juz na liczniku 220 tys. Generalnie moje pytanie sprowadza sie do:

    1) czy ktos poleci dobry serwis autoryzowany abo to sprawdzic na komputerze co to jest?
    2) dobrego mechanika najlepiej z komputerem, ktory by mogl pomoc?

    jak w ogole myslicie co to moze byc? turbina czy cos innego?

    Jestem z Milanówka - 30km od Warszawy.

    Octavia, 1.9 TD, 130KM, 2001r.

    co sie okazalo:
    1) regeneracja turbiny ( na owczarskiej na jelonkach panowie zrobili ) koszt 1050 zł ( w to wchodzi nowy wirnik, gruszka ktora przejadla rdza i jeszcze kilka elementow ale wypadlo mi z glowy)
    2) dodakowo podobno przy przegladzie jak koles wymienil mi filtr oleju kiedys to odlaczyl sie przewod i zapchal przekaznik sterowania zwor ( kolejne 160 zł).... teraz bede zwracal na niego uwage
    3) montowanie turbiny z plukaniem calego układu dolotowego kosztowalo 500 zł) - podobno maź sie zrobila z starego oleju.
    4) wymiana filtra oleju i olej nowy niezbedny - koszt razem 130 zl

    troche peklo ale przez 215 tys nie bylo nic grzebane w tych rejonach i teraz smiga rewelacyjnie.

    pozdrowienia, m

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Diagnostyka przy pomocy VCDSa wskazana - logi dynamiczne - wyjaśnią sprawę.

      Jeśli bys chciał zrobić to u mnie zapraszam na PW.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • mateo2206
        Classic
        • 2015
        • 5

        #4
        Witam miałem ten sam problem z brakiem mocy poradziłem sobie z tym I jestem zadowolony z efektu autko leci do przodu az miło . Kolego tak jak poprzednik mowi zobacz co komputer pokaze jak pokaze przeladowanie turbiny to sprawdz zaworek n75 czy dobry czy działa potem wszystkie rurki gumowe czy nie sa popekane I sprawdz czy sztanga od turbo luzno chodzi jak chodzi jak w moim przypaku z 3mm to chyba zapieczone kierowniczki turbiny . Powodzenia

        Komentarz

        • weeman42217
          Classic
          • 2010
          • 28

          #5
          dzieki! mateo2206, to jeszcze dobry mechanik, ktory by to rozpoznał w okolicach wawy by sie przydał

          czyli dobrze rozumiem, że u Ciebie to zapieczone kierowniczki turbiny były? to pokazał komputer? ile taka naprawa?

          Komentarz

          • rafiki
            RS
            • 2012
            • 15975
            • Superb III (3V3)

            #6
            weeman42217, napisz do DGW
            رافال
            Spoty
            Cause freedom is a lonely road

            Komentarz

            • mateo2206
              Classic
              • 2015
              • 5

              #7
              Pokazało u mnie przeladowanie turbiny mozesz poczytac co robiłem bo mam osobny post na forum o właśnie tym problemie Oczyszczenie turbo pomoglo zapieczone kierowniczki były przyczyna braku mocy pozdrawiam

              Komentarz

              • kasiagosc
                Classic
                • 2015
                • 2

                #8
                Witam, mam podobny problem z moja octavia rocznik 1999, silnik 1.6, z tym że mój problem nie wiem do czego zaliczyć otóż rano nie chce odpalać jak już za 10 razem odpali to jedzie jakby nie chciał wciskam gaz do końca a on jak wół ledwo do przodu obroty nie skaczą jakoś szczególnie wysoko i mam wrażenie jakby za chwile miał zgasnąć. Dodam że nieco wcześniej tak nie było źle ale 2 razy zgasł mi podczas jazdy ( przy zmianie biegów na niższy) mechanik powiedział że to czujnik położenia wału - wymieniłam razem z wszystkimi filtrami gazu zgodnie z jego sugestią no i najważniejsze akumulator jest w porządku, komputer nie pokazuje żadnych błędów. Byłam już w kilku miejscach i każdy mówi co innego ale niczego nie są pewni. Proszę o pomoc, jakieś informacje jeśli ktoś miał taki problem albo wie co to może być to proszę napiszcie.
                Pozdrawiam Kasia

                Komentarz

                • Czarna_LK
                  RS
                  • 2014
                  • 2255
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  kasiagosc, na gazie i benzynie ten sam problem?
                  Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299

                  _______
                  Piotr

                  Komentarz

                  • rafiki
                    RS
                    • 2012
                    • 15975
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    Zamieszczone przez kasiagosc
                    mechanik powiedział że to czujnik położenia wału
                    Jak to stwierdził skoro
                    Zamieszczone przez kasiagosc
                    komputer nie pokazuje żadnych błędów
                    :?:
                    Bo jak dla mnie ty wygląda jak sprawa kierowca vs. straż miejska o jakiej ostatnio słyszałem - strażnik krokami przeliczył, że auto stoi za blisko skrzyżowania...
                    رافال
                    Spoty
                    Cause freedom is a lonely road

                    Komentarz

                    • kasiagosc
                      Classic
                      • 2015
                      • 2

                      #11
                      witam ponownie , co do powyższego dzieje się to na benzynie a stwierdzili ze to czujnik po opisanych problemach, niestety problem nie znikną a tylko sie pogorszyło na drugi dzień po wymianie czujnika położenia wału samochód odpalił też z oporem za 8 razem a jak chciałam jechać nie miał wogóle mocy więc prze parkowałam go na miejsce obok a teraz już w ogóle nie odpala i stoi... byłam u tego mechanika on przyjechał sprawdzić podłączył pod komputer i powiedział ze jedyny błąd jaki pokazuje to błąd hamulców na tylnym kole.. co ma koło do silnika tego mi nie powiedział ale stwierdził że to nie jest ich wina i mogę go im zaholować a oni będą rozbierać i szukać przyczyn .. już nie wiem co mam robic i co to może być.. Czy ktoś może mi pomóc ??? Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc Kasia

                      [ Dodano: Pią 15 Maj, 15 12:31 ]
                      a dodam jeszcze ze odpala dopiero jak mu gazu dodam bo inaczej mogę kręcić w nieskończoność i nie odpali...

                      Komentarz

                      • sylweksylwek
                        Classic
                        • 2014
                        • 15

                        #12
                        Witam i jak macie coś na te szarpanie moja skoda 1.6 sr + LPG ma to samo gdy wskazówka dojdzie do 90 auto dostaje muła i czasami nim szarpie nie ma mocy benzyna jak i gaz na zimnym silniku auto pracuje idealnie proszę o wskazówki dziękuję

                        Komentarz

                        Pracuję...