Zamieszczone przez Tomaszek247
[O1] Słaby silnik ASV powyżej 2800rpm ale nie awaryjny - log
Zwiń
X
-
[O1] Słaby silnik ASV powyżej 2800rpm ale nie awaryjny - log
Witam
W końcu udało mi się zlogować autko ...
Problem jest taki że auto nie chce ciągnąć powyżej 3000RPM do tego stopnia że ciężko wyjść nim na prostej na 3 biegu ponad 4000 RPM . Błędów brak, jak zredukuje bieg to moc dalej jest. Jedyny poważny błąd jaki znalazłem po kupnie tego autka to brak chłodzenia IC (kratka wlotu z benzyniaka).
Pomóżcie ocenić co mu dolega , dlaczego tak mu brakuje mocy na wyższych obrotach.
DYNAMICZNE:
Próba 1
Grupa 003, 004, 010: http://vaglog.pl/log_219398.html
Próba 2
Grupa 003, 004, 010: http://vaglog.pl/log_219397.html
Próba 1 i 2 po resume
Grupa 011, 001, 008: http://vaglog.pl/log_219396.html
BASIC SETTINGS:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_219395.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_219394.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_219393.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_219392.html
STATYCZNE:
Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_219391.html
Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_219390.html
Grupa 010, 018, 023: http://vaglog.pl/log_219389.html
-
-
chyba przepławka
podmień od jakiegoś znajomego na chwile jak masz od kogo
turbo tez juz nie nabija idealnie ale jeszcze w normie to nie ono jest problemem
zakładając ze dobrze robiłeś logi
widać ze turbo nabija ciśnienie do 1950mbar
a przepływka w tym czasie widzi przepływ na poziomie 550mg
powinna powyżej 800
i przez to komp trzyma nisko ilosc paliwa którą podaje itp itd
Komentarz
-
-
Kat do poprawy, doladowanie kuleje-zmienna geometria, przeplywka do smietnika.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Dzięki za podpowiedzi. Przepływki nie mam skąd podstawić więc dziś wyczyściłem starą ( KONTAKT S i IPA). Jutro zloguje jeszcze raz żeby zobaczyć co to dało... jak niewiele to trzeba będzie kupić nową.
Turbo raczej będzie do regeneracji bo nie wierze że poprzedni właściciel ją oszczędzał ale tu temat jeszcze odkładam choć coraz częściej czuje że VNT szwankuje.
Kąt też poprawie choć chyba nie jest tak źle?.
Komentarz
-
-
Zmien przepływomierz i filtr powietrza.
Nie poznasz auta.
Statyczny kąt wtrysku to kosmetyka... w tym przypadku nie ma wpływu na moc auta.
Z regeneracją sprezarki zawsze zdązysz - ja bym sie wstrzymał - chyba ze pije oliwe.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Space99, tysiaka musisz mieć min.Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299
_______
Piotr
Komentarz
-
Komentarz